Ja nu weet ik het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongens
Oke jou neem ik al helemaal niet serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef dawg het volgende:
Een strakke zwembroek met een tok erin. Als ie dan uitgelachen wordt en hij roept wat terug, dan hoeft ie in elk geval nergens bang voor te zijn.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Oke jou neem ik al helemaal niet serieus.
Een bikini bedoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, zolang het maar geen verwijfd ding is.
Vergeleken met speedos is dat beter, maar in de buurt van de knie voor een zwemboxer kan prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongens
Ik heb een uiterst beschaafde Ralph Lauren. Zwart. En nee, dat is niet zakelijk, Joequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
billabong en quicksilver hebben leuke surfer achtige zwembroeken toch?
Ik had het dan ook over een zwemshort en geen bikinibroekje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, zolang het maar geen verwijfd ding is.
Wat is bij jou uiterst beschaafd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met speedos is dat beter, maar in de buurt van de knie voor een zwemboxer kan prima.
[..]
Ik heb een uiterst beschaafde Ralph Lauren. Zwart. En nee, dat is niet zakelijk, Joe.
Die is leuk. Woon alleen een een kippegat, nu nog zoiets zien te vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jammer van het ronde logo-ding op de rechter pijp
maar zoiets?
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld inderdaad, al zou ik hem wat rustiger willen hebben qua design.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jammer van het ronde logo-ding op de rechter pijp
maar zoiets?
[ afbeelding ]
Niet te strak, net iets boven de knie, en beetje sportief. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een zwemshort en geen bikinibroekje..
dies ook leuk jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:48 schreef Lush het volgende:
[ afbeelding ]
Ook best prima, simpel H&M-metje
Hun oma is jarig, weekendje centerparks weet ik veel. Zwemmen iig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
billabong was dat
misschien hebben ze dat ook via de wehkamp of zo?
wat gaan ze doen volgende week dan?
speciaal zwembad feestje of zo?
Succes!quote:
Ik heb lekker al weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef CyCly het volgende:
Yeah, bijna weekend! Ik tel de minuten! Dan kan het genieten beginnen!!
Komt Ado weer langs?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb lekker al weekend
Maar ik kan dan weer niet wachten tot morgen
Nog 10 minuutjes en ik ben heerlijk vrijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
ik heb echt zooooo'n saai weekend voor de boeg
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
Wat ga je doen dan, omdat je zelfs de minuten telt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef CyCly het volgende:
Yeah, bijna weekend! Ik tel de minuten! Dan kan het genieten beginnen!!
ik ben in een mok-buiquote:
Ooo gezellig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben in een mok-bui
alles is stom en ik heb nergens zin in haha
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben in een mok-bui
alles is stom en ik heb nergens zin in haha
hou eens op kwatsertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.
Durf je dat nog wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.
He als het zo saai wordt ga ik gewoon lekker van mezelf genietenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.quote:
Eitjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.
Niet?quote:
auto denkt dat ik het type ben dat niet op komt dagenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.
Fijn weekend!quote:
Dat zeg je altijd zelf schatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auto denkt dat ik het type ben dat niet op komt dagen
nietus! ik zeg altijd dat ik nooit iemand zou laten staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn weekend!
[..]
Dat zeg je altijd zelf schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |