Dat is dichtbij dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel! Ik kan binnen 20 minuten bij je zijn als ik wil OP de fiets!
Da's een veeg teken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:32 schreef Feitosa het volgende:
Ze is nog niet volledig over d,r ex heen , dat weet ik wel. Niet dat ze hem terug wil ofzo, maar qua verwerken.
Onder de fiets is ook niet handigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel! Ik kan binnen 20 minuten bij je zijn als ik wil OP de fiets!
Eens per maand ga ik 2 dagen lang voor alles wat maar enigszins eetbaar isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in friet en zeer zelden in chips, ik ga echt vrijwel altijd voor de zoetigheid
en chocoladequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben meer van de hartige dingen met uitzondering van ijs
Misschien zijn de heren niet zo in voor een triootje?quote:
nee alleen in ijsquote:
hiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zijn de heren niet zo in voor een triootje?
Okee, dan vergiste ik mequote:
Ach , ik merk het allemaal wel. Ga me d,r niet druk om maken.quote:
nou om het goed te maken zal ik de chocolade en het ijs op eten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, dan vergiste ik me
Chocoladeik vind het erg zielig voor chocolade dat je m niet zo lekkert vind als ijs
Ooooowww, je hebt wel sex met d'r.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef Feitosa het volgende:
Ach , ik merk het allemaal wel. Ga me d,r niet druk om maken.
Sex is ook prima.
Alles kapot en stuk, maar in de liefde gaat het wel goed!quote:
Jij wil mij niet zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou om het goed te maken zal ik de chocolade en het ijs op eten?
kom maar brengen
Ja, dat stond er eerst niet, ons een beetje voor de gek houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ooooowww, je hebt wel sex met d'r.
Man, waar gáát 't nog over.
en das t belangrijkst in dit topicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alles kapot en stuk, maar in de liefde gaat het wel goed!
als je ijs en choco brengt wel!quote:
nee slim!quote:
O, dat had ik ff gemistquote:
duh! een leuk meisje, chocola en ijs!!quote:
Ja, ik snap hem nuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh! een leuk meisje, chocola en ijs!!
voor? dan doe er maar liever op! Ik zal wel aanwijzen waar het allemaal zeer doet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat stond er eerst niet, ons een beetje voor de gek houden
[..]
en das t belangrijkst in dit topicvoor je lijf
D'r zit een hoop aandachttrekkerij tussen heur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat stond er eerst niet, ons een beetje voor de gek houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |