Dat was een nuttige tvpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
tvp
Ach... Het is een keer iets andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
hmmm, zo zinloos ben ik nog nooit geweest.. om een topic te sluiten met een tvp
Ja oke... Maar tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nietus! ik zeg altijd dat ik nooit iemand zou laten staan
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als een goeie garp.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee jij hebt het een keer verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een nuttige tvp
[..]
Ach... Het is een keer iets anders
[..]
Ja oke... Maar toch
Je hebt het een keertje gezegd en dan stelt de gedachte "ik laat niemand staan" mij nog niet gerust
sssssssssssssst ik moet wekren het weekeindquote:
Miauw! Miauw!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, het hele weekend de lokroep van mijn kat aanhoren
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sssssssssssssst ik moet wekren het weekeind
Dat x 100 en heel hard...quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 @ 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
straks overstemt-ie de lokroep van alle andere Single-mannen nog!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, het hele weekend de lokroep van mijn kat aanhoren
Haha, ik denk het wel.. Ze is krols, dus ja, ze houdt het heel lang vol. Waarschijnlijk net zo lang tot er een mannetje kat langskomt die haar bevrucht. Aangezien ze niet buiten komt en Diesel mannetje-af is, gaat dat lang durenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
straks overstemt-ie de lokroep van alle andere Single-mannen nog!
kijk mij eens ontopic zijn dan.
Mijn kat doet dat ook, maar steeds hooguit een paar minuten. Die van jou houdt het langer vol?
en wat vindt je suf ervan, dat je 'm rukt?quote:
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik denk het wel.. Ze is krols, dus ja, ze houdt het heel lang vol. Waarschijnlijk net zo lang tot er een mannetje kat langskomt die haar bevrucht. Aangezien ze niet buiten komt en Diesel mannetje-af is, gaat dat lang duren
Ik wil wel een baby dan, van die lelijke kat0r van jouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.
Zou wel een originele date zijn, die in dit topic wordt geritseld, na al die banale fokker-met-fokker-dates.
Is 'ie nog steeds mannetje dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.
Zou wel een originele date zijn, die in dit topic wordt geritseld, na al die banale fokker-met-fokker-dates.
Zeker fijn die lange weekeinden.quote:
Janou! alle onderdelen zijn nog present.quote:
Hij is nie leeluk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil wel een baby dan, van die lelijke kat0r van jou
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
dankje JB nu denk ik ook aan dat soort poesjes
Nee, ben alleen een grotere zeikerd geworden over spelfouten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word je piemel nu ook langer van al dat getrek en geruk eraan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Janou! alle onderdelen zijn nog present.
En zijn vader zal 'm wel verteld hebben hoe hij dat altijd deed, voordat hem De Dienst bewezen werd.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen een grotere zeikerd geworden over spelfouten.
Ik wil een bepaald poesje aaienquote:
quote:
Ja maar de poes van Nouk wil wel een mooi mannetje denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lelijk is goed
Ik houd van lelijke katten
jawel want die heb ik geen hier!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja maar de poes van Nouk wil wel een mooi mannetje denk ik.
(een fraaiere multi-interpretabele zin komt er dit topic niet meer, mensen.)
Dus je bent mijn kat aan het cockblocken!stop daarmee!
Misschien houdtde poes van nouk ook wel van lelijke mannetjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja maar de poes van Nouk wil wel een mooi mannetje denk ik.
(een fraaiere multi-interpretabele zin komt er dit topic niet meer, mensen.)
Dus je bent mijn kat aan het cockblocken!stop daarmee!
Ja, hai, mijn naam is JB en ik ben 28 jaar en ik ehm...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel want die heb ik geen hier!
ja die van mij maar ik bedoel om mn lusten op te botvieren
Come to think of it... Als ik mijn katten soms bezig zie weet ik niet eens zeker of hij wel van poezen houdt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
cockblokken is zooo tof
misschien houd de poes wel van andere poezen ipv katers?
je weet het niet!
en je gaat nu net weg, dus daar heb ik ook niks aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hai, mijn naam is JB en ik ben 28 jaar en ik ehm...
Nou ja, je weet wel
Ik denk dat mijn poes(Pepper dus) het niet uitmaakt of een kater lelijk of mooi is, als die er maar overheen gaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien houdtde poes van nouk ook wel van lelijke mannetjes
En anders sorry
Of het kan de poes van nouk niet schelen als er maar een kat0r overheen gaatdat kan ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |