quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:12 schreef mrien het volgende:
Heel mooi Innepin!
In mijn hoofd past iets fels ook niet echt bij jullie huis. Dat is allemaal zo mooi rustig ingericht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij houden de wanden helemaal wit/creme, en dan waarschijnlijk iets met muurstickers ofzo. Ik vind zoiets moois als van innepin wel erg mooi, maar wij houden niet zo van felle kleuren muren. Ben ook bang dat het dan gauw te druk wordt, en in eerste instantie is het kamertje toch om voor de baby te slapen.
wij hier ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij houden de wanden helemaal wit/creme, en dan waarschijnlijk iets met muurstickers ofzo. Ik vind zoiets moois als van innepin wel erg mooi, maar wij houden niet zo van felle kleuren muren. Ben ook bang dat het dan gauw te druk wordt, en in eerste instantie is het kamertje toch om voor de baby te slapen.
Ow, ik vind de meeste kamertjes met veel en/of felle kleurtjes ook echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef innepin het volgende:
Goed idee Stiemie, kan je die vakjes opvullen met leuke spulletjes![]()
Miss Sly, ik had geloof ik al eens gezegd dat wij heel anders zijn, toch?Maar ik kan een neutrale, rustige babykamer net zo goed prachtig vinden. Ik ben erg benieuwd
Oh, moet er wel even bijzeggen dat het niet zo heel druk is eigenlijk, zeker omdat de rest allemaal heel licht crème en wat lichtblauw is tot nu toe. Het moet niet te gek worden natuurlijk
![]()
En nogmaals iedereen bedankt voor de stortvloed aan complimentjes't is echt heel leuk om te doen, zo'n schildering. Ik ben in te huren hoor
hihi
Zonder met het vingertje terug te wijzen. Mijn dochter ligt nergens zonder toezicht en is ondanks haar hyperbeweeglijkheid nog nergens vanaf gekukeld zonder dat ik haar opvingquote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Guuzewuus, zonder met een vingertje te willen wijzen hoor, alsjeblieft niet meer die kleine zo zonder toezicht op de commode, voor je het weet liggen ze er naast. Vind ik dood eng.
Ja daar zat ik ook al over te denken, wat kan ik nog doen met dat frame. Leuk om te schilderen, maar ik denk dat hij te breed is voor de deur. Ik weet het wel zeker hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:34 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk zeg die letters! Met dat frame kun je ook nog wel iets leuks doen Diaan (aan de deur ofzo)
Wat misschien tof is, de letters vanuit het frame over te trekken op de deur, en dan van boven naar beneden? En anders gewoon lekker boven de deur plakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al over te denken, wat kan ik nog doen met dat frame. Leuk om te schilderen, maar ik denk dat hij te breed is voor de deur. Ik weet het wel zeker haha
Mooi!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef tessie het volgende:
Je spreekt het net zo uit als Graham, alleen is dit de Ierse schrijfwijze.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef tessie het volgende:
tadaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef Smeej het volgende:
Hoe spreek je die naam uit? Ik vind hem ook tof
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef tessie het volgende:
Had ik die schrijfwijze geweten, dan had onze Bram die als tweede naam gehad. Bram Graham is vanwege obvious allitereren afgevallen, nu heet ie Nigel, ook prachtig. Maar toch.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:18 schreef tessie het volgende:
Haha nou inderdaad! Dat was eerst ook mijn bezwaar tegen deze naam, maar ik vind het gewoon zo´n mooie en bijzondere naam... Dan maar wat vaker uitleggen hoe het geschreven of uitgesproken moet worden.
Nog een fotootje van de commode (moet eigenlijk nog iets van plankje boven, maar ja..)quote:Op zondag 22 februari 2009 13:24 schreef texelonia het volgende:
Okay nog lang niet klaar dus, maar het begint tenminste ergens op te lijken
[ afbeelding ]
Bedje, zilverkleurig geverfd
[ afbeelding ]
De kasten
[ afbeelding ]
En de glittersniet heel duidelijk, het is vrij subtiel
edit: en dan krijgen we deze commode er nog bij:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk vandaag of morgen.... moet nog even schilderstape bij mn vader ophalen... en natuurlijk komt er dan ook een fotoquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:20 schreef DuchessX het volgende:
O Diaan leuk die letters!!! Wanneer ga je ze ophangen? Doe je dan ook gelijk even een foto plaatsen?
Tex ik vind het wiegje ontzettenden de stof is hartstikke vrolijk! De commode is ook heel erg mooi!
Vandaag ben je uitgerekend als ik het zo uit mijn hoofd goed weet...voel je al iets?! spannend!!!!
Dat kan, maar het kan ook met een bepaalde soort lijm, geschikt voor piepschuim.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef Susanne81 het volgende:
Misschien een gekke vraag maar hoe hang je die letters eigenlijk op? Dubbelzijdig tape ofzo?
oh dat is wel een hele goeie ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:20 schreef Troel het volgende:
huup, de tip van Yppy die mij ook veel gedoe met het matrasje heeft voorkomen: Haal bij de Ikea het dunste oplegmatrasje en gebruik dat bovenop dit matrasje. Succes verzekerd als ze een keer flink spuugt, doorlekt of wat dan ook doet!
Jamaar hallo, die foto van de muurschildering is op zo'n manier genomen dat je niks van de rést van de kamer ziet hè, d'r zijn nog drie muren!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:32 schreef huuphuup het volgende:
Oi, jij hebt een muurschildering waar je u tegen zegt!gek mens! De rest wordt zeker weten ook prachtig bij jullie
![]()
En die bromtol hebben we gekregen van mn zusje de aanstaande tantehij s leuk hè?
Zoooo, de commode is (op 6 dopjes die de schroeven aan het zicht gaan onttrekken na) af.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:15 schreef DuchessX het volgende:
Innepin wat een prachtige schildering!![]()
Wat knap dat je dat zelf hebt gedaan
En Tessie wat is de naam mooi geworden! Hoe spreek je de naam uit?
De letters van Lennon zijn trouwens lekker stoer
We hebben de kleuren oranje, aqua en lime gebruikt voor de muren. De kamer ligt op het noorden, is dus snel wat kil en somber, vandaar de lekkere knalkleurtjes(En ook omdat we het erg leuk vinden natuurlijk
)
Wij hebben zelf een commode gemaakt met 'nat gedeelte':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oranje achterwand als voorzorg voor een plassend jongetje (?)en later een kindje dat graag met water spettert
Op de achterwand maak ik tekeningen, in de stijl van de figuurtjes op de schilderijtjes, die ik ook zelf heb gemaakt
Ook komt er een spiegel, die ga ik verven in de kleuren van de kamer
[ afbeelding ]
De overige meubeltjes zijn in koloniale stijl. Daar is ook een commode bij, maar ik vind het eerder een side-table.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Even verse foto's gemaakt
Bij de betere bouwmarkt kan je een 'behangperforatorrollerdinges' halen. Soort verfroller, maar dan met allemaal metalen puntjes er aan. Als je daarmee over het (geschilderde) behang rolt perforeer je het behang dus. Daarna flink insmeren met behangafweek (van perfex! In emmer met kwast aan te brengen of in spuitbus) en het behang vliegt je muur af als je er alleen maar naar wijst met een afsteek/plamuurmes! Ik ben hier dus de afgelopen week eerst braaf gaan stomen, maar wat een takkewerk. Als ik die afweek eerder had ontdekt had ik dus ook geen stoomapparaat gehuurd!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:53 schreef _Bar_ het volgende:
hier moeten we straks 2 lagen behang van de muur afhalen, alleen daar is ook nog eens overheen geschilderd, en nu dus het behang kei en kei hard.
heb vorige week al geprobeerd om het eraf te krijgen maar nam toen bijna de hele muur mee, de brokstukken lagen al op de grond.
zou dit nog makkelijk gaan met zo'n stoomapparaat voor behang eraf te halen of maak ik het dan alleen nog maar erger?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf geworden Juup!
Plak je die schroef-afdek-dopjes wel goed vast? Zodat een peutergraag kindje ze niet los wipt over een tijdje.
Jaaaah van de Hemaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Madelieve het volgende:
Wauw wat een mooie commode! Met Hema-beestjes
Is dat echt iets van borstvoedingskindjes? Dean heeft dat serieus nog nooit gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Geen spuitluiersDie van Saar kwam eens van de keukentafel zo tegen de vaatwasser aan
Mijn zoon ook niet en ik geef geen borstvoeding.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:38 schreef Vivi het volgende:
Is dat echt iets van borstvoedingskindjes? Dean heeft dat serieus nog nooit gehad!
dat wil niet, er moeten gaatjes in komen en met een pizza mes lukt dat niet. Ook is je mes gelijk bot. Zo'n prikrolding is overal te koop, maar verwacht geen wonderen. Als het behang goed vast zit kan je er beter gewoon overheen behangen. Scheelt ook weer lekker veel tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zat ook al te denken aan een pizzasnijmesMaar das ook maar 1 wieltje
Inderdaad. Had hem bijna gekocht, maar past niet echt lekker in de kamer naast het babybed bij ons. Voor de geinteresseerden is hij hier te koop : http://www.again4kids.nl/(...)_product_celine.html , hij gaat binnenkort wel uit de handel als ik het goed heb.quote:
Haha dank je, zij pastel geel met fel rose en hij pastel groen met fel blauw.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Tan het volgende:
Wennie, wat een heerlijke droomkleurtjes zo bij elkaar
Geen ideequote:Op maandag 30 maart 2009 14:55 schreef Tan het volgende:
Doopy... die wiegWaarom hadden ze dat 13 jaar geleden niet?
Wel jammer, mijn oudste drie hadden een heel standaard ledikant. Maar goed, ik had bij de jongste ook een (vond ik) bijzondere bamboe-wieg, dus mochten we er ooit weer voor gaanquote:
Hahaquote:Op maandag 30 maart 2009 15:22 schreef Tan het volgende:
Ja, ik vind het geweldig, maar goed, Junah heeft dezelfde kleurencombinatie ongeveerIk ben bevooroordeeld
Hij ook lekker multifunctioneel, tis nu gewoon een knuffelmand en drek ken ie der zijn speelgoed in doen (als der geen 2e komt that is)quote:Op maandag 30 maart 2009 15:24 schreef Tan het volgende:
[..]
Wel jammer, mijn oudste drie hadden een heel standaard ledikant. Maar goed, ik had bij de jongste ook een (vond ik) bijzondere bamboe-wieg, dus mochten we er ooit weer voor gaandan ben ik voorzien.
(maar stiekem vind ik die van jullie wel ietsje mooier)
Ja dat klopt, maar meestal als het tijd wordt voor verschonen, in bad doen, naar bed doen, zal mijn man (of iemand anders) meehelpen. Zo hoeven ze niet op elkaar te wachten. Bovendien vond ik het makkelijk om naast hun eigen kledingkast een commode te hebben met hun eigen spulletjes/doekjes/luiers enz. Ze zijn dan wel een tweeling, maar wil niet zeggen dat wat voor de 1 werkt, dat voor de ander ook geldt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:13 schreef Webkim het volgende:
Wat een superlieve babykamer Wennie!
Alles dubbel.Waarom heb je eigenlijk voor twee commodes gekozen? Je kan toch maar 1 kindje tegelijk verschonen/afdrogen/aankleden?
Dank je!, ik vind het ook erg leuk een kant voor hem en voor haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef innepin het volgende:
Doopy, leuk kamertje hoorzo'n beetje het tegenovergestelde van die van ons
![]()
Wennie, je foto's doen het hier niet.Leuk kamertje Wennie! En wat lief, een kant voor hem en een kant voor haar
![]()
Met een stoomapparaat gaat het vast werken. Ik ben alleen bang dat je de muur nu beschadigd hebt (met de staalborstel) en dat moet je voor het behangen eerst herstellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:12 schreef _Bar_ het volgende:
pffffff kamertje behang afhalen word nog een regelrecht drama.
zelfs met een stevige staalborstel komen we totaal nergens doorheen, het ging alleen maar stuiven.
vervolgens de muur zeiknat gezet een hele nacht in laten trekken, en nu weeral kurkdroog en er met een plamuurmes doorheen komen ho maar....
straks toch nog even met stoom kijken wat dat nog opleverd en anders toch de hulp van experts inschakelen.
Slim gedacht wel eigenlijk. Ik dacht ook even 'waarom dubbel'. Maar mss zweert de en bij sudo en de ander bij iets anders zeg maar. En mss zelfs op een gegeven moment al wel met maatjes luiers ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar meestal als het tijd wordt voor verschonen, in bad doen, naar bed doen, zal mijn man (of iemand anders) meehelpen. Zo hoeven ze niet op elkaar te wachten. Bovendien vond ik het makkelijk om naast hun eigen kledingkast een commode te hebben met hun eigen spulletjes/doekjes/luiers enz. Ze zijn dan wel een tweeling, maar wil niet zeggen dat wat voor de 1 werkt, dat voor de ander ook geldt.
Het is ook een deel toeval. Kamertje die aan haar kant staat is van mijn 1e zoontje, ik wilde geen speciale tweelingkamer kopen (gezien de financien) en toen vond ik heel toevallig op marktplaats een identiek kamertje als die van mijn zoontje. IK had de ruimte dus heb ze nu ieder gewoon hun eigen meubeltjes gegeven.
Dus zodoende eigenlijk (beetje lang verhaal geworden)
Ikke wel foto?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
Bar, als wij behang af gingen steken maakten we het altijd nat met water waar een beetje zeepsop in zit.![]()
De letters hangen op de muur!!
![]()
nhehe nee hoor tis geen Sterrequote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Tan het volgende:
@Vicky, door die ster heb ik wel een vermoeden
Maar leuk geworden zo!
Oh ok, dat dacht ik inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Tan het volgende:
@Vicky, door die ster heb ik wel een vermoeden
Maar leuk geworden zo!
Waarom moet je je plafond schuren???quote:
omdat op het plafond hout zit, parket ofzo denken we.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:35 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Waarom moet je je plafond schuren???
wij moeten ook nog 3/4 van je lijstje doen, bah... helemaal geen zin in. Ik wil veel liever hier al foto's posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen succes met het klussen en het vullen van de kamertjes.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
lettersquote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef miss_sly het volgende:
Dank je Vicky! Nu nog iets bedenken wat ik ga doen
de letters zijn binnen een week binnenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Haha, ja, dat zou zomaar kunnen
Ik denk nog even, meubeltjes moeten toch eerst staan voor ik iets ga doen verder, dus ik heb nog alle tijd!
Wat een gave radiatorombouw! Heb je die sterren er zelf uitgezaagd? En hoe heb je dat lampje erachter gefixt?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
nhehe nee hoor tis geen Sterre
die ster komt ook terug in de radiatorombouw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@wennie29: Wat een lief kamertje voor jullie 2-ling. Woezel en Pip zijn, maar die troetelbeertjes doen het hem voor mij. Mijn verjaardagsbeertje is nog steeds een groot succes bij mijn nichtje van bijna 2. Als ze bij ons is, wil ze die altijd mee in bed hebben.
[ afbeelding ]Ja, wij vinden Woezel & Pip ook zo schattig, maar snap jouw troetelbeertje ook heel goed hoor. Toen ik nog kind was, was ik ook helemaal gek van deze lieve beertjes, en nog steeds vind ik ze super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen succes met het klussen en het vullen van de kamertjes.
Vicky, leuk/mooi die letters en radiator ombouw!![]()
Ja dat was echt een toevalstreffer, grappige is dat het andere kamertje net even wat donkerder hout heeft, maar wel hetzelfde kamertje is. Hetzelfde, maar toch andersquote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slim gedacht wel eigenlijk. Ik dacht ook even 'waarom dubbel'. Maar mss zweert de en bij sudo en de ander bij iets anders zeg maar. En mss zelfs op een gegeven moment al wel met maatjes luiers ofzo.
En zo heb je van het begin af aan al heel duidelijk elk hun eigen hoekje ook.
Mazzel dat je hetzelfde spul kon vinden!
Vanaf hier worden er een aantal linkjes genoemd: Foto's van de kinderkamer, deel 19quote:Op donderdag 2 april 2009 08:52 schreef BuupWerk het volgende:
ja daar ben ik nou ook benieuwd naar...
enne die letters waar koop je die...
BuupWerk is nog helemaal niet toe aan BABIES maar vind het allemaal wel ERG leuk !!
Wij hebben de Stencil gebruikt.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vanaf hier worden er een aantal linkjes genoemd: Foto's van de kinderkamer, deel 19
Ik kan er alleen niet uit halen welke Vicky, Diaan en Tessie gebruikt hebben...
ja dat dus inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef innepin het volgende:
Ja huup dat viel mij ook opDe simpelste hemeltjes en klamboes, 150 euro!? 't is toch gewoon een lappie stof op een drager?
Zeker doen!quote:Op zondag 5 april 2009 18:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga gewoon echt maar zelf iets maken want die prijzen zijn me een beetje te gek.
Wij hebben een stoel bij Ikea gekocht. Eerst met een babypop de Ikea in om te zien welke goed zou zijn om voeding te geven (was voor ons 1e kindje). Leuke stoel voor iets van 60 euro gekocht. Nadat de nachtvoedingen over waren is de stoel naar zolder gegaan en voor de 2e komt hij straks weer even naar beneden.quote:Op zondag 5 april 2009 15:37 schreef mefke79 het volgende:
Dames met ervaring, is het handig op een stoel op de babykamer te hebben?
Ik denk dat als je straks kinderen krijgt je er ook achter komt dat er heel leuk spul te krijgen is wat veel minder kost. Een baby moet je niet in kleding van bijv. kidsfactory (dkny, diesel etc.) laten lopen. Echt zo zonde van je geld. Als je graag merkkleding voor je kind wilt kopen kan je het beter doen als hij/zij naar school gaat. Of 2e hands kopen op marktplaats.quote:
Bij mijn zoon die nu anderhalf is kan dat echt niet, hij zit overal aan te scheuren en te trekken en dat zou hij zeker aan een klamboe gaan doen. Ik denk zelfs dat hij er zo in gaat hangen dat het hele ding naar beneden komt en meneer er dan onder zit...quote:Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef huuphuup het volgende:
Kan een klamboe/hemel dan weer wel? Zo rond een jaar of 2, of is dat ook nog niet echt veilig?
hmm...quote:Op zondag 5 april 2009 21:04 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Bij mijn zoon die nu anderhalf is kan dat echt niet, hij zit overal aan te scheuren en te trekken en dat zou hij zeker aan een klamboe gaan doen. Maar ik vind het wat lastig om een juist advies te geven, wij wonen midden in een stadje aan zee en hier zijn amper tot geen muggen te vinden in de zomer en daarom is het bij ons niet nodig.
2,50 meter? Mijn god, lekkere stookkosten heb je dan in de winter met zo'n hoog plafond!quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
Alleen waarschijnlijk wel even wat inkorten want wij hebben een erg laag plafond in het kamertje en deze hemel is 2,50m
mja hij hing op die foto ook al op de grond te dweilen dus ik denk dat hun plafond ook wel gewoon normaal is. Ik ben zelf 1,68m en ik kan met gemaakt zonder mn arm echt te hoeven strekken ofzo het plafond aanraken bij ons. Max 2 meter denk ik?quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
2,50 meter? Mijn god, lekkere stookkosten heb je dan in de winter met zo'n hoog plafond!
Als het hemeltje klaar is nog een foto'tje plaatsen hoor, ben wel benieuwd. Volgens mij had ik tijdje terug je foto's van de kamer al gezien en het was echt heel leuk, precies mijn smaak.quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:
Een kabouterhuisje voor ons kaboutervrouwtje
Onze babykamer heeft ook hoge plafonds (net als de rest van het huis): ruim 3 meterquote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
2,50 meter? Mijn god, lekkere stookkosten heb je dan in de winter met zo'n hoog plafond!
wieg is van marktplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Poppejans het volgende:
Oeh, zo te zien een ouderwetse wieg, gaaaaf![]()
![]()
ben gek op oude spulletjes.
Dat groene lakentje vind ik ook heel erg leuk, dat maakt het erg fris
wij hebben geen afwijkende maat. het matras van Amber past in het ledikant. 60x120 is ie dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:12 schreef mefke79 het volgende:
Vicky die is lief!
Wat was er nou ook alweer met de ledikantjes van Ikea, ik kan me iets heugen van een afwijkende maat. Of is dat nu al aangepast? Wij willen graag een ikeabedje kopen, vandaar.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:29 schreef Poppedein het volgende:
Bij Action Huup, kostten echt geen drol en waren dr in 3 verschillende maten! Vorige week gekocht!
slaapzak heb ik meteen na de geboorte gebruikt toen ze 8 dagen waren. de jongste heb ik ingebakert maar na 2 maanden heb ik haar in de slaapzak gedaan voor het veilige gevoel want daar ging het bij mijn dames om.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb via babyinfo.nl wat info gevonden over veilig slapen
http://www.babyinfo.nl/ad(...)keuze_beddengoed.asp
Over trappelzakjes wordt dan weer niet gezegd wanneer je die kunt gebruiken. Is dat meteen al vanaf de geboorte of pas als ze groter worden?
Pfff, zo lastig allemaal en je wil het zo graag allemaal goed doen.
Supertip Jorequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef Jore het volgende:
Trappelzakjes kunnen meteen al vanaf de geboorte, mits je de juiste maat hebt. Ik had zelf een trappelzakje van de Hema, maat 50-62, in badstof. Deze. Belangrijk is dat het gaten voor het hoofdje en de mouwtjes niet te groot zijn, zodat je baby zichzelf niet in de slaapzak kan wurmen zeg maar. Ik vond dit kleine slaapzakje echt heel handig, ook omdat we een wiegje hebben en een langer slaapzakje niet goed gepast had. En het staat heel schattig.
Ik herken dat 'het goed willen doen' heel sterk, misschien is dit (en dan vooral het vorige deel) een leuk topic om eens door te lezen/ om vragen in te stellen? Ik heb er veel aan gehad.
Ik oooooook en dan ben ik nog niet eens zwangerquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Ah ik vind het zo heerlijk om in dit topic mee te lezen en kijken
Happy!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik oooooook en dan ben ik nog niet eens zwanger![]()
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar Decorette heeft een zonwerings-actie op dit moment. 25% op de huiscollectie. Ik geloof dat daar wel een verduisterende groene inzit. Anders is een duette (een dubbele plissé) vaak wel verduisterend. Met die actie is het natuurlijk wel de moeite waard om even te kijken nu...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef mefke79 het volgende:
Huup, zo willen wij het ook ongeveer doen. We hebben nu verduisterende rolgordijnen van de ikea, maar eigenlijk willen we zonwerende plise gordijnen in het groen. We weten dat die dingen bestaan, dat je ze kunt krijgen met zonwerende laag, de vraag is alleen of ze er in groen zijn en of ze dan nog te betalen zijn. We moeten er namelijk 2 hebben, tis maar 1 raam, maar een deel kan open (kiepdraai ramen) en dan moet je op dat openende deel een los stukje zetten.
Beneden hebben we ze ook en vooral die bij de keuken (raam van onder tot boven, 2 meter breed) was echt enorm duur...maar zo mooi!
Wat een mooie meubeltjes! Mooie van kleur!quote:Op zondag 12 april 2009 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een leuk kamertje, Poppedein!Het kan zo in een catalogus!
Dat van ons is nog erg basic (oftewel, alleen de meubeltjes staan nog maar...) En omdat ie zo smal is, lastig op de foto te krijgen.
Vanwege het formaat maar even achter een linkje.![]()
http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02097.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02093.jpg
Grappig dat zo'n kamertje, zonder dat er ooit een kindje in gelegen heeft, al zoveel sereniteit kan uitstralen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |