quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze hadden een dikke Nederlandse vlag als intro moeten doen. Met oranje wimpel en een weedsmokende Guerillacrew erbij.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze hadden een dikke Nederlandse vlag als intro moeten doen. Met oranje wimpel en een weedsmokende Guerillacrew erbij.
mietje !quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Chaos-Zero het volgende:
begin me echt steeds meer te ergeren aan het online gebeuren. Natuurlijk ben ik ook neit de beste, maar als de tegenstander alleen maar met rocketlaunchers aan komt hou ik het snel voor gezien.
Mja, misschien gewoon een kwestie van pech hebben, maar alle andere online games werken prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb nog geen lag gezien, de enige kills die niet geregistreerd worden zijn diegene die ik niet maak omdat er ook een ander op hetzelfde kereltje staat te schieten en vastlopers, serieus, wtf ???
Dat heb ik ook 1 keer gehad. Heel vaag. Ik wou draaien maar er gebeurde niets. En ineens na 2 seconden reageerde hij pas....quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Waag-hals het volgende:
Die lag heb ik ook wel af en toe. Schiet je 5 shotgun shells leeg op iemand, loopt ie gewoon door en schiet ie jou neer, loopt ie verder en dan valt ie ineens uit het niets om. :|
Waar ik ook last van heb is 'controls-lag' of hoe je het ook noemt. Dat je niet direct schiet als je R1 indrukt, of dat het slaan en rennen iets later plaatsvindt dan je gewend bent. Afgezien daarvan vind ik het een waanzinnig spel, multiplayer en singleplay. Maar hadden ze die skirmisch niet beter voor offline multiplay kunnen gebruiken?
Heb al een paar dagen een rocketlauncher, maar kom op, dat is toch niet leuk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
mietje !
gewoon doorspelen tot je zelf ook toegang hebt tot rocketlaunchers
(Ik ben er zelf ook nog niet hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Dat vind ik in een shooter ook zo'n desilussie, dat je schiet en ze dood gaan. Je hebt maar 3 rockets, je laad langzaam, je kan moeilijk in kleine ruimtes / close combat ermee vechten. Er is een balans.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen een rocketlauncher, maar kom op, dat is toch niet leuk?![]()
1x knallen en iedereen in die in de buurt staat is dood -_-'
quote:We are regret to inform that the Killzone 2 has been cancelled and we will not be able of obtaining it for time being due to further delayed of production in Europe.
Indeed, the arrival date as been committed by the supplier has been postponed again and caused us a disaster of delayed since a week back.
For this reason, we are hereby pleased to take this opportunity to apologize for our faulty delayed of Killzone 2 and not least the bad impact of disappointment.
We will take an immediate action to refund all your payment not later than next Monday, Mar 15 and please kindly keep an eye at your Pay Pal email for further payment refund notification.
This might be the best solution for all and once again thousand of apologies for the overall unexpected delayed and on top of that, we are willing to absorb the overall loses of Killzone 2 cancellation with additional 10% discount code to be provided on behalf of our compensation.
The 10% discount code is applicable for your future ordering inquiry for all non promotional items and it is applicable for a transaction with no limit of quantity of items purchase at the same time.
Please kindly find the compensation 10% Discount Code as below:-
Lastly, your kindly understanding and patient is well appreciated. We are always value all of our clients and we hope we may provide better and the best service of all time.
Thanks for your great support.
--
Best regards,
Admin
enquiry@gamehubs.com
www.gamehubs.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat een erbarmelijk gebruik van de Engelse taal
http://budgetgaming.nl/game-profile/killzone+2_PS3.htmlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:09 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
![]()
Weet iemand waar je Killzone 2 PAL nog wel normaal kan bestellen voor weinig?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Singleplayer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Hebben ze de prijs schijnbaar weer verhoogd. Hij was 30GBP. Wat ook wel erg goedkoop is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef KoosyNL het volgende:
of 34 pond bij Amazon
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3Daps&field-keywords=killzone+2&x=0&y=0
Ik heb geen creditcard , wel paypall.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef KoosyNL het volgende:
of 34 pond bij Amazon
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3Daps&field-keywords=killzone+2&x=0&y=0
Komt denk ik door het feit dat cod4 veel realistischer was. Je vocht niet op een andere planeet etcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
SP gisteren ook uitgespeeld. Als ik puur kijk naar het verhaal, character(s) (models) en voice acting onstijgt het nauwelijks de middelmaat. Echt hoe cheasy wil je het hebben...
Gameplay wise heb ik mij er wel erg mee vermaakt, heerlijk intense actie en het cover system werkt verrassend goed.
Grafisch gezien de mooiste console game van dit moment, geen twijfel over mogelijk.
Toch prefereer ik de campaign van Call of Duty 4. Daar liepen de rillingen na afloop nog gewoon door mijn lijf.
mwah dan nog hadden ze er meer uit kunnen halen, je vecht niet tegen aliens, maar ook mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Komt denk ik door het feit dat cod4 veel realistischer was. Je vocht niet op een andere planeet etcHet is wat makkelijker om je in zo'n verhaal op te laten gaan.
Ook alleen maar qua verhaallijn en setting. De wapens in CoD4 voelen voor de rest gewoon aan als wapens zonder enige vorm van terugslag...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Komt denk ik door het feit dat cod4 veel realistischer was. Je vocht niet op een andere planeet etcHet is wat makkelijker om je in zo'n verhaal op te laten gaan.
http://www.mymemory.co.uk(...)one-2-%28Sony-PS3%29quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard , wel paypall.
quote:When does the week start and end for the special weekly ranking?
Dit is niet hetgeen tegen extra XP's neem ik aan?quote:Sunday (12am-3am GMT is reset time) to Sunday...
Stats get locked at a certain point though on Sunday night...
NIet met sniper doen is de oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef DeeBee het volgende:
Tering, die poep rocket launcher mannetjes als je op die balcony staat in dat laatste level...telkens als ik aan het zoomen ben met die sniper word ik geraped door zo'n baas...
Juist wel. Gaat veel sneller. Maar je moet wel voorzichtig zijn en niet stil blijven staan. Werkte bij mij prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet met sniper doen is de oplossing.
Nee. Dat gaat over de honor ranks en wanneer die worden uitgedeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet hetgeen tegen extra XP's neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |