Geen probleem als we van te voren even afspreken hoe we het doen. Gewoon om en om voor elkaars turret gaan staanquote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, want ik wil die ribbon ook
Heb alleen geen headset
Is prima, 8x die ribbon halen op de normale manier lukt toch nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 11:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je een keertje 1on1 wil doen voor die turret ribbons dan mag je mij wel even pm'en. Ik wil dolgraag de repair ability
Ja en we moeten elkaar gewoon met iets anders tot we 5 kills hebben en als we het allebei hebben, dan pas killen.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Geen probleem als we van te voren even afspreken hoe we het doen. Gewoon om en om voor elkaars turret gaan staanZijn er nog andere lastige ribbons die we op deze manier kunnen doen?
Wat bedoel je precies? Volgens mij mist er ergens een woord.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja en we moeten elkaar gewoon met iets anders tot we 5 kills hebben en als we het allebei hebben, dan pas killen.
Je kan op deze manier ook de vliegende sentry ribbon halen, want die is exact hetzelfde.
Ik kan nu wel een server maken als je tijd hebt.
Saboteurquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ik weet niet of 5 minuten per ronde wel genoeg is hoor.
Blijkbaar wel
Edit: what the hell? Zie ik ineens mezelf rond lopen
Lieutenantquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef janrad het volgende:
Vanaf welke rang kun je eigenlijk een Turret plaatsen ?
Jou wil ik ook nog wel even helpen. Dan ga ik gewoon een ander type ribbon halen in die rondes. Op die manier krijg jij ook de repair abilityquote:Op zondag 8 maart 2009 11:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is prima, 8x die ribbon halen op de normale manier lukt toch nooitVanmiddag wil ik eerst even een normale game spelen, liefst op een fok server
Vanavond of anders dinsdagmiddag heb ik wel tijd.
Ik heb een headset ja, de officiële van Sonyquote:Op zondag 8 maart 2009 12:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Jou wil ik ook nog wel even helpen. Dan ga ik gewoon een ander type ribbon halen in die rondes. Op die manier krijg jij ook de repair abilityDinsdag ben ik de hele dag vrij dus dat komt goed uit
Heb je trouwens een headset? Zou wel handig zijn.
Dat kan ja, maar ook headshots of die vliegende sentry bot. Maar die moet ik vanmiddag/vanavond nog eventjes vrij spelenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb eindelijk de health-pack medaille binnenKan ik hem nu combineren met de soldaat
[..]
Ik heb een headset ja, de officiële van Sony10 pistol kills?
Na echt fucking 165 keer ofzo godverdeteringquote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Fallen het volgende:
whehehe.. fruit!
Je zou toch denken dat je het na 3x wel weet....
Als je Spot en Mark gebruikt, markeert hij iedereen in je gezichtsveld met een grote blauw cursor. Deze blijf je dan zien tot je dood gaat, en hij komt ook nog eens op iedereen radarquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Scarify het volgende:
Hoe werkt dat Spot & Mark precies dan? als het zo geniaal is?
-> Ik ga vandaag denk ik ff Proximity Mines unlocken
Als je dat van die medic haalt, kan je andere secondary badges op je medic gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef Kremers het volgende:
Hmm, de soldaat kan geen secondary badge krijgen? Tenminste, ik kan hem nit selecteren.. Wat wel vreem is, ik kon net boost selecteren bij mijn medic? Boost krijg je toch pas als je de assault class vrijspeelt?
Vage shit hoor
Boost hoef je niet vrijtespelenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef Kremers het volgende:
Dat snap ikMaar ik heb nog helemaal geen secondary badges vrijgespeeld behalve die van de medic... Dus hoe kan boost dan ineens beschikbaar zijn als ik die nog niet vrijgespeeld heb?
E ik dacht dat je een secondary badge, eenmaal vrijgespeeld, wel kon gebruiken met de standaard soldaat class?
Serieus? Dan klopt dat overzicht dat ik van fok!games gedownload heb nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Boost hoef je niet vrijtespelen
Ik kon duidelijk zien dat jij geen Spot & Mark hadquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Scarify het volgende:
Hoe werkt dat Spot & Mark precies dan? als het zo geniaal is?
-> Ik ga vandaag denk ik ff Proximity Mines unlocken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |