goed zo!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet
[..]
Als hij ze net wil in de weken dat ik vrij ben van mijn werk en ze zelf dus graag thuis heb, kan hij het mooi vergeten. Zeker als ie er pas heel laat mee komt.
Ik heb het weken geleden aangegeven (omdat ik mijn vakantie moest bepalen voor mn werk al) en hij reageert gewoon niet.
Ik kan geen rekening meer hjouden met hem nu mn vakantie al vaststaat .
Waarom is ze "weer zooooo cute geweest"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
omg ilse de lange is weer zoooooo cute geweest
ik ben een beetje verliefd op haar
Ik zie jou hem niet vaak meer gebruiken, gelukkig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ik heb die een ander naampje gegeven dan whaaa.
dawg!quote:
Ben je al over je jet-lag heen?quote:
Het gaat nu stukken beter, nu alleen nog op normale tijstippen honger krijgen.quote:
ik gebruik die maar bij een persoon, als ik haar roep. die heeft ook haar naamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie jou hem niet vaak meer gebruiken, gelukkig.
Geen grootse plannen voor deze glorieuze avond?quote:
Joh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik gebruik die maar bij een persoon, als ik haar roep. die heeft ook haar naam![]()
Maar ik vind haar dus niet irritant he, de smiley wel.
Oke, hopelijk is dat ook weer zo "goed"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat nu stukken beter, nu alleen nog op normale tijstippen honger krijgen.
Ja hoor gewoon morgen als ik honger krijg en het is te vroeg of te laat dan maar ff hongerlijden tot de volgende maaltijd en klaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, hopelijk is dat ook weer zo "goed"
Idd, die heet uhh JB.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij bengel heet de smiley naar mij
Ze heeft m naar me vernoemd
*trots is*
Ik ben soms wel irritant hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, die heet uhh JB.![]()
Maar ik vind jou niet irritant.
ik weet niet of iemand er een filmpje van heeft?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom is ze "weer zooooo cute geweest"?
Oke.. Zal binnenkort wel op YouTube staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of iemand er een filmpje van heeft?
maar ze moest een goude harp uitreiken en ze ging zo'n verhaaltje vertellen over wie had gewonnen dat ze er bewondering voor had en zo
en toen zei ze zo halverwege het verhaal iets van ja krezip is echt gegrooit als band (weet ik het iig een zin met de bandnaam er in) en toen echt zo van ohkut
haha
Dan gedraag je je anders bij de mannelijke gebruikers.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben soms wel irritant hoor
vraag maar aan dawgen aan Ado en snuit en en en
Als ze engels praat, prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik wel ze is knap en blond van binnen zeg maar met een schattig accentje en kan ook nog zingen![]()
dat is zo ongeveer mn ideale vrouw
Ik ben bij jou ook weleens irritant, maar omdat jij ook een vrouw bent, begijp je mijn irritante gedrag beterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan gedraag je je anders bij de mannelijke gebruikers.
Ik vind r dom overkomen en dr accent is kutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik wel ze is knap en blond van binnen zeg maar met een schattig accentje en kan ook nog zingen![]()
dat is zo ongeveer mn ideale vrouw
ow das zooo cute!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ze engels praat, prima.
Maar dat Almeloos...![]()
O? Omdat ik ook wel eens irritant ben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bij jou ook weleens irritant, maar omdat jij ook een vrouw bent, begijp je mijn irritante gedrag beter![]()
Rhu, ik ben het niet met je eens...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow das zooo cute!
en ze komt ook dom over net als jessica simpson die vind ik ook lekker haha
Ik vind jou nooit irritantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Omdat ik ook wel eens irritant ben?
Bewust met accent praten klinkt meestal niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ze engels praat, prima.
Maar dat Almeloos...![]()
Jessica Simpson vind ik wel een stuk leuker om te zien, maar ik zou het nog geen uur met r uithouden denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rhu, ik ben het niet met je eens...
Ik weet niet of ze het bewust doet, maar ik heb gewoon iets tegen die accenten uit het noord/oostenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bewust met accent praten klinkt meestal niet.
Hmm.. Ja, zij heeft qua uiterlijk wel wat meer, maar vind het ook nog nietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jessica Simpson vind ik wel een stuk leuker om te zien, maar ik zou het nog geen uur met r uithouden denk ik
Ik vind het wel leuk, als het niet te erg is, dat accent, maar dat vind ik van de meeste accenten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het bewust doet, maar ik heb gewoon iets tegen die accenten uit het noord/oosten
[..]
Hmm.. Ja, zij heeft qua uiterlijk wel wat meer, maar vind het ook nog niets
Nee, ik heb iets tegen dat accentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, als het niet te erg is, dat accent, maar dat vind ik van de meeste accenten...
Ik moet zeggen dat ik bij mannen het liefst iets hoor dat niet Brabants of Limburgs is
Ik heb dat sowieso niet zo bij vrouwen, haha. Maar in het algemeen; als iemand dom/stom overkomt, dan hoef het van mij niet meer.quote:En ik ook niet, als ik dan denk dat ik iets met r zou moeten doen, dan denk ik: Maar ze is zoooooo dom! En dan heb ik al geen zin meer.
Dat werkt bij mannen toch iets anders geloof ik
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik wil ook niet met ze babbelen over het onstaan van de wereld of zo...
Dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik wil ook niet met ze babbelen over het onstaan van de wereld of zo...
Ik vind haar zó dom...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoewel dat met een Jessica Simpson ook best vermakelijk kan zijn denk ik
Haha, ja dat kan ook nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is ws naast zingen het enige dat ze kan
Tja, hoe dommer, hoe "beter"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mannen zijn daar echt zoveel gemakkelijker in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |