Ik ben helemaal niet boos op je, je bent gewoon een schijtirritante kut user.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je niet zo boos op me was dan zou jij zelfs beseffen dat ik je best een goede gozer vind.
Ik vind sieraden bij vrouwen erg mooi. Zeker als ze heel veel verschillende hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had een tijdje geleden altijd oorbellen in, maar het is gebleken dat dat niet altijd even praktisch is.
Net als make-up, ook niet altijd praktisch.
(Bovendien vergeet ik gewoon vaak iets om of in te doen)
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik verzamel horlogesHeb er nu 8 geloof ik.
Dank je denk ik...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos op je, je bent gewoon een schijtirritante kut user.
Ik heb er 2 - 1 van een ex die ik een tijd niet gedragen heb (ivmdat ie van die ex was) maar nu af en toe wel. En eentje van mijn baas gekregen die ik echt mooi vind, maar die zo zwaar is dat ir pijn doet aan mijn pols.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik denk dat hij jouw bloeddruk doch degelijk weet op te voerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos op je, je bent gewoon een schijtirritante kut user.
Wacht ik ga even zoeken welk idee ik nu krijgquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef rival het volgende:
ik draag altijd een ketting!
die is gemaakt van wit en geel goud. (per schakel wit of geel dus)
en dan iig altijd een horloge... soms zo een heeeeeeele grote (TW steel)
ik heb ook nog een armbandje van wit/geel goud die draag ik af en toe...
Dat was een grapje van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik juist niet haha raak alles kwijt
had wel wat dure dingen maar nu niet meer....
kwijt...
Ik ken ook iemand die ze als investering kooptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Denkt ie. Denken wel meer mensen hier, te weten hoe ik benquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij jouw bloeddruk doch degelijk weet op te voeren
Ik denk hetzelfde idee als ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wacht ik ga even zoeken welk idee ik nu krijg...
Pure nostalgiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef Lush het volgende:
[..]
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?
Ik draag bijna altijd een edelsteenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik draag soms een ketting, regelmatig oorbellen en altijd armbandje en ringen .. Ben ik nu gewend aan om mee te slapen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef rival het volgende:
ik draag altijd een ketting!
die is gemaakt van wit en geel goud. (per schakel wit of geel dus)
en dan iig altijd een horloge... soms zo een heeeeeeele grote (TW steel)
ik heb ook nog een armbandje van wit/geel goud die draag ik af en toe...
Ik heb een heleboel, alleen vergeet het dus altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind sieraden bij vrouwen erg mooi. Zeker als ze heel veel verschillende hebben.
Ik winkel zelf soms bij Pieces voor leuke dingetjes voor mezelf.
van mij nu ook haha lang leve de six en zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een grapje van mij
Ik moet daar eens wat duidelijker in zijn, mijn duurste oorbellen waren geloof ik 4 euro ofzo
[..]
Ik ken ook iemand die ze als investering koopt
Geloof dat ie inmiddels iets van 20.000 euro aan horloges heeft liggen (HJij zei 50, maar ik geloof hem niet)
Gewoon niet zo vaak bek houwe zeggen dan denk ik het ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denkt ie. Denken wel meer mensen hier, te weten hoe ik ben
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wacht ik ga even zoeken welk idee ik nu krijg...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel wennen, maar toegegeven, je bent goed bruin geworden.
ik hoef er niet eens op te klikken en ik lig al dubbel!quote:
Ik ga niet Lit nadoen hoor. Kan mn eigen grappen wel verzinnen vinden op Youtube.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
grote neger met koekoeksklok op de arm gok ik
Ik doe nu net nooit iets met mijn haarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij nu ook haha lang leve de six en zo
het leukste vind ik dingen voor in mn haar
dat doe ik wel vaak
het leukste vind ik zo een scheiding links van het midden en dan pak ik rechts een pluk haar en zet die zo vast met een speldje
liefst iets cutes van de kinderafdeling of iets met glittersteentjes en zo haha
quote:
quote:
Insgelijks. Wij hebben andere sterke puntenquote:
Hij is leuk!quote:
I pitty the fool who puts on my jeweleryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef er niet eens op te klikken en ik lig al dubbel!
maar mijn armband is net een cm breed ofzo, geen dm zoals die joey aan chandler geeft![]()
Kinderafdeling rules! Koop daar ook altijd haarbandjes, sjaaltjes en andere frutsels.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij nu ook haha lang leve de six en zo
het leukste vind ik dingen voor in mn haar
dat doe ik wel vaak
het leukste vind ik zo een scheiding links van het midden en dan pak ik rechts een pluk haar en zet die zo vast met een speldje
liefst iets cutes van de kinderafdeling of iets met glittersteentjes en zo haha
Nee, alleen echte horloges. Seiko's, citizens, etcquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef Lush het volgende:
[..]
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?
kun je invlechten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe nu net nooit iets met mijn haar
Wel bij de kindjes, frutten met hun haren is leuk
Fijn weekendquote:
Ikke wel! Bij mezelf en bij mijn nichtjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik wil t wel, maar t lukt niet
mij ook niet!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik wil t wel, maar t lukt niet
Jouw zoons zijn daar vast heel blij meequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makkie.![]()
Sorry JB.het is natuurlijk voor jou bedoeld.
Probeer het eens met handdoekdroog haar met een beetje mousse erin, dan wordt het wat stugger en dus gemakkelijkerquote:
Wat vind ik dat een kutserie hehquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
kijken jullie wel eens the hills?
dat meisje daar heeft soms zo'n leuke ingevlochten vlecht van alleen een pluk voor
echt te leuk
wil ik ook
ow goed idee!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:05 schreef Lush het volgende:
[..]
Probeer het eens met handdoekdroog haar met een beetje mousse erin, dan wordt het wat stugger en dus gemakkelijker.
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat vind ik dat een kutserie heh
Maar als ik het tegenkom tijdens het zappen blijf ik altijd kijken
Zoals weleens vaker heb ik bij jou wederom dat ik me al 5 minuten afvraag wat je bedoelt maar ik weet het nog nietquote:
Tss, bij mezelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw zoons zijn daar vast heel blij mee
En het lukt me dus niet
Ik voel me een slechte moeder nu
Ik maak wel ooit heel veel kleine vlechtjes, of allemaal staartjes ofzo
De gruwelijke typfout in je ondertitel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals weleens vaker heb ik bij jou wederom dat ik me al 5 minuten afvraag wat je bedoelt maar ik weet het nog niet
hoiiiquote:
Hehe, ik zie het nu pas en je bent de eerste in maanden die het opvaltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gruwelijke typfout in je ondertitel.
Aha en hoe staat het er IRL bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
hoiii![]()
Druk, druk, druk met werk. En ik kon hier geen chickies scoren
Allemaal fakequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!
en nog jonger dan ik!
ik vind ze zoooo stom
met leuke baan mooie huis en prachtig figuurtje en zo
Echt hè?! Hahaha, heel kansloos, maar ik kan er ook uren naar kijken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!
en nog jonger dan ik!
ik vind ze zoooo stom
met leuke baan mooie huis en prachtig figuurtje en zo
Ik zit ook te F5'en hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef MNR het volgende:
God.. zijn jullie ook allemaal zo gruwelijk moe?
Ik heb het punt bereikt dat ik graag naar huis wil en dadelijk alleen maar op F5 druk uit verveling
En ik vind het irritant: "Miracle" en "Face in the crowd" beginnen met dezelfde toon..
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
Maarre, moet jij niet hard aan het werk zijn en die scherpte daar toepassen?
hoezo fake?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Allemaal fake
Mooie huis van rijke pappie en het dieet van Dr. Anna Rectia !
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en potverdorie een kei leuk vlechtje in haar haar
Ai.. Cup a soupje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
God.. ik haal nu zelfs Robin Williams en Robbie Williams door elkaar
vind de een toch een stuk aantrekkelijker dan de anderequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Haha. Best wel he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind de een toch een stuk aantrekkelijker dan de andere
Die hangt hier op zowat elke deurquote:
Dat is wel heel erg idd, en niet alleen qua leeftijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
stil ik heb hongerquote:
Het was met het lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg idd, en niet alleen qua leeftijd.
Neem je toch iets? Trek is alleen maar een teken dat je lichaam zin heeft in energiequote:
God wat deprimerend zo net voor het weekend...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef MNR het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)gier-op-gewicht.html
Raar!
= edit =
48 of 85, ja dat is wel een verschil!
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke zwemshort voor een jongen, zodat meiden hem niet gaan uitlachen.
Deprimerend?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Lush het volgende:
[..]
God wat deprimerend zo net voor het weekend...
Volgende week The Cityquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo fake?
het huis is misschien wel van papa maar ze woont er wel heerlijk
en misschien is er vet weg gezogen maar ze is wel kei mooie slank met mooie kleertjes en zo
en potverdorie een kei leuk vlechtje in haar haar
beetje lang maar niet te langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke zwemshort voor een jongen, zodat meiden hem niet gaan uitlachen.
het is bijna etenstijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Neem je toch iets? Trek is alleen maar een teken dat je lichaam zin heeft in energie
was een geintjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha en hoe staat het er IRL bij?
Ik gok, omdat je weer hier bent, dat het daar ook niet gelukt is?
Ja of van zijn favo voetbal elftal, als je klein bent kan dat nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.
Hoe oud is je zoontje?
Ik weet al niet meer wie ik de leeftijden eens pm heb gestuurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.
Hoe oud is je zoontje?
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Over de knie is prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongens
mij iigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wie ik de leeftijden eens pm heb gestuurd.![]()
Ze doen beiden mavo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef dawg het volgende:
Een strakke zwembroek met een tok erin. Als ie dan uitgelachen wordt en hij roept wat terug, dan hoeft ie in elk geval nergens bang voor te zijn.
Ja nu weet ik het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oke jou neem ik al helemaal niet serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef dawg het volgende:
Een strakke zwembroek met een tok erin. Als ie dan uitgelachen wordt en hij roept wat terug, dan hoeft ie in elk geval nergens bang voor te zijn.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Oke jou neem ik al helemaal niet serieus.
Een bikini bedoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, zolang het maar geen verwijfd ding is.
Vergeleken met speedos is dat beter, maar in de buurt van de knie voor een zwemboxer kan prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een uiterst beschaafde Ralph Lauren. Zwart. En nee, dat is niet zakelijk, Joequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
billabong en quicksilver hebben leuke surfer achtige zwembroeken toch?
Ik had het dan ook over een zwemshort en geen bikinibroekje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, zolang het maar geen verwijfd ding is.
Wat is bij jou uiterst beschaafd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met speedos is dat beter, maar in de buurt van de knie voor een zwemboxer kan prima.
[..]
Ik heb een uiterst beschaafde Ralph Lauren. Zwart. En nee, dat is niet zakelijk, Joe.
Die is leuk. Woon alleen een een kippegat, nu nog zoiets zien te vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jammer van het ronde logo-ding op de rechter pijp
maar zoiets?
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld inderdaad, al zou ik hem wat rustiger willen hebben qua design.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jammer van het ronde logo-ding op de rechter pijp
maar zoiets?
[ afbeelding ]
Niet te strak, net iets boven de knie, en beetje sportief. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een zwemshort en geen bikinibroekje..
dies ook leuk jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:48 schreef Lush het volgende:
[ afbeelding ]
Ook best prima, simpel H&M-metje
Hun oma is jarig, weekendje centerparks weet ik veel. Zwemmen iig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
billabong was dat
misschien hebben ze dat ook via de wehkamp of zo?
wat gaan ze doen volgende week dan?
speciaal zwembad feestje of zo?
Succes!quote:
Ik heb lekker al weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef CyCly het volgende:
Yeah, bijna weekend! Ik tel de minuten! Dan kan het genieten beginnen!!
Komt Ado weer langs?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb lekker al weekend
Maar ik kan dan weer niet wachten tot morgen
Nog 10 minuutjes en ik ben heerlijk vrijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
ik heb echt zooooo'n saai weekend voor de boeg
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
Wat ga je doen dan, omdat je zelfs de minuten telt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef CyCly het volgende:
Yeah, bijna weekend! Ik tel de minuten! Dan kan het genieten beginnen!!
ik ben in een mok-buiquote:
Ooo gezellig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben in een mok-bui
alles is stom en ik heb nergens zin in haha
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben in een mok-bui
alles is stom en ik heb nergens zin in haha
hou eens op kwatsertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.
Durf je dat nog wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.
He als het zo saai wordt ga ik gewoon lekker van mezelf genietenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.quote:
Eitjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.
Niet?quote:
auto denkt dat ik het type ben dat niet op komt dagenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.
Fijn weekend!quote:
Dat zeg je altijd zelf schatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auto denkt dat ik het type ben dat niet op komt dagen
nietus! ik zeg altijd dat ik nooit iemand zou laten staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn weekend!
[..]
Dat zeg je altijd zelf schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |