abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66931220
Ik heb soms wel eens dat boven de tegenstander de naam in het groen staat. Best wel schijt irritant..
pi_66931377
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb soms wel eens dat boven de tegenstander de naam in het groen staat. Best wel schijt irritant..
Dat meen je niet? Dat was in het begin van cod4 ook dmv trucjes wat ze hebben gepatcht, inderdaad schijt irritant
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:48:49 #228
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_66931408
quote:
Is dat niet een saboteur class ofzo? Of is het een glitch?
Ik had het ook en ik was target.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_66931895
Ik heb nu de boost pil
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_66932434
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:02 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu de boost pil
Die is vet he Door een glitch had ik hem al veel eerder

Vooral met assasination en search & retreieve is hij zeer handig.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:19:55 #231
66083 Platina
78th Element
pi_66934742
So he, liep t ff vast toen ik squad invite deed net op het moment dat die persoon leafde.

en wat een stelletje noobs online zeg, ik wil niet zeggen dat ik de beste ben maar sommige weten niet wat voor of achter is lijkt het wel. Oefen dan eerst wat tegen bots, die mode zit er niet voor niets in.....
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:43:58 #232
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66937882
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Platina het volgende:
en wat een stelletje noobs online zeg, ik wil niet zeggen dat ik de beste ben maar sommige weten niet wat voor of achter is lijkt het wel. Oefen dan eerst wat tegen bots, die mode zit er niet voor niets in.....
Ik sta soms ook als een idioot in het rond te sproeien als ik tegen iemand op ren, dat komt gewoon omdat een console-controller zo'n beetje het slechtst denkbare inputdevice is voor FPShooters
zzz
pi_66938278
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Fallen het volgende:

[..]

Is dat niet een saboteur class ofzo? Of is het een glitch?
Ik had het ook en ik was target.
Zo ver ik weet is dit met alle klasses waar mee ik gespeeld heb. Het is ook niet vaak ofzo, maar het is me wel al een aantal keer opgevallen.
Wat ik me afvraag, die trophee met 150x handmatig herladen, is dat alleen offline of ook online?
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:29:55 #234
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_66939780
Wat een stel lemmingen had ik net in mn team zeg. Tijdens Assassination liepen ze allemaal (en dan ook echt ALLEMAAL) hetzelfde gangetje in om daar te proberen door een soort barricade te komen, terwijl omlopen ook een optie was. Dit deed ik, zo slim als ik ben, natuurlijk wel en ben toen rustig zonder iemand tegen te komen het target te trakteren op een granaatje. Krijg je ervan als je in je eentje stil in een hoekje gaat zitten.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_66939846
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef Chaos-Zero het volgende:

Wat ik me afvraag, die trophee met 150x handmatig herladen, is dat alleen offline of ook online?
Beide tellen als het goed is.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:36:25 #236
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_66940008
quote:
Dat is een glitch die ze er uit zouden halen met een van de patches. Als dat inmiddels al gebeurd is, ben je waarschijnlijk een saboteur tegengekomen.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:39:33 #237
3415 Webby
1 omhoog!
pi_66940094
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:29 schreef Waag-hals het volgende:
Wat een stel lemmingen had ik net in mn team zeg. Tijdens Assassination liepen ze allemaal (en dan ook echt ALLEMAAL) hetzelfde gangetje in om daar te proberen door een soort barricade te komen, terwijl omlopen ook een optie was. Dit deed ik, zo slim als ik ben, natuurlijk wel en ben toen rustig zonder iemand tegen te komen het target te trakteren op een granaatje. Krijg je ervan als je in je eentje stil in een hoekje gaat zitten.
Dan waren de tegenstanders net zo erg als je teamleden, aangezien 1 rood stipje op de minimap / radar best opvalt en zo te elimineren is, je zou dit beter met een paar man kunnen doen en dan 1 medic ertussen en bijv. 1 die een turret opzet vlak voor jullie bij het doel zijn voor rugdekking, degene met boost probeert het target dan weer te doden.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:49:36 #238
66083 Platina
78th Element
pi_66940429
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik sta soms ook als een idioot in het rond te sproeien als ik tegen iemand op ren, dat komt gewoon omdat een console-controller zo'n beetje het slechtst denkbare inputdevice is voor FPShooters
Dat is waar, maar dat heb ik zelf soms ook. Zeker met die standaard rifle.

maar ik doelde op mensen die dus continu spelen alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
en bij gamen kun je naast skill ook duidelijk zien welke mensen verbanden kunnen leggen/tactisch inzicht hebben. Eigenlijk wel interessant om een keer een studie naar te doen
pi_66940512
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Platina het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat heb ik zelf soms ook. Zeker met die standaard rifle.

maar ik doelde op mensen die dus continu spelen alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
en bij gamen kun je naast skill ook duidelijk zien welke mensen verbanden kunnen leggen/tactisch inzicht hebben. Eigenlijk wel interessant om een keer een studie naar te doen
Soms heb ik geen zin om tactisch te spelen maar wil ik juist lekker 20 man in hetzelfde gangetje hebben.
Of soms zijn de andere zo debiel dat ik ook mee ga doen.

Ik heb niet altijd zin om een hele omweg te maken om vervolgens afgeschoten te worden en weer het hele einde terug te lopen.

Maar als je een leuke club hebt dan is het tactisch inderdaad vaak het leukst.
pi_66945163
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Een controller is misschien wel inferieur aan een muis, maar het is iig stukken realistischer dan een muis. Ik denk dat richten met een controller meer lijkt op de praktijk dan richten met een muis. Uit mijn ervaring met handboogschieten is dat voor mij wel zo.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_66945378
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:14 schreef intraxz het volgende:

[..]

Een controller is misschien wel inferieur aan een muis, maar het is iig stukken realistischer dan een muis. Ik denk dat richten met een controller meer lijkt op de praktijk dan richten met een muis. Uit mijn ervaring met handboogschieten is dat voor mij wel zo.
Vind ik niet zo puur omdat je armen wel doen wat je wilt en die controller niet en een muis weer wel!
Controller schiet ik toch te vaak nog door enzo, of dan zit je naar onder te mikken, en tegen de tijd dat je naar boven hebt gemikt staat de vijand al ergens anders.

Maar je kan je muis ook aansluiten op de PS3.. navigeren, maar in FPS werkt het geloof ik niet
-> en anders zou ik koning zijn

edit: zoiets dus:
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:24:50 #243
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_66945534
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik ben weer lekker opgeschoten Turretmedaille is binnen en ik kan nu beschikken over de saboteur Is erg leuk om op een groep nietsvermoedende vijanden af te lopen om ze er dan langs te geven met je SMG

Toen ik vorige week met het spel begon dacht ik, het gaat een eeuwigheid duren om generaal te worden, maar het gaat toch sneller dan dat je denkt.
Die SMG werkt echt voor geen ene flikker. Je pompt iemand vol met een hele clip ammo maar toch kunnen ze omdraaien en je in je bakkes dood knallen
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_66945874
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Scarify het volgende:

[..]

Vind ik niet zo puur omdat je armen wel doen wat je wilt en die controller niet en een muis weer wel!
Controller schiet ik toch te vaak nog door enzo, of dan zit je naar onder te mikken, en tegen de tijd dat je naar boven hebt gemikt staat de vijand al ergens anders.

Maar je kan je muis ook aansluiten op de PS3.. navigeren, maar in FPS werkt het geloof ik niet
-> en anders zou ik koning zijn

edit: zoiets dus:

Hoe denk je dat dat in het echt gaat? Dat je even je wapen op iets richt? Net zoals met een muis? Echnie
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_66946201
SP uitgespeeld.

Laatste missie maar even op trooper gedaan, met veteran ging ik alleen maar dood op een gegeven moment
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:46:05 #246
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_66946286
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
SP uitgespeeld.

Laatste missie maar even op trooper gedaan, met veteran ging ik alleen maar dood op een gegeven moment
tsssk, prutser.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66946332
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef intraxz het volgende:

[..]

Hoe denk je dat dat in het echt gaat? Dat je even je wapen op iets richt? Net zoals met een muis? Echnie
ik weet van wel
iig wel sneller dan met controller
meer een tussenweg, maar dan nog.. muis is 10x beter.. care about reality
pi_66946373
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Die SMG werkt echt voor geen ene flikker. Je pompt iemand vol met een hele clip ammo maar toch kunnen ze omdraaien en je in je bakkes dood knallen
1) Misschien moet je proberen raak te schieten.
2) Nee hij werkt ook niet voor flikkers, zegt dat misschien iets over jou?

Zo die moest ik even maken, ik hou nog wel van je hoor Moe!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:50:19 #249
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_66946422
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:48 schreef Nebo het volgende:

[..]

1) Misschien moet je proberen raak te schieten.
2) Nee hij werkt ook niet voor flikkers, zegt dat misschien iets over jou?

Zo die moest ik even maken, ik hou nog wel van je hoor Moe!
Je doet me pijn Nebo, weet je dat wel?
pi_66947076
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Je doet me pijn Nebo, weet je dat wel?
Maar maar... ik dacht dat je dat lekker vond?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')