Misschien kwam het ook wel omdat ik nog geen online game had gespeeld?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:20 schreef Webby het volgende:
Ik zie in de logfile "7-3-2009 11:19:39: PSN ID 'Seraphus-Y' bestaat niet..."
Wat is de goede id? Dan pas ik hem aan.
Nevermind, de killzone site bugged soms, nu deed hij het wel
Elk uur wordt http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png overschreven met een nieuwe ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forget it Fruit. Ik liet je gisteren al alle hoeken van de battlefield zien.
Maar Weeby hoe kan ik het plaatje nou ophalen?
Right.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gest, ik lag je gister zwaar te ownen man waar heb je het over
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Webby het volgende:
[..]
Elk uur wordt http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png overschreven met een nieuwe ...
Geen idee, de mijne is Evil_Tuinhekje. Dat zijn er al 14......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef Webby het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de maxlength van een PSNID is?
Je moet uitgenodigd worden door de clan leider of door een clan-assisent (of hoe dat ook heten magquote:
Leuk voor als psn platligtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is de singleplayer leuk? Ik heb het nog nooit geprobeerd
Kan ik volgens mij niet doen (heb daar geen rechten voor), dus dan moet je even bij iemand anders zijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef CyberTijn het volgende:
SuperFruitig, invite me ff in de Fok! clan please
PSN name: Tinuz84
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
Ja ik zit ook nog niet in die clan
Achja, net major geworden, spawn grenades![]()
En wat hoorde ik fruit vloeken toen ik weer zijn kop eraf knalde met de shotgun(trouwens die autoaim van shotgun is nu weg dus, en je begint ermee met enigeer, turret kills
kheb al 4 turret ribbons )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |