Ik doe nu net nooit iets met mijn haarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij nu ook haha lang leve de six en zo
het leukste vind ik dingen voor in mn haar
dat doe ik wel vaak
het leukste vind ik zo een scheiding links van het midden en dan pak ik rechts een pluk haar en zet die zo vast met een speldje
liefst iets cutes van de kinderafdeling of iets met glittersteentjes en zo haha
quote:
quote:
Insgelijks. Wij hebben andere sterke puntenquote:
Hij is leuk!quote:
I pitty the fool who puts on my jeweleryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef er niet eens op te klikken en ik lig al dubbel!
maar mijn armband is net een cm breed ofzo, geen dm zoals die joey aan chandler geeft![]()
Kinderafdeling rules! Koop daar ook altijd haarbandjes, sjaaltjes en andere frutsels.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij nu ook haha lang leve de six en zo
het leukste vind ik dingen voor in mn haar
dat doe ik wel vaak
het leukste vind ik zo een scheiding links van het midden en dan pak ik rechts een pluk haar en zet die zo vast met een speldje
liefst iets cutes van de kinderafdeling of iets met glittersteentjes en zo haha
Nee, alleen echte horloges. Seiko's, citizens, etcquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef Lush het volgende:
[..]
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?
kun je invlechten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe nu net nooit iets met mijn haar
Wel bij de kindjes, frutten met hun haren is leuk
Fijn weekendquote:
Ikke wel! Bij mezelf en bij mijn nichtjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik wil t wel, maar t lukt niet
mij ook niet!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik wil t wel, maar t lukt niet
Jouw zoons zijn daar vast heel blij meequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makkie.![]()
Sorry JB.het is natuurlijk voor jou bedoeld.
Probeer het eens met handdoekdroog haar met een beetje mousse erin, dan wordt het wat stugger en dus gemakkelijkerquote:
Wat vind ik dat een kutserie hehquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
kijken jullie wel eens the hills?
dat meisje daar heeft soms zo'n leuke ingevlochten vlecht van alleen een pluk voor
echt te leuk
wil ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |