Heb het al fout gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:43 schreef Webby het volgende:
Ik ben 4 dagen bezig geweest om de service te schrijven en die registratie page heb ik ff snel neergedumpt in een paar minuten. Er zit nog geen error checking in. Je dient je Fok user id in te vullen, niet je username. Dit zodat echt alleen fokkers mee kunnen doen, je username wordt vanzelf opgehaald aan de hand van je id.
Je staat er nog niet in, en dubbelingen kunnen niet, dus gewoon opnieuw invullenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:51 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Heb het al fout gedaan![]()
Kan ik het nog een keer doen? Of staat me psn er dan straks 2 keer tussen?
Thanksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Je staat er nog niet in, en dubbelingen kunnen niet, dus gewoon opnieuw invullen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:57 schreef SuperFruitig het volgende:
ik mot mem ook ff aanmeldenHeb nu ook mn gioteck triggers dus dan kan ik cybs aarse al helemaal pwnzorzen JWTZ
Gest, ik lag je gister zwaar te ownen man waar heb je het overquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forget it Fruit. Ik liet je gisteren al alle hoeken van de battlefield zien.
Maar Weeby hoe kan ik het plaatje nou ophalen?
Misschien kwam het ook wel omdat ik nog geen online game had gespeeld?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:20 schreef Webby het volgende:
Ik zie in de logfile "7-3-2009 11:19:39: PSN ID 'Seraphus-Y' bestaat niet..."
Wat is de goede id? Dan pas ik hem aan.
Nevermind, de killzone site bugged soms, nu deed hij het wel
Elk uur wordt http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png overschreven met een nieuwe ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forget it Fruit. Ik liet je gisteren al alle hoeken van de battlefield zien.
Maar Weeby hoe kan ik het plaatje nou ophalen?
Right.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gest, ik lag je gister zwaar te ownen man waar heb je het over
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Webby het volgende:
[..]
Elk uur wordt http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png overschreven met een nieuwe ...
Geen idee, de mijne is Evil_Tuinhekje. Dat zijn er al 14......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef Webby het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de maxlength van een PSNID is?
Je moet uitgenodigd worden door de clan leider of door een clan-assisent (of hoe dat ook heten magquote:
Leuk voor als psn platligtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is de singleplayer leuk? Ik heb het nog nooit geprobeerd
Kan ik volgens mij niet doen (heb daar geen rechten voor), dus dan moet je even bij iemand anders zijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef CyberTijn het volgende:
SuperFruitig, invite me ff in de Fok! clan please
PSN name: Tinuz84
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
Ja ik zit ook nog niet in die clan
Achja, net major geworden, spawn grenades![]()
En wat hoorde ik fruit vloeken toen ik weer zijn kop eraf knalde met de shotgun(trouwens die autoaim van shotgun is nu weg dus, en je begint ermee met enigeer, turret kills
kheb al 4 turret ribbons )
Tja wat ik al zei ik wou lekker bots gaan plaatsen overal en dan begin je met shotyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
FRENKY GORE LAFBEK MET JE SHOTTY
Ik heb die shotty ook al btw? Maar nog geen engineer?
Ik wil ook vliegende bots, proxy mines en cloaked sniper rifles
Ik vind jouw usericon wel redelijk briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
http://www.pagedown.nl/killzone/killzone.png i guess
hij is ook heel tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik vind jouw usericon wel redelijk briljant
Ik heb die medipacks nog niet, nog maar 3 van die revive ribbonsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef Kremers het volgende:
7-0 gewonnen netDe medic met medipacks is echt verschrikkelijk belangrijk bij veel missies. Alleen in bodycount gebruik ik hem niet.
Je vergaart ook lekker veel punten zo, voor elke revive een punt erbij
8 revive ribbons krijgen is redelijk makkelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb die medipacks nog niet, nog maar 3 van die revive ribbons
De medic badge is denk ik wel de makkelijkste van allemaal. Er is altijd wel iemand down. En zodra je medpacks hebt ga je die gewoon overal neer flikkeren. Er loopt altijd wel iemand overheenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb die medipacks nog niet, nog maar 3 van die revive ribbons
Alleen als de andere class ook helemaal compleet is. Ik heb de medic badge maar ik kan hem nog niet combineren met bijv. de tactician class omdat ik daar nog niet alle ribbons van heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
8 revive ribbons krijgen is redelijk makkelijkHet is alleen tijdrovend. Mar die healthpacks zijn het zeker waard
Als je daarna dan 8 health ribbons scoort (8x 5 mensen in één ronde voorzien van een healthpack) kun je die medipacks combineren met een andere class.
Die twee standaard medailles zijn ook zeer handigDan begin je met 2 granaten en meer ammo.
Daar heb ik er echt 4 van achterelkaar gehaald , gewoon lekker neerplempen op drukke punten,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
De medic badge is denk ik wel de makkelijkste van allemaal. Er is altijd wel iemand down. En zodra je medpacks hebt ga je die gewoon overal neer flikkeren. Er loopt altijd wel iemand overheenDoe dat 8x en je bent klaar. Hetzelfde geldt trouwens voor de spawnpoints. Die zijn ook simpel.
Wat ik niet voor elkaar krijg is 5 kills met turrets in 1 ronde. Die krengen kunnen nog geen mug doodschieten. Je ziet mensen gewoon recht op die dingen aflopen en blijven schieten tot ze kapot zijn...
Precies, ik zie die dingen vaak in een grote gang staan die via meerdere kanten te beanderen is. Gewoon ergens in een hoekje douwen en het moet al een stuk beter werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar heb ik er echt 4 van achterelkaar gehaald , gewoon lekker neerplempen op drukke punten,
Hmm, dat maakt het wel een stuk lastiger jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Alleen als de andere class ook helemaal compleet is. Ik heb de medic badge maar ik kan hem nog niet combineren met bijv. de tactician class omdat ik daar nog niet alle ribbons van heb.
Is boosten extra snel rennen? Ik zag 1 tjappie op een gegeven moment echt semi-vliegen zo snel waddafak manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Scarify het volgende:Intraxz sta je nou in de top 1200? wat doe je buiten Killzone 2 om eigenlijk?
Zoveel tijd heb ik geeneens om zo ver te komen
edit:en ik ben sinds vanmiddag General, lekker snipen haha
Volgens mij werden jullie wel pissed toen ik met die speaker ging boosten of niet?![]()
Niet fucken met boosten hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is boosten extra snel rennen? Ik zag 1 tjappie op een gegeven moment echt semi-vliegen zo snel waddafak man
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Scarify het volgende:Intraxz sta je nou in de top 1200? wat doe je buiten Killzone 2 om eigenlijk?
Zoveel tijd heb ik geeneens om zo ver te komen
Dat zal ik zijn geweest denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is boosten extra snel rennen? Ik zag 1 tjappie op een gegeven moment echt semi-vliegen zo snel waddafak man
Dan speel je tegen botsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:50 schreef Skeletor het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit FPS en ik weet niet echt wat ik moet doen in multi-player![]()
Maar ik heb wel skirmish gespeeld om te oefenen.. is dat hetzelfde??![]()
Dus als ik Warzone doe dan moet ik hetzelfde doen maar dan tegen echte tegenstanders??quote:
yup. Maar volgens mij kun je ook een combinatie van beide doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dus als ik Warzone doe dan moet ik hetzelfde doen maar dan tegen echte tegenstanders??
Wtf? Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zoveel kills te krijgen met turrets? Mij lukt het steeds niet. Die turrets zijn zwaar under-powered.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:44 schreef -lucas- het volgende:
Om de pistol ribbons te kunnen halen moet je in 1 ronde 10 kills met je pistol doen, maar da's nog niet zo simpel :-o
Heb wel de repair ability nu
Waarom altijd die haatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hele vermakelijke sessie was dat zo straks met een server vol Fokkers.![]()
Ow en AgiathShottienerd
Dat. Plus ik wou alleen bots neerzetten voor ribbons, je moet gewoon niet in de weg staan danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef Scarify het volgende:
Dit was trouwens de patch 1.20:
* Stability issue regarding randomly named games resolved.
* Stability fix when rapidly tapping (X) can cause crash on spawn-select.
* Stability issue regarding Saboteur’s disguise ability resolved.
* Stability fix on ‘Creating game’ with a blank name.
* Stability fix for repeatedly entering exiting game.
* The Ignore list functionality corrected.
* Unlock of “Frontrunner” Medal now functioning correctly.
* Fix for incorrect award of win to clan not showing for game resolved.
* Battle Replay for Corinth Crossing not appearing correctly on www.killzone.com.
* Issue with not being able to defuse the Search and Destroy objective resolved.
* HUD issue correction during Assassination mode when playing as a Medic.
* Controller input tweaks and modifications.
* Fix for auto-lock on of shotgun exploit.
* Fix for D-Charge issues in Campaign mode.
Ik heb met Intraxz in 1on1 elke keer een turret neergezet, hij ging 5x erdoor dood, ik 5x door zijn turret.. Body Count afmaken, en vervolgens dat 8xquote:Op zondag 8 maart 2009 00:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wtf? Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zoveel kills te krijgen met turrets? Mij lukt het steeds niet. Die turrets zijn zwaar under-powered.
aaaaah, gewoon elkaar aan ribbons helpen dus. Got itquote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef Scarify het volgende:
[..]
Ik heb met Intraxz in 1on1 elke keer een turret neergezet, hij ging 5x erdoor dood, ik 5x door zijn turret.. Body Count afmaken, en vervolgens dat 8x
Dat werkt
Daar zat ik ook aan te denken, maar het maakt het een stuk minder leukquote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef Scarify het volgende:
[..]
Ik heb met Intraxz in 1on1 elke keer een turret neergezet, hij ging 5x erdoor dood, ik 5x door zijn turret.. Body Count afmaken, en vervolgens dat 8x
Dat werkt
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair abilityquote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar het maakt het een stuk minder leuk
Ik heb trouwens wel al een turret ribbon gehaald. Vooral in de levels met middelgrote ruimtes werken ze goed. In kleine ruimtes werken ze minder omdat er dan steeds granaten naar binnen worden gegooid.
Ik wil wel helpen, want ik wil die ribbon ookquote:Op zondag 8 maart 2009 11:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair ability
Geen probleem als we van te voren even afspreken hoe we het doen. Gewoon om en om voor elkaars turret gaan staanquote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, want ik wil die ribbon ook
Heb alleen geen headset
Is prima, 8x die ribbon halen op de normale manier lukt toch nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 11:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair ability
Ja en we moeten elkaar gewoon met iets anders tot we 5 kills hebben en als we het allebei hebben, dan pas killen.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Geen probleem als we van te voren even afspreken hoe we het doen. Gewoon om en om voor elkaars turret gaan staanZijn er nog andere lastige ribbons die we op deze manier kunnen doen?
Wat bedoel je precies? Volgens mij mist er ergens een woord.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja en we moeten elkaar gewoon met iets anders tot we 5 kills hebben en als we het allebei hebben, dan pas killen.
Je kan op deze manier ook de vliegende sentry ribbon halen, want die is exact hetzelfde.
Ik kan nu wel een server maken als je tijd hebt.
Saboteurquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ik weet niet of 5 minuten per ronde wel genoeg is hoor.
Blijkbaar wel
Edit: what the hell? Zie ik ineens mezelf rond lopen
Lieutenantquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef janrad het volgende:
Vanaf welke rang kun je eigenlijk een Turret plaatsen ?
Jou wil ik ook nog wel even helpen. Dan ga ik gewoon een ander type ribbon halen in die rondes. Op die manier krijg jij ook de repair abilityquote:Op zondag 8 maart 2009 11:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is prima, 8x die ribbon halen op de normale manier lukt toch nooitVanmiddag wil ik eerst even een normale game spelen, liefst op een fok server
Vanavond of anders dinsdagmiddag heb ik wel tijd.
Ik heb een headset ja, de officiële van Sonyquote:Op zondag 8 maart 2009 12:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Jou wil ik ook nog wel even helpen. Dan ga ik gewoon een ander type ribbon halen in die rondes. Op die manier krijg jij ook de repair abilityDinsdag ben ik de hele dag vrij dus dat komt goed uit
Heb je trouwens een headset? Zou wel handig zijn.
Dat kan ja, maar ook headshots of die vliegende sentry bot. Maar die moet ik vanmiddag/vanavond nog eventjes vrij spelenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb eindelijk de health-pack medaille binnenKan ik hem nu combineren met de soldaat
[..]
Ik heb een headset ja, de officiële van Sony10 pistol kills?
Na echt fucking 165 keer ofzo godverdeteringquote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Fallen het volgende:
whehehe.. fruit!
Je zou toch denken dat je het na 3x wel weet....
Als je Spot en Mark gebruikt, markeert hij iedereen in je gezichtsveld met een grote blauw cursor. Deze blijf je dan zien tot je dood gaat, en hij komt ook nog eens op iedereen radarquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Scarify het volgende:
Hoe werkt dat Spot & Mark precies dan? als het zo geniaal is?
-> Ik ga vandaag denk ik ff Proximity Mines unlocken
Als je dat van die medic haalt, kan je andere secondary badges op je medic gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de soldaat kan geen secondary badge krijgen? Tenminste, ik kan hem nit selecteren.. Wat wel vreem is, ik kon net boost selecteren bij mijn medic? Boost krijg je toch pas als je de assault class vrijspeelt?
Vage shit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |