quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:29 schreef Poppedein het volgende:
Bij Action Huup, kostten echt geen drol en waren dr in 3 verschillende maten! Vorige week gekocht!
slaapzak heb ik meteen na de geboorte gebruikt toen ze 8 dagen waren. de jongste heb ik ingebakert maar na 2 maanden heb ik haar in de slaapzak gedaan voor het veilige gevoel want daar ging het bij mijn dames om.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb via babyinfo.nl wat info gevonden over veilig slapen
http://www.babyinfo.nl/ad(...)keuze_beddengoed.asp
Over trappelzakjes wordt dan weer niet gezegd wanneer je die kunt gebruiken. Is dat meteen al vanaf de geboorte of pas als ze groter worden?
Pfff, zo lastig allemaal en je wil het zo graag allemaal goed doen.
Supertip Jorequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef Jore het volgende:
Trappelzakjes kunnen meteen al vanaf de geboorte, mits je de juiste maat hebt. Ik had zelf een trappelzakje van de Hema, maat 50-62, in badstof. Deze. Belangrijk is dat het gaten voor het hoofdje en de mouwtjes niet te groot zijn, zodat je baby zichzelf niet in de slaapzak kan wurmen zeg maar. Ik vond dit kleine slaapzakje echt heel handig, ook omdat we een wiegje hebben en een langer slaapzakje niet goed gepast had. En het staat heel schattig.
Ik herken dat 'het goed willen doen' heel sterk, misschien is dit (en dan vooral het vorige deel) een leuk topic om eens door te lezen/ om vragen in te stellen? Ik heb er veel aan gehad.
Ik oooooook en dan ben ik nog niet eens zwangerquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Ah ik vind het zo heerlijk om in dit topic mee te lezen en kijken
Happy!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik oooooook en dan ben ik nog niet eens zwanger![]()
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar Decorette heeft een zonwerings-actie op dit moment. 25% op de huiscollectie. Ik geloof dat daar wel een verduisterende groene inzit. Anders is een duette (een dubbele plissé) vaak wel verduisterend. Met die actie is het natuurlijk wel de moeite waard om even te kijken nu...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef mefke79 het volgende:
Huup, zo willen wij het ook ongeveer doen. We hebben nu verduisterende rolgordijnen van de ikea, maar eigenlijk willen we zonwerende plise gordijnen in het groen. We weten dat die dingen bestaan, dat je ze kunt krijgen met zonwerende laag, de vraag is alleen of ze er in groen zijn en of ze dan nog te betalen zijn. We moeten er namelijk 2 hebben, tis maar 1 raam, maar een deel kan open (kiepdraai ramen) en dan moet je op dat openende deel een los stukje zetten.
Beneden hebben we ze ook en vooral die bij de keuken (raam van onder tot boven, 2 meter breed) was echt enorm duur...maar zo mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |