O, is dát het belangrijkst in dit topic!quote:
Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, is dát het belangrijkst in dit topic!
Dank je wel!quote:
vet! dansje doen!quote:
en dan komen we hier al zo lang hè, toch vreemd dat dat nú pas duidelijk wordt.quote:
Ik dans trouwens nietquote:
Juist. Dat serieuze gedoe altijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en dan komen we hier al zo lang hè, toch vreemd dat dat nú pas duidelijk wordt.
Maar idd, nu dat boven tafel is, kunnen we terug naar de orde van de dag: random YouTube-linkjes posten.
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef dawg het volgende:
Ik ga dadelijk een vriend van me helemaal wegspelen met Fifa op de X360.
Jij?
Sleutelen als het goed weer is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog iets doen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh! een leuk meisje, chocola en ijs!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan diegene van de liefde beter doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
voor? dan doe er maar liever op! Ik zal wel aanwijzen waar het allemaal zeer doet!
compact en kleverig.
Oei.. morgenochtend is het goed, maar daarna weer bagger, toch?quote:
Geen idee, let niet zo op weersverwachtingen omdat die toch niet kloppenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei.. morgenochtend is het goed, maar daarna weer bagger, toch?
als ik genoeg gedieet hebquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Okee, wanneer spreken we af, neem ik chocolade en ijs voor je mee
[..]
Dat kan diegene van de liefde beter doen
Hehe, ja dat kan ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, let niet zo op weersverwachtingen omdat die toch niet kloppen
zegt ze nuquote:
Dat mag eerder ook wel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
s ik genoeg gedieet heb
dan mag ik weer choco en ijs en heb ik meer kans om te scoren bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |