ohquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da werkt niet he, aangezien degene die niet spelen ook niet mee worden geteld
Er waren afgelopen week iets van 470k mensen online geweest, ergo top 4700 moest je zijn. En degene met 4700 had iets van 3700 punten. Dus het is echt absoluut haalbaar om die trophy te halen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da werkt niet he, aangezien degene die niet spelen ook niet mee worden geteld
Vent, zij zitten ook niet stil hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er waren afgelopen week iets van 470k mensen online geweest, ergo top 4700 moest je zijn. En degene met 4700 had iets van 3700 punten. Dus het is echt absoluut haalbaar om die trophy te halen in mijn ogen.
Sigh.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vent, zij zitten ook niet stil hoor
16 vs 16 body count pistol only op een klein level met spawn genades op de spawnplek van de tegenstander of in een kleine corridor is ook heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef Webby het volgende:
Het scheelt wel als je alleen een speltype speelt waar je alle ribbons / de medaille voor hebt, voor extra punten. Als je dat voor alle speltypes hebt kan je ook full matches spelen. Het nadeel aan bodycount is dat iedereen overal loopt. Bij defence missies zitten ze lekker op 1 plek om granaten in te gooien
Dat had ik laatst andersom. Ze verschenen voor me neus nadat ik terug was gekomen. Alles wat ik deed was clipje leegschieten, doodgaan en weer clipje legen zoals ik verscheen. 51 punten binnen een minuutquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
... met spawn genades op de spawnplek van de tegenstander ...
Dat kon al vanaf het begin hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef Platina het volgende:
Heerlijk dat crouch nu klikbaar is zeg maar. Scheelt erg veel.
en dacht dat ik die nieuwe controls beter waren maar ik houd het voorlopig bij de oude. Al mogen ze crouch en zoom evengoed nog omwisselen.
huh? die optie is nu toch pas met die nieuwe patch in controlmenu gekomenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat kon al vanaf het begin hoorBij de MP tenminste
Niet dat ik weet, crouch kon je altijd op hold of niet zetten...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef Platina het volgende:
[..]
huh? die optie is nu toch pas met die nieuwe patch in controlmenu gekomen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:
Is er trouwens ergens een link waar alle verschillende multiplayer modes worden uitgelegd?
quote:In Killzone 2 zijn er vijf verschillende missies te vinden. Er is de Team Death Match-variant Body Count.Hierbij moet je binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk vijanden om zien te leggen. Assassination is een VIP-variant: één speler is het doel dat door de vijand afgemaakt moet worden.Afhankelijk van in welk team je zit moet je deze speler beschermen of juist afmaken. In Search & Destroy moet het ene team een bepaald doel opblazen, terwijl het andere dat moet proberen te voorkomen. Dan is er nog Search & Retrieve, waarbij er ergens op de map een radio ligt. Deze moet jouw team proberen te pakken en te brengen naar de plaats van aflevering. Tot slot is er nog een variant waarbij er een aantal verschillende zones zijn die veroverd moeten worden.
? Turrets leveren alleen jou punten op maar die komen volgens mij niet ten goede aan het Bodycount objective.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:05 schreef Waag-hals het volgende:
Ah man, ik trek die 100 kills in 20 minuten maps toch zo slecht. Iedereen staat maar te kempen buiten het bereik van de base-turrets, continue alles naar binnen te verschieten en granaten te gooien. En dat allemaal om zoveel mogelijk VP te halen, omdat mensen te lui of te slecht zijn om ze in een normale veldslag binnen te slepen.
Ik zou de dogfights niet kunnen missen voor een beetje extra xp.
Samen met knakkers die rondlopen met granaatwerpers en RPG's, het irritantste uit de hele MP. Tenzij je het zelf doet natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik ben weer lekker opgeschotenTurretmedaille is binnen en ik kan nu beschikken over de saboteur
Is erg leuk om op een groep nietsvermoedende vijanden af te lopen om ze er dan langs te geven met je SMG
True. Al ben ik net pas Sergeant Major.quote:Toen ik vorige week met het spel begon dacht ik, het gaat een eeuwigheid duren om generaal te worden, maar het gaat toch sneller dan dat je denkt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef intraxz het volgende:
Ik word zo strontziek van die teammates die maar 1 kill maken en dan 3 suicides en 20 deaths krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |