Wil jij hem dan ook in stukjes snijden enzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Anders wil ii hem wel komen bereiden voor je
(En nee, dat is geen spelfout)
Dat sausje is niet altijd lekkerquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil jij hem dan ook in stukjes snijden enzo?
Oja, jij was van de bloedworst hè?quote:
Een beetje, prima.quote:
Houd je wel rekening met de reistijd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, jij was van de bloedworst hè?
Maarreeee PM je nummer even, dan bel ik je als het zover is!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje, prima.
Maar geen hele man met dát sausje
Nee gek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje, prima.
Maar geen hele man met dát sausje
Ja, van jou naar mij (als je in EHV zit) dan is het een uurtje met de treinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met de reistijd?
Hahaquote:
ga je nu weg?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
okee, het gaat hier net even iets verder dan wat ik lekker vind.. fijne avond nog!
typisch....quote:
Toevallig allemaal hè...quote:
ik mis de wenkbrauw omhoog smiley van msn voor dit soort momenten...quote:
Ik ga even kijken welke dat isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mis de wenkbrauw omhoog smiley van msn...
Beetje laat nu!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga even kijken welke dat is
Gevonden!
Ik gebruik hem eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die smiley tof! ik mis hem hier
ik wel ik denk het namelijk vaak zoquote:
Oei, dan ben je pas laat daarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt ex de kindjes om 13.00 uur halen
Die tijd is echt stom
Kan je hem niet uploaden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb deze smiley WAAA die jullie niet herkennen als ik dat zo hier neerzet, maar die ik wel vaak gebruik en soms mis
Haha okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel ik denk het namelijk vaak zo
doe het in het echt ook vaak haha
Ja, ik vind die tijd zo stom, hij wilde ze dus niet meer op vrijdag, maar op zaterdag, okee, kan (ook stom, maar goed) maar dan om 1 uur smiddags?! Echt een rottijd, dag al half voorbij enzoquote:
nu niet, das een smiley die in paniek isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je hem niet uploaden?
[..]
Haha oke
Mja inderdaad... Maar goed; er tegenin gaan helpt ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind die tijd zo stom, hij wilde ze dus niet meer op vrijdag, maar op zaterdag, okee, kan (ook stom, maar goed) maar dan om 1 uur smiddags?! Echt een rottijd, dag al half voorbij enzo
Als ie ze nu om 10 uur kwam halen ofzo...
Maar als voorbeeldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu niet, das een smiley die in paniek is
die rond ren! die is ook tof jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu niet, das een smiley die in paniek is
hij draaite rondjes met zwaaiende armenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad... Maar goed; er tegenin gaan helpt ook nietApart geval is het
[..]
Maar als voorbeeld
Mja, dat zei je vorige keer ook al.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij draaite rondjes met zwaaiende armen
Ertegenin gaan? Ik kan hem vragen of het anders kan, maar krijg gewoon geen reactie, echt geen enkele, nergens op.
Hij reageert gewoon niet.
Niet eens over de verdeling van de vakanties.
Hij zal wel op het laatste moment zeggen: Ik wil ze dan en dan en anders niet!
(zo doet ie dat elke keer)
dat is nasty want jij wil je kindjes hun papa natuurlijk niet ontzeggen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij draaite rondjes met zwaaiende armen
Ertegenin gaan? Ik kan hem vragen of het anders kan, maar krijg gewoon geen reactie, echt geen enkele, nergens op.
Hij reageert gewoon niet.
Niet eens over de verdeling van de vakanties.
Hij zal wel op het laatste moment zeggen: Ik wil ze dan en dan en anders niet!
(zo doet ie dat elke keer)
En dat doet ie dus niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat zei je vorige keer ook al.
Makkelijkste zou zijn als je gewoon één keer afspreekt dat jij bijv. de eerste drie weken hebt en hij de laatste drie.. Maar goed; dan moet hij nog met je praten, anders komt dat ook niet goed
Nietquote:
Als hij ze net wil in de weken dat ik vrij ben van mijn werk en ze zelf dus graag thuis heb, kan hij het mooi vergeten. Zeker als ie er pas heel laat mee komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is nasty want jij wil je kindjes hun papa natuurlijk niet ontzeggen...
wat een kut positie zeg
Tja, bij die kennis van mij was dat ook zo...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet.
Ik vind het zoiets raars...
Hij draait zelfs zn hoofd weg als ik de deur opendoe voor hij weer in de auto zit
vooral laten doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet.
Ik vind het zoiets raars...
Hij draait zelfs zn hoofd weg als ik de deur opendoe voor hij weer in de auto zit
goed zo!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet
[..]
Als hij ze net wil in de weken dat ik vrij ben van mijn werk en ze zelf dus graag thuis heb, kan hij het mooi vergeten. Zeker als ie er pas heel laat mee komt.
Ik heb het weken geleden aangegeven (omdat ik mijn vakantie moest bepalen voor mn werk al) en hij reageert gewoon niet.
Ik kan geen rekening meer hjouden met hem nu mn vakantie al vaststaat .
Waarom is ze "weer zooooo cute geweest"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
omg ilse de lange is weer zoooooo cute geweest
ik ben een beetje verliefd op haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |