ow goed idee!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:05 schreef Lush het volgende:
[..]
Probeer het eens met handdoekdroog haar met een beetje mousse erin, dan wordt het wat stugger en dus gemakkelijker.
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat vind ik dat een kutserie heh
Maar als ik het tegenkom tijdens het zappen blijf ik altijd kijken
Zoals weleens vaker heb ik bij jou wederom dat ik me al 5 minuten afvraag wat je bedoelt maar ik weet het nog nietquote:
Tss, bij mezelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw zoons zijn daar vast heel blij mee
En het lukt me dus niet
Ik voel me een slechte moeder nu
Ik maak wel ooit heel veel kleine vlechtjes, of allemaal staartjes ofzo
De gruwelijke typfout in je ondertitel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals weleens vaker heb ik bij jou wederom dat ik me al 5 minuten afvraag wat je bedoelt maar ik weet het nog niet
hoiiiquote:
Hehe, ik zie het nu pas en je bent de eerste in maanden die het opvaltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gruwelijke typfout in je ondertitel.
Aha en hoe staat het er IRL bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
hoiii![]()
Druk, druk, druk met werk. En ik kon hier geen chickies scoren
Allemaal fakequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!
en nog jonger dan ik!
ik vind ze zoooo stom
met leuke baan mooie huis en prachtig figuurtje en zo
Echt hè?! Hahaha, heel kansloos, maar ik kan er ook uren naar kijken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!
en nog jonger dan ik!
ik vind ze zoooo stom
met leuke baan mooie huis en prachtig figuurtje en zo
Ik zit ook te F5'en hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef MNR het volgende:
God.. zijn jullie ook allemaal zo gruwelijk moe?
Ik heb het punt bereikt dat ik graag naar huis wil en dadelijk alleen maar op F5 druk uit verveling
En ik vind het irritant: "Miracle" en "Face in the crowd" beginnen met dezelfde toon..
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
Maarre, moet jij niet hard aan het werk zijn en die scherpte daar toepassen?
hoezo fake?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Allemaal fake
Mooie huis van rijke pappie en het dieet van Dr. Anna Rectia !
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en potverdorie een kei leuk vlechtje in haar haar
Ai.. Cup a soupje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
God.. ik haal nu zelfs Robin Williams en Robbie Williams door elkaar
vind de een toch een stuk aantrekkelijker dan de anderequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Haha. Best wel he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind de een toch een stuk aantrekkelijker dan de andere
Die hangt hier op zowat elke deurquote:
Dat is wel heel erg idd, en niet alleen qua leeftijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
stil ik heb hongerquote:
Het was met het lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg idd, en niet alleen qua leeftijd.
Neem je toch iets? Trek is alleen maar een teken dat je lichaam zin heeft in energiequote:
God wat deprimerend zo net voor het weekend...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef MNR het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)gier-op-gewicht.html
Raar!
= edit =
48 of 85, ja dat is wel een verschil!
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke zwemshort voor een jongen, zodat meiden hem niet gaan uitlachen.
Deprimerend?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Lush het volgende:
[..]
God wat deprimerend zo net voor het weekend...
Volgende week The Cityquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo fake?
het huis is misschien wel van papa maar ze woont er wel heerlijk
en misschien is er vet weg gezogen maar ze is wel kei mooie slank met mooie kleertjes en zo
en potverdorie een kei leuk vlechtje in haar haar
beetje lang maar niet te langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke zwemshort voor een jongen, zodat meiden hem niet gaan uitlachen.
het is bijna etenstijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Neem je toch iets? Trek is alleen maar een teken dat je lichaam zin heeft in energie
was een geintjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha en hoe staat het er IRL bij?
Ik gok, omdat je weer hier bent, dat het daar ook niet gelukt is?
Ja of van zijn favo voetbal elftal, als je klein bent kan dat nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.
Hoe oud is je zoontje?
Ik weet al niet meer wie ik de leeftijden eens pm heb gestuurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.
Hoe oud is je zoontje?
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Over de knie is prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongens
mij iigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wie ik de leeftijden eens pm heb gestuurd.![]()
Ze doen beiden mavo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef dawg het volgende:
Een strakke zwembroek met een tok erin. Als ie dan uitgelachen wordt en hij roept wat terug, dan hoeft ie in elk geval nergens bang voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |