maar dan heb ik wel minder kans om te scorenquote:
Jij kan het nog subtielerquote:
Hoe is het met de dame in kwestie?quote:
ik denk tot morgen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan moet ik ook nog naar de AH
Tot wanneer?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij kan het nog subtieler![]()
[..]
Hoe is het met de dame in kwestie?
ik lag helemaal dubbel! hahaquote:
Ik denk niet dat dat heel veel uitmaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan heb ik wel minder kans om te scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gewoon, dat kan jij.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat heel veel uitmaaktme heet vinden wil ook nog wel eens helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is nu niet met mn vetkwabben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Een dooie mus is nog altijd beter dan levende zwarte weduwesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, mij een beetje blij maken met een dooie mus
Jij bent niet dik denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
me heet vinden wil ook nog wel eens helpen
He, jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon, dat kan jij.
Ik heb geen zin om alle topics terug te gaan lezen en het op te gaan zoeken![]()
jawel hoorquote:
Die eten de mannetjes op na het paren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een dooie mus is nog altijd beter dan levende zwarte weduwes
Hmmm... Dan geloof ik jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
serieus
niemand gelooft me als ik dat zeg maar het is echt
Ik probeer het wel niet meer danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
me heet vinden wil ook nog wel eens helpen
Haha, ja dat waren diequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Die eten de mannetjes op na het paren.
Of waren die dat niet?
Lijkt mij toch niet zo lekker..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat doen wel meer dieren, is niks geks aan, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen
Ik wil jou ook wel gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles daten in het donker iets voor jullie?
Nou...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles daten in het donker iets voor jullie?
Nou, ik weet het niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een lekker sausje kun je alles lekker maken
Al is er een die worst lust dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een lekker sausje kun je alles lekker maken
Maar er zit meer aan een man dan alleen worst!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al is er een die worst lust dan ben jij het wel.
bij sommige mannen dan... anderen zijn gewoon hansworsten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar er zit meer aan een man dan alleen worst!
Nee, deze is voor vaker, dat doe je natuurlijk alleen bij eenmalige mannenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
Nou, ik weet het niet...
Probeer jij het dit weekend even
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat doen wel meer dieren, is niks geks aan, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen
Jij bent meer van het "met huid en haar"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar er zit meer aan een man dan alleen worst!
Oo oke, dan mag het een volgende keerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, deze is voor vaker, dat doe je natuurlijk alleen bij eenmalige mannen
Ieder man heeft twee oren en oren lijken niet op worstenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bij sommige mannen dan... anderen zijn gewoon hansworsten...
Nee, maar het ging om het opeten van mannen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent meer van het "met huid en haar"?
weet je de betekenis van een hansworst? en ik welke context ik het bedoeld had?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dan mag het een volgende keer
[..]
Ieder man heeft twee oren en oren lijken niet op worsten
Die hoop ik voorlopig niet te hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dan mag het een volgende keer
[bij een eenmalige man]
Iets van sukkel toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je de betekenis van een hansworst? en ik welke context ik het bedoeld had?!
Nee, ik ga er sowieso niet aan beginnen. Jij begon over het lekkerder maken met een sausje, maar daar geloof ik niet zo inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoop ik voorlopig niet te hebben.
Jij mag het eerst proberen dan
Ik snap je hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je de betekenis van een hansworst? en ik welke context ik het bedoeld had?!
Anders wil ii hem wel komen bereiden voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iets van sukkel toch?
[..]
Nee, ik ga er sowieso niet aan beginnen. Jij begon over het lekkerder maken met een sausje, maar daar geloof ik niet zo in
Jeuj!quote:
De saus hebben we zelf hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iets van sukkel toch?
[..]
Nee, ik ga er sowieso niet aan beginnen. Jij begon over het lekkerder maken met een sausje, maar daar geloof ik niet zo in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |