Wat is er anders aan een xp boost server?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, Sniper kill badge, die heb ik gewoon gehaald op een xp boost server
Die trophy is glitchy, je moet de 2 medals linksboven hebben, dan krijg je die trophy. Ik heb die medals ook maar heb die trophy nog niet, die komt dus pas als de servers mij accounts gesynced hebben (dat kan dus makkelijk 1-2 weken duren).quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef -Techno- het volgende:
WTFWeet iemand wat de trophy "Oorlogsgod-onderscheiding" precies inhoud?
Wil net beginnen krijg ik deze trophy.......
Er staat: "Verdien alle overige medailles ", maar ik heb nog lang niet alle medaillesen ook niet van 1 categorie
Die medals heb ik ook al lang maar ik heb ook geen trophy gekregen... Irrittant gedoe zeg. Maar hopen dat het ook echt goed komt.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die trophy is glitchy, je moet de 2 medals linksboven hebben, dan krijg je die trophy. Ik heb die medals ook maar heb die trophy nog niet, die komt dus pas als de servers mij accounts gesynced hebben (dat kan dus makkelijk 1-2 weken duren).
Waarschijnlijk ging het bij jou ook zo
Hmm vage shit.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die trophy is glitchy, je moet de 2 medals linksboven hebben, dan krijg je die trophy. Ik heb die medals ook maar heb die trophy nog niet, die komt dus pas als de servers mij accounts gesynced hebben (dat kan dus makkelijk 1-2 weken duren).
Waarschijnlijk ging het bij jou ook zo
Wie zijn dat eigenlijk? Of is het gewoon een random clan? En moeten we niet ook even wat tactieken bespreken? De rolverdeling etc. Hoeveel en wie zijn bijvoorbeeld medic yada yada yada...quote:Op zondag 8 maart 2009 21:46 schreef Benny_Lava het volgende:
Mannen van de FOK! clan, zijn jullie geintereseerd in een 4 vs 4 battle morgen avond tegen TP? Zie het maar als een soort training ofzo.
Gewoon rondrennen als een kip zonder kop, granaten door deuren gooien zonder eerst te checken en op alles schieten wat beweegtquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wie zijn dat eigenlijk? Of is het gewoon een random clan? En moeten we niet ook even wat tactieken bespreken? De rolverdeling etc. Hoeveel en wie zijn bijvoorbeeld medic yada yada yada...
Zover ben ikquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef Webby het volgende:
[..]
Gewoon rondrennen als een kip zonder kop, granaten door deuren gooien zonder eerst te checken en op alles schieten wat beweegt
En iedereen is medic en revived elkaar als er nog 3 enemies bij zijn, want dan krijgt je 1 punt voor je persoonlijke gewin!
Dat is mijn probleem. Ik speel de hele zaterdag en zondag. sta ik 100.000ste. dan doordeweeks niet en ben ik weer 200.000. Afgelopen weekend weer terug geklommen tot 130k, stomme prioriteiten dat leven.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.pagedown.nl/killzoneTop 3
Okay, Ik heb geen leven
En suicides zijn nog niet eens zo makkelijk ookquote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef intraxz het volgende:
Ik word zo strontziek van die teammates die maar 1 kill maken en dan 3 suicides en 20 deaths krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |