Dat was een nuttige tvpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
tvp
Ach... Het is een keer iets andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
hmmm, zo zinloos ben ik nog nooit geweest.. om een topic te sluiten met een tvp
Ja oke... Maar tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nietus! ik zeg altijd dat ik nooit iemand zou laten staan
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als een goeie garp.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee jij hebt het een keer verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een nuttige tvp
[..]
Ach... Het is een keer iets anders
[..]
Ja oke... Maar toch
Je hebt het een keertje gezegd en dan stelt de gedachte "ik laat niemand staan" mij nog niet gerust
sssssssssssssst ik moet wekren het weekeindquote:
Miauw! Miauw!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, het hele weekend de lokroep van mijn kat aanhoren
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sssssssssssssst ik moet wekren het weekeind
Dat x 100 en heel hard...quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 @ 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
straks overstemt-ie de lokroep van alle andere Single-mannen nog!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, het hele weekend de lokroep van mijn kat aanhoren
Haha, ik denk het wel.. Ze is krols, dus ja, ze houdt het heel lang vol. Waarschijnlijk net zo lang tot er een mannetje kat langskomt die haar bevrucht. Aangezien ze niet buiten komt en Diesel mannetje-af is, gaat dat lang durenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
straks overstemt-ie de lokroep van alle andere Single-mannen nog!
kijk mij eens ontopic zijn dan.
Mijn kat doet dat ook, maar steeds hooguit een paar minuten. Die van jou houdt het langer vol?
en wat vindt je suf ervan, dat je 'm rukt?quote:
Misschien moeten we een date plannen voor onze katten, want de mijne is dus een kat0r.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ik denk het wel.. Ze is krols, dus ja, ze houdt het heel lang vol. Waarschijnlijk net zo lang tot er een mannetje kat langskomt die haar bevrucht. Aangezien ze niet buiten komt en Diesel mannetje-af is, gaat dat lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |