quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nou, dat ging lekker CybWat een zooitje ongeregeld zeg. Het leukste was toch wel met alleen de fok clan.
En ja het suckt als je te weinig Nederlanders in je lijst hebt staan die ook nog eens te weinig actief zijn...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Waren leuke potjes Moe
Dat we in het vervolg vaker op hetzelfde moment elkaar neer mogen blaffen.
We werden op den duur volgens mij overspoeld door Spanjaardenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
En ja het suckt als je te weinig Nederlanders in je lijst hebt staan die ook nog eens te weinig actief zijn...
Vaak is het een kwestie van 5x 8. Dus in één ronde iets 5x bereiken (5 turret kills, 5x revive etc.) en dat dan 8x, kan best lang duren dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe verzamel je ze trouwens? Moet je daar iets specifieks voor doen?
Er zijn nu 561923 spelers, dus dan moet je minimaal 5619e zijn. de 5619e heeft nu 7480 als score en jij 1691.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
10e op leaderboard (voor zaterdag sta ik top 5 en voor volgende week zaterdag heb ik die 1% leaderboard trophy)
Wedje daarop iemand? (H)
Btw gisteren weer geprobeerd om die melee ribbon te krijgenWat een drama, soms ros ik iemand in 1x neer en soms moet ik wel 10 keer slaan oid
Had 6 potjes gespeeld, 2 ribbons, weak
Daar heb ik er nu 5 van, gewoon oefenen in een pistols only room. Ben je meteen bezig om je m4 revolver te unlocken. Maar de melee ribbonsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens heeft iemand die headshot ribbon al eens gehad
Er van uitgaande dat de huidige top1% spelers vanaf nu niet meer speelt tot volgende week zaterdag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef Webby het volgende:
[..]
Er zijn nu 561923 spelers, dus dan moet je minimaal 5619e zijn. de 5619e heeft nu 7480 als score en jij 1691.
Dus je moet nog 5789 punten halen, succes
1691 in 3 dagen terwijl ik van level 0 begonnen ben. Oftewel, op het einde van deze week heb ik zowaar alle medals en guns -> meer experience per potje, en dan is het een kwestie van wat goede potten per dag et voila, easy as pie 8)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef Webby het volgende:
[..]
Er zijn nu 561923 spelers, dus dan moet je minimaal 5619e zijn. de 5619e heeft nu 7480 als score en jij 1691.
Dus je moet nog 5789 punten halen, succes
Die medal gaat natuurlijk per week, (ik heb het over die 1% van de wereld in een week -trophy he, niet de allround plaats van de wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de huidige top1% spelers vanaf nu niet meer speelt tot volgende week zaterdag.
Die speler die nu 5619e staat heeft als speeltijd 1 dag en 19 uur staan. Oftewel 43 uur. Hij haalt dus gemiddeld 174 punten per uur. En er van uitgaande dat hij speelt vanaf de launch de 27e feb. heeft hij nu 12 dagen gespeeld met een gemiddelde van ruim 3,5 uur per dag. Oftewel hij krijgt er 174 x 3,5 = 609 punten per dag bij. Reken zelf maar uit hoeveel jij er dan per dag nodig hebt. Treetje red bull erbij?
Volgens mij word afgelopen week apart bijgehouden. Weet alleen niet wanneer ze de timer resetten, ik dacht zondagavond...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:52 schreef Webby het volgende:
Ik vraag me af of ze week stats bijhouden of gewoon elke week de 1% pakken van de overall stats. Ik hoop het eerste, anders zou je als je nu de game koopt al nooit meer de trophies kunnen halen. Als we de dag weten waarop de check is kan ik het in mijn stats progje wel eens bijhouden wat we per week hebben verdient.
Iedere zaterdagnacht CST-time, dan worden de weekly stats gereset, trophies zullen ergens in de middag van iedere zondag CST-time uitgereikt wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:52 schreef Webby het volgende:
Ik vraag me af of ze week stats bijhouden of gewoon elke week de 1% pakken van de overall stats. Ik hoop het eerste, anders zou je als je nu de game koopt al nooit meer de trophies kunnen halen. Als we de dag weten waarop de check is kan ik het in mijn stats progje wel eens bijhouden wat we per week hebben verdient.
Paar keer hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens heeft iemand die headshot ribbon al eens gehad
Kan je er voor mij een tabel van maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Webby het volgende:
Maar dan nog verdient de huidige laatste 1% plek dus gemiddeld 609 per dag, dat is 4263 per week. Jij nu 141 per uur. Dan zou je uitgaande van gemiddelden (mensen spelen niet een constant aantal uur elke dag natuurlijk) 30 uur moeten spelen. Dat is ruim 4 uur per dag.
Als je vrijdag uit school of werk, dat weet ik niet in jouw geval begint, zeg 18:00 en je speelt tot zaterdag 17:00 (CST is 7 uur verschil). Dan heb je al 23 uur erbij. Hou je voor de andere 6 dagen nog maar 1 uur en 10 minuten per dag over
609 per dag is echt niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Webby het volgende:
Maar dan nog verdient de huidige laatste 1% plek dus gemiddeld 609 per dag, dat is 4263 per week. Jij nu 141 per uur. Dan zou je uitgaande van gemiddelden (mensen spelen niet een constant aantal uur elke dag natuurlijk) 30 uur moeten spelen. Dat is ruim 4 uur per dag.
Als je vrijdag uit school of werk, dat weet ik niet in jouw geval begint, zeg 18:00 en je speelt tot zaterdag 17:00 (CST is 7 uur verschil). Dan heb je al 23 uur erbij. Hou je voor de andere 6 dagen nog maar 1 uur en 10 minuten per dag over
Da werkt niet he, aangezien degene die niet spelen ook niet mee worden geteldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef Agiath het volgende:
Of je wacht gewoon een paar maanden totdat er zoveel accounts aangemaakt zijn dat iedereen die nog speelt sowieso wel in die top 1% beland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |