Dat was een nuttige tvpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
tvp
Ach... Het is een keer iets andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
hmmm, zo zinloos ben ik nog nooit geweest.. om een topic te sluiten met een tvp
Ja oke... Maar tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nietus! ik zeg altijd dat ik nooit iemand zou laten staan
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als een goeie garp.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee jij hebt het een keer verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een nuttige tvp
[..]
Ach... Het is een keer iets anders
[..]
Ja oke... Maar toch
Je hebt het een keertje gezegd en dan stelt de gedachte "ik laat niemand staan" mij nog niet gerust
sssssssssssssst ik moet wekren het weekeindquote:
Miauw! Miauw!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, het hele weekend de lokroep van mijn kat aanhoren
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sssssssssssssst ik moet wekren het weekeind
Dat x 100 en heel hard...quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 @ 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
straks overstemt-ie de lokroep van alle andere Single-mannen nog!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, het hele weekend de lokroep van mijn kat aanhoren
Haha, ik denk het wel.. Ze is krols, dus ja, ze houdt het heel lang vol. Waarschijnlijk net zo lang tot er een mannetje kat langskomt die haar bevrucht. Aangezien ze niet buiten komt en Diesel mannetje-af is, gaat dat lang durenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
straks overstemt-ie de lokroep van alle andere Single-mannen nog!
kijk mij eens ontopic zijn dan.
Mijn kat doet dat ook, maar steeds hooguit een paar minuten. Die van jou houdt het langer vol?
en wat vindt je suf ervan, dat je 'm rukt?quote:
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik denk het wel.. Ze is krols, dus ja, ze houdt het heel lang vol. Waarschijnlijk net zo lang tot er een mannetje kat langskomt die haar bevrucht. Aangezien ze niet buiten komt en Diesel mannetje-af is, gaat dat lang duren
Ik wil wel een baby dan, van die lelijke kat0r van jouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.
Zou wel een originele date zijn, die in dit topic wordt geritseld, na al die banale fokker-met-fokker-dates.
Is 'ie nog steeds mannetje dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.
Zou wel een originele date zijn, die in dit topic wordt geritseld, na al die banale fokker-met-fokker-dates.
Zeker fijn die lange weekeinden.quote:
Janou! alle onderdelen zijn nog present.quote:
Hij is nie leeluk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil wel een baby dan, van die lelijke kat0r van jou
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
dankje JB nu denk ik ook aan dat soort poesjes
Nee, ben alleen een grotere zeikerd geworden over spelfouten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word je piemel nu ook langer van al dat getrek en geruk eraan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Janou! alle onderdelen zijn nog present.
En zijn vader zal 'm wel verteld hebben hoe hij dat altijd deed, voordat hem De Dienst bewezen werd.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen een grotere zeikerd geworden over spelfouten.
Ik wil een bepaald poesje aaienquote:
quote:
Ja maar de poes van Nouk wil wel een mooi mannetje denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lelijk is goed
Ik houd van lelijke katten
jawel want die heb ik geen hier!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja maar de poes van Nouk wil wel een mooi mannetje denk ik.
(een fraaiere multi-interpretabele zin komt er dit topic niet meer, mensen.)
Dus je bent mijn kat aan het cockblocken!stop daarmee!
Misschien houdtde poes van nouk ook wel van lelijke mannetjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja maar de poes van Nouk wil wel een mooi mannetje denk ik.
(een fraaiere multi-interpretabele zin komt er dit topic niet meer, mensen.)
Dus je bent mijn kat aan het cockblocken!stop daarmee!
Ja, hai, mijn naam is JB en ik ben 28 jaar en ik ehm...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel want die heb ik geen hier!
ja die van mij maar ik bedoel om mn lusten op te botvieren
Come to think of it... Als ik mijn katten soms bezig zie weet ik niet eens zeker of hij wel van poezen houdt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
cockblokken is zooo tof
misschien houd de poes wel van andere poezen ipv katers?
je weet het niet!
en je gaat nu net weg, dus daar heb ik ook niks aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hai, mijn naam is JB en ik ben 28 jaar en ik ehm...
Nou ja, je weet wel
Ik denk dat mijn poes(Pepper dus) het niet uitmaakt of een kater lelijk of mooi is, als die er maar overheen gaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien houdtde poes van nouk ook wel van lelijke mannetjes
En anders sorry
Of het kan de poes van nouk niet schelen als er maar een kat0r overheen gaatdat kan ook nog
misschien is dat het uitleggen waar je het over had?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Come to think of it... Als ik mijn katten soms bezig zie weet ik niet eens zeker of hij wel van poezen houdt.
En dan is het nog wel vader en zoon, hè.
Dat is wel dubbel sneu voor jouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Come to think of it... Als ik mijn katten soms bezig zie weet ik niet eens zeker of hij wel van poezen houdt.
En dan is het nog wel vader en zoon, hè.
O dát moet het zijn ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
misschien is dat het uitleggen waar je het over had?
heeft ie wat visuele ondersteuning nodig en zo
Homo én incestquote:
Ah zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Nouk84 het volgende:
Homo én incest
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat Rhu gelijk heeft
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo.
In dat geval vind ik het vooral sneu voor Cartman.
Maar uiteraard heeft Rhu gelijk, dit was weer zo'n exemplaar van slims van d'r.
Geen idee, hoe het is. Status Quo.quote:
homo is toch niet ergquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Homo én incest
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat Rhu gelijk heeft
Niet serieus nemenquote:
Ja, kom ik bij mn zusje, gaat ze gelijk wegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en je gaat nu net weg, dus daar heb ik ook niks aanhaha
quote:
ijsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, kom ik bij mn zusje, gaat ze gelijk weg
Ze komt wel zo weer terug, maar dan nog
(Maar ze neemt wel ijs mee![]()
)
Kaneelijs hoop ik, en anders zie ik wel (als ze geen kaneelijs hebben)quote:
Jaquote:
Ik heb nog stroopwafel-ijsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kaneelijs hoop ik, en anders zie ik wel (als ze geen kaneelijs hebben)
Haha, ik snap hetquote:Ja![]()
Ik mocht niet meer zo overenthousiast doen geloof ik
Ik heb nog nooit B&J gehadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ben en jerrys in de vriezer...
aargh
*geeft Dreamer een bak B&Jquote:
serieus nooit aan beginnenquote:
Waarom is B&J zoveel specialer dan ander ijs?quote:
Ze is nog niet volledig over d,r ex heen , dat weet ik wel. Niet dat ze hem terug wil ofzo, maar qua verwerken.quote:
quote:
Ik heb de bak van auto voor me staan.. maar durf er al niet meer aan te beginnen nu. Is het wel veilig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat voor je liggen
Als ze maar goed slecht zijn!quote:
serieus niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de bak van auto voor me staan.. maar durf er al niet meer aan te beginnen nu. Is het wel veilig?
Als je dat moet vragen heb je het echt nog nooit gehad!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom is B&J zoveel specialer dan ander ijs?
quote:
Utrecht?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook niet overdreven lekkerder dan gewoon ijs hoor
En het is belachelijk duur.
En ze hebben bij de burger king wel heeeeeel lekkere milkshakes
(Die ga ik morgen wel eentje halen als ik op t station ben denk ik)
Of Eindhoven, of op mn eindbestemming, overal zit een burger kingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht?!Daar zijn ze altijd op!
Heb ik ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen heb je het echt nog nooit gehad!
Nou, dan komt ze toch gewoon jouw B&J halen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht?!Daar zijn ze altijd op!
Ik ben ook geen B&J freak hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom is B&J zoveel specialer dan ander ijs?
ik vind jou lief!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of Eindhoven, of op mn eindbestemming, overal zit een burger king
En B&J is echt niet veel lekkerder dan gewoon ijs, maak dreamer niet zo gek
Dat ging over die X-Cream shakequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, dan komt ze toch gewoon jouw B&J halen?
Ik heb nooit zin in friet en zeer zelden in chips, ik ga echt vrijwel altijd voor de zoetigheidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
jongens nu heb ik zin in B&J's en swirls! en chocolade en frietjes en chippies
pfoe dieten is zoooo stom
Echt wel! Ik kan binnen 20 minuten bij je zijn als ik wil OP de fiets!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik jou ook
En je woont in de buurt
Dat is dichtbij dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel! Ik kan binnen 20 minuten bij je zijn als ik wil OP de fiets!
Da's een veeg teken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:32 schreef Feitosa het volgende:
Ze is nog niet volledig over d,r ex heen , dat weet ik wel. Niet dat ze hem terug wil ofzo, maar qua verwerken.
Onder de fiets is ook niet handigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel! Ik kan binnen 20 minuten bij je zijn als ik wil OP de fiets!
Eens per maand ga ik 2 dagen lang voor alles wat maar enigszins eetbaar isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in friet en zeer zelden in chips, ik ga echt vrijwel altijd voor de zoetigheid
en chocoladequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben meer van de hartige dingen met uitzondering van ijs
Misschien zijn de heren niet zo in voor een triootje?quote:
nee alleen in ijsquote:
hiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zijn de heren niet zo in voor een triootje?
Okee, dan vergiste ik mequote:
Ach , ik merk het allemaal wel. Ga me d,r niet druk om maken.quote:
nou om het goed te maken zal ik de chocolade en het ijs op eten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, dan vergiste ik me
Chocoladeik vind het erg zielig voor chocolade dat je m niet zo lekkert vind als ijs
Ooooowww, je hebt wel sex met d'r.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef Feitosa het volgende:
Ach , ik merk het allemaal wel. Ga me d,r niet druk om maken.
Sex is ook prima.
Alles kapot en stuk, maar in de liefde gaat het wel goed!quote:
Jij wil mij niet zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou om het goed te maken zal ik de chocolade en het ijs op eten?
kom maar brengen
Ja, dat stond er eerst niet, ons een beetje voor de gek houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ooooowww, je hebt wel sex met d'r.
Man, waar gáát 't nog over.
en das t belangrijkst in dit topicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alles kapot en stuk, maar in de liefde gaat het wel goed!
als je ijs en choco brengt wel!quote:
nee slim!quote:
O, dat had ik ff gemistquote:
duh! een leuk meisje, chocola en ijs!!quote:
Ja, ik snap hem nuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh! een leuk meisje, chocola en ijs!!
voor? dan doe er maar liever op! Ik zal wel aanwijzen waar het allemaal zeer doet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat stond er eerst niet, ons een beetje voor de gek houden
[..]
en das t belangrijkst in dit topicvoor je lijf
D'r zit een hoop aandachttrekkerij tussen heur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat stond er eerst niet, ons een beetje voor de gek houden
O, is dát het belangrijkst in dit topic!quote:
Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, is dát het belangrijkst in dit topic!
Dank je wel!quote:
vet! dansje doen!quote:
en dan komen we hier al zo lang hè, toch vreemd dat dat nú pas duidelijk wordt.quote:
Ik dans trouwens nietquote:
Juist. Dat serieuze gedoe altijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en dan komen we hier al zo lang hè, toch vreemd dat dat nú pas duidelijk wordt.
Maar idd, nu dat boven tafel is, kunnen we terug naar de orde van de dag: random YouTube-linkjes posten.
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef dawg het volgende:
Ik ga dadelijk een vriend van me helemaal wegspelen met Fifa op de X360.
Jij?
Sleutelen als het goed weer is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog iets doen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh! een leuk meisje, chocola en ijs!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan diegene van de liefde beter doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
voor? dan doe er maar liever op! Ik zal wel aanwijzen waar het allemaal zeer doet!
compact en kleverig.
Oei.. morgenochtend is het goed, maar daarna weer bagger, toch?quote:
Geen idee, let niet zo op weersverwachtingen omdat die toch niet kloppenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei.. morgenochtend is het goed, maar daarna weer bagger, toch?
als ik genoeg gedieet hebquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Okee, wanneer spreken we af, neem ik chocolade en ijs voor je mee
[..]
Dat kan diegene van de liefde beter doen
Hehe, ja dat kan ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, let niet zo op weersverwachtingen omdat die toch niet kloppen
zegt ze nuquote:
Dat mag eerder ook wel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
s ik genoeg gedieet heb
dan mag ik weer choco en ijs en heb ik meer kans om te scoren bij jou
Wat een subtiele woordspelingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mocht ik je maar seriues nemen
neehee, daarover was ik wel serieusquote:
dat wil jij heul nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mocht ik je maar seriues nemen
Die Lars. 't Is me er één.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond !
Lars kwam zomaar op het spontane geniale idee om uit te gaan in Alkmaar!!
Slaapplek allemaal geregeld!
maar dan heb ik wel minder kans om te scorenquote:
Jij kan het nog subtielerquote:
Hoe is het met de dame in kwestie?quote:
ik denk tot morgen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan moet ik ook nog naar de AH
Tot wanneer?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij kan het nog subtieler![]()
[..]
Hoe is het met de dame in kwestie?
ik lag helemaal dubbel! hahaquote:
Ik denk niet dat dat heel veel uitmaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan heb ik wel minder kans om te scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gewoon, dat kan jij.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat heel veel uitmaaktme heet vinden wil ook nog wel eens helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is nu niet met mn vetkwabben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Een dooie mus is nog altijd beter dan levende zwarte weduwesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, mij een beetje blij maken met een dooie mus
Jij bent niet dik denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
me heet vinden wil ook nog wel eens helpen
He, jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon, dat kan jij.
Ik heb geen zin om alle topics terug te gaan lezen en het op te gaan zoeken![]()
jawel hoorquote:
Die eten de mannetjes op na het paren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een dooie mus is nog altijd beter dan levende zwarte weduwes
Hmmm... Dan geloof ik jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
serieus
niemand gelooft me als ik dat zeg maar het is echt
Ik probeer het wel niet meer danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
me heet vinden wil ook nog wel eens helpen
Haha, ja dat waren diequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Die eten de mannetjes op na het paren.
Of waren die dat niet?
Lijkt mij toch niet zo lekker..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat doen wel meer dieren, is niks geks aan, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen
Ik wil jou ook wel gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles daten in het donker iets voor jullie?
Nou...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles daten in het donker iets voor jullie?
Nou, ik weet het niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een lekker sausje kun je alles lekker maken
Al is er een die worst lust dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een lekker sausje kun je alles lekker maken
Maar er zit meer aan een man dan alleen worst!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al is er een die worst lust dan ben jij het wel.
bij sommige mannen dan... anderen zijn gewoon hansworsten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar er zit meer aan een man dan alleen worst!
Nee, deze is voor vaker, dat doe je natuurlijk alleen bij eenmalige mannenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
Nou, ik weet het niet...
Probeer jij het dit weekend even
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat doen wel meer dieren, is niks geks aan, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen
Jij bent meer van het "met huid en haar"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar er zit meer aan een man dan alleen worst!
Oo oke, dan mag het een volgende keerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, deze is voor vaker, dat doe je natuurlijk alleen bij eenmalige mannen
Ieder man heeft twee oren en oren lijken niet op worstenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bij sommige mannen dan... anderen zijn gewoon hansworsten...
Nee, maar het ging om het opeten van mannen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent meer van het "met huid en haar"?
weet je de betekenis van een hansworst? en ik welke context ik het bedoeld had?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dan mag het een volgende keer
[..]
Ieder man heeft twee oren en oren lijken niet op worsten
Die hoop ik voorlopig niet te hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dan mag het een volgende keer
[bij een eenmalige man]
Iets van sukkel toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je de betekenis van een hansworst? en ik welke context ik het bedoeld had?!
Nee, ik ga er sowieso niet aan beginnen. Jij begon over het lekkerder maken met een sausje, maar daar geloof ik niet zo inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoop ik voorlopig niet te hebben.
Jij mag het eerst proberen dan
Ik snap je hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je de betekenis van een hansworst? en ik welke context ik het bedoeld had?!
Anders wil ii hem wel komen bereiden voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iets van sukkel toch?
[..]
Nee, ik ga er sowieso niet aan beginnen. Jij begon over het lekkerder maken met een sausje, maar daar geloof ik niet zo in
Jeuj!quote:
De saus hebben we zelf hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iets van sukkel toch?
[..]
Nee, ik ga er sowieso niet aan beginnen. Jij begon over het lekkerder maken met een sausje, maar daar geloof ik niet zo in
Wil jij hem dan ook in stukjes snijden enzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Anders wil ii hem wel komen bereiden voor je
(En nee, dat is geen spelfout)
Dat sausje is niet altijd lekkerquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil jij hem dan ook in stukjes snijden enzo?
Oja, jij was van de bloedworst hè?quote:
Een beetje, prima.quote:
Houd je wel rekening met de reistijd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, jij was van de bloedworst hè?
Maarreeee PM je nummer even, dan bel ik je als het zover is!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje, prima.
Maar geen hele man met dát sausje
Nee gek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje, prima.
Maar geen hele man met dát sausje
Ja, van jou naar mij (als je in EHV zit) dan is het een uurtje met de treinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met de reistijd?
Hahaquote:
ga je nu weg?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
okee, het gaat hier net even iets verder dan wat ik lekker vind.. fijne avond nog!
typisch....quote:
Toevallig allemaal hè...quote:
ik mis de wenkbrauw omhoog smiley van msn voor dit soort momenten...quote:
Ik ga even kijken welke dat isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mis de wenkbrauw omhoog smiley van msn...
Beetje laat nu!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga even kijken welke dat is
Gevonden!
Ik gebruik hem eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die smiley tof! ik mis hem hier
ik wel ik denk het namelijk vaak zoquote:
Oei, dan ben je pas laat daarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt ex de kindjes om 13.00 uur halen
Die tijd is echt stom
Kan je hem niet uploaden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb deze smiley WAAA die jullie niet herkennen als ik dat zo hier neerzet, maar die ik wel vaak gebruik en soms mis
Haha okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel ik denk het namelijk vaak zo
doe het in het echt ook vaak haha
Ja, ik vind die tijd zo stom, hij wilde ze dus niet meer op vrijdag, maar op zaterdag, okee, kan (ook stom, maar goed) maar dan om 1 uur smiddags?! Echt een rottijd, dag al half voorbij enzoquote:
nu niet, das een smiley die in paniek isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je hem niet uploaden?
[..]
Haha oke
Mja inderdaad... Maar goed; er tegenin gaan helpt ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind die tijd zo stom, hij wilde ze dus niet meer op vrijdag, maar op zaterdag, okee, kan (ook stom, maar goed) maar dan om 1 uur smiddags?! Echt een rottijd, dag al half voorbij enzo
Als ie ze nu om 10 uur kwam halen ofzo...
Maar als voorbeeldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu niet, das een smiley die in paniek is
die rond ren! die is ook tof jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu niet, das een smiley die in paniek is
hij draaite rondjes met zwaaiende armenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad... Maar goed; er tegenin gaan helpt ook nietApart geval is het
[..]
Maar als voorbeeld
Mja, dat zei je vorige keer ook al.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij draaite rondjes met zwaaiende armen
Ertegenin gaan? Ik kan hem vragen of het anders kan, maar krijg gewoon geen reactie, echt geen enkele, nergens op.
Hij reageert gewoon niet.
Niet eens over de verdeling van de vakanties.
Hij zal wel op het laatste moment zeggen: Ik wil ze dan en dan en anders niet!
(zo doet ie dat elke keer)
dat is nasty want jij wil je kindjes hun papa natuurlijk niet ontzeggen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij draaite rondjes met zwaaiende armen
Ertegenin gaan? Ik kan hem vragen of het anders kan, maar krijg gewoon geen reactie, echt geen enkele, nergens op.
Hij reageert gewoon niet.
Niet eens over de verdeling van de vakanties.
Hij zal wel op het laatste moment zeggen: Ik wil ze dan en dan en anders niet!
(zo doet ie dat elke keer)
En dat doet ie dus niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat zei je vorige keer ook al.
Makkelijkste zou zijn als je gewoon één keer afspreekt dat jij bijv. de eerste drie weken hebt en hij de laatste drie.. Maar goed; dan moet hij nog met je praten, anders komt dat ook niet goed
Nietquote:
Als hij ze net wil in de weken dat ik vrij ben van mijn werk en ze zelf dus graag thuis heb, kan hij het mooi vergeten. Zeker als ie er pas heel laat mee komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is nasty want jij wil je kindjes hun papa natuurlijk niet ontzeggen...
wat een kut positie zeg
Tja, bij die kennis van mij was dat ook zo...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet.
Ik vind het zoiets raars...
Hij draait zelfs zn hoofd weg als ik de deur opendoe voor hij weer in de auto zit
vooral laten doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet.
Ik vind het zoiets raars...
Hij draait zelfs zn hoofd weg als ik de deur opendoe voor hij weer in de auto zit
goed zo!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet
[..]
Als hij ze net wil in de weken dat ik vrij ben van mijn werk en ze zelf dus graag thuis heb, kan hij het mooi vergeten. Zeker als ie er pas heel laat mee komt.
Ik heb het weken geleden aangegeven (omdat ik mijn vakantie moest bepalen voor mn werk al) en hij reageert gewoon niet.
Ik kan geen rekening meer hjouden met hem nu mn vakantie al vaststaat .
Waarom is ze "weer zooooo cute geweest"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
omg ilse de lange is weer zoooooo cute geweest
ik ben een beetje verliefd op haar
Ik zie jou hem niet vaak meer gebruiken, gelukkig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ik heb die een ander naampje gegeven dan whaaa.
dawg!quote:
Ben je al over je jet-lag heen?quote:
Het gaat nu stukken beter, nu alleen nog op normale tijstippen honger krijgen.quote:
ik gebruik die maar bij een persoon, als ik haar roep. die heeft ook haar naamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie jou hem niet vaak meer gebruiken, gelukkig.
Geen grootse plannen voor deze glorieuze avond?quote:
Joh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik gebruik die maar bij een persoon, als ik haar roep. die heeft ook haar naam![]()
Maar ik vind haar dus niet irritant he, de smiley wel.
Oke, hopelijk is dat ook weer zo "goed"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat nu stukken beter, nu alleen nog op normale tijstippen honger krijgen.
Ja hoor gewoon morgen als ik honger krijg en het is te vroeg of te laat dan maar ff hongerlijden tot de volgende maaltijd en klaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, hopelijk is dat ook weer zo "goed"
Idd, die heet uhh JB.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij bengel heet de smiley naar mij
Ze heeft m naar me vernoemd
*trots is*
Ik ben soms wel irritant hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, die heet uhh JB.![]()
Maar ik vind jou niet irritant.
ik weet niet of iemand er een filmpje van heeft?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom is ze "weer zooooo cute geweest"?
Oke.. Zal binnenkort wel op YouTube staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of iemand er een filmpje van heeft?
maar ze moest een goude harp uitreiken en ze ging zo'n verhaaltje vertellen over wie had gewonnen dat ze er bewondering voor had en zo
en toen zei ze zo halverwege het verhaal iets van ja krezip is echt gegrooit als band (weet ik het iig een zin met de bandnaam er in) en toen echt zo van ohkut
haha
Dan gedraag je je anders bij de mannelijke gebruikers.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben soms wel irritant hoor
vraag maar aan dawgen aan Ado en snuit en en en
Als ze engels praat, prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik wel ze is knap en blond van binnen zeg maar met een schattig accentje en kan ook nog zingen![]()
dat is zo ongeveer mn ideale vrouw
Ik ben bij jou ook weleens irritant, maar omdat jij ook een vrouw bent, begijp je mijn irritante gedrag beterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan gedraag je je anders bij de mannelijke gebruikers.
Ik vind r dom overkomen en dr accent is kutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik wel ze is knap en blond van binnen zeg maar met een schattig accentje en kan ook nog zingen![]()
dat is zo ongeveer mn ideale vrouw
ow das zooo cute!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ze engels praat, prima.
Maar dat Almeloos...![]()
O? Omdat ik ook wel eens irritant ben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bij jou ook weleens irritant, maar omdat jij ook een vrouw bent, begijp je mijn irritante gedrag beter![]()
Rhu, ik ben het niet met je eens...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow das zooo cute!
en ze komt ook dom over net als jessica simpson die vind ik ook lekker haha
Ik vind jou nooit irritantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Omdat ik ook wel eens irritant ben?
Bewust met accent praten klinkt meestal niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ze engels praat, prima.
Maar dat Almeloos...![]()
Jessica Simpson vind ik wel een stuk leuker om te zien, maar ik zou het nog geen uur met r uithouden denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rhu, ik ben het niet met je eens...
Ik weet niet of ze het bewust doet, maar ik heb gewoon iets tegen die accenten uit het noord/oostenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bewust met accent praten klinkt meestal niet.
Hmm.. Ja, zij heeft qua uiterlijk wel wat meer, maar vind het ook nog nietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jessica Simpson vind ik wel een stuk leuker om te zien, maar ik zou het nog geen uur met r uithouden denk ik
Ik vind het wel leuk, als het niet te erg is, dat accent, maar dat vind ik van de meeste accenten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het bewust doet, maar ik heb gewoon iets tegen die accenten uit het noord/oosten
[..]
Hmm.. Ja, zij heeft qua uiterlijk wel wat meer, maar vind het ook nog niets
Nee, ik heb iets tegen dat accentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, als het niet te erg is, dat accent, maar dat vind ik van de meeste accenten...
Ik moet zeggen dat ik bij mannen het liefst iets hoor dat niet Brabants of Limburgs is
Ik heb dat sowieso niet zo bij vrouwen, haha. Maar in het algemeen; als iemand dom/stom overkomt, dan hoef het van mij niet meer.quote:En ik ook niet, als ik dan denk dat ik iets met r zou moeten doen, dan denk ik: Maar ze is zoooooo dom! En dan heb ik al geen zin meer.
Dat werkt bij mannen toch iets anders geloof ik
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik wil ook niet met ze babbelen over het onstaan van de wereld of zo...
Dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik wil ook niet met ze babbelen over het onstaan van de wereld of zo...
Ik vind haar zó dom...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoewel dat met een Jessica Simpson ook best vermakelijk kan zijn denk ik
Haha, ja dat kan ook nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is ws naast zingen het enige dat ze kan
Tja, hoe dommer, hoe "beter"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mannen zijn daar echt zoveel gemakkelijker in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |