abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67906341
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:29 schreef Poppedein het volgende:
Bij Action Huup, kostten echt geen drol en waren dr in 3 verschillende maten! Vorige week gekocht!
Hoooo, gauw naar action dus!
*morgen! yay!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:09:27 #277
100412 mefke79
komt goed!
pi_67918574
Poppedein, gaaaaf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67918674
Oehhhh in mijn zoektocht naar rood met witte stippen lampekampjes voor een kroonluchter heb ik net ook nog een superleuke webshop gevonden! Met ook een heleboel groene lakentjes Mefke!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 10:31:13 #279
5428 crew  miss_sly
pi_67918832
Leuke sites huup en Poppedein

Even een vraagje of lakens en dekens en dekenhoezen enzo.
Hoe zit het nou precies, wat moet en wat mag en wat neit?
Dekbedje mag niet? Waarom niet? en wat is dan het verschil tussen een dekbedje in een overtrek en een deken in een dekenhoes?
Ik zie best allemaal leuke lakentjes en dekentjes, maar ik heb echt geen idee wat ik nou moet kopen, wat handig is en wat noodzakelijk is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67918962
ik weet het niet zo goed miss_sly.
Ik lees overal dat een dekbedje wordt afgeraden in verband met een verhoogde kans op wiegendood, maar waarom precies weet ik niet. Misschien omdat een dekbed fluffier is dan een deken/laken en misschien ook wel een stuk warmer? En een deken kun je vaak veel strakker instoppen dan een echt dekbed.
Ik vraag me wel af hoe dat nou zit met dekentjes en lakentjes want ik vind dat lakentje wat Diaan heeft echt heel erg handig. Waarom moet er per se een los lakentje en een los dekentje zijn zeg maar? Scheelt opmaken 's morgens

Poppedein wat een toffe webshop!!
Ik kwam gister langs de webshop van Saartje Prum, ook echt supertof maar er zitten wel hele dure dingen bij zeg. Maar ik heb wel weer leuke ideetjes opgedaan!
Oh en het ene kastje-die-nog-commode-moet-worden in ons kamertje, die nu bruin is zeg maar, ga ik wit verven en voorzien van deze deurknopjes
Ik vind ze zo leuk
Dan een rood aankleedkussen erop denk ik en ik wilde ook zo'n rode zak maken zoals jij aan het bedje hebt hangen poppedein! haha. Ideeen te over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67919316
Heel leuk kamertje Poppedein! Echt helemaal mijn smaak.
Die koffertjes zijn inderdaad ook echt leuk zeg.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 11:09:53 #282
5428 crew  miss_sly
pi_67919459
Ik heb via babyinfo.nl wat info gevonden over veilig slapen
http://www.babyinfo.nl/ad(...)keuze_beddengoed.asp

Over trappelzakjes wordt dan weer niet gezegd wanneer je die kunt gebruiken. Is dat meteen al vanaf de geboorte of pas als ze groter worden?

Pfff, zo lastig allemaal en je wil het zo graag allemaal goed doen.
pi_67919661
Trappelzakjes kunnen meteen al vanaf de geboorte, mits je de juiste maat hebt. Ik had zelf een trappelzakje van de Hema, maat 50-62, in badstof. Deze. Belangrijk is dat het gaten voor het hoofdje en de mouwtjes niet te groot zijn, zodat je baby zichzelf niet in de slaapzak kan wurmen zeg maar. Ik vond dit kleine slaapzakje echt heel handig, ook omdat we een wiegje hebben en een langer slaapzakje niet goed gepast had. En het staat heel schattig .

Ik herken dat 'het goed willen doen' heel sterk, misschien is dit (en dan vooral het vorige deel) een leuk topic om eens door te lezen/ om vragen in te stellen? Ik heb er veel aan gehad.

[ Bericht 16% gewijzigd door Jore op 11-04-2009 11:26:05 ]
pi_67919719
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb via babyinfo.nl wat info gevonden over veilig slapen
http://www.babyinfo.nl/ad(...)keuze_beddengoed.asp

Over trappelzakjes wordt dan weer niet gezegd wanneer je die kunt gebruiken. Is dat meteen al vanaf de geboorte of pas als ze groter worden?

Pfff, zo lastig allemaal en je wil het zo graag allemaal goed doen.
slaapzak heb ik meteen na de geboorte gebruikt toen ze 8 dagen waren. de jongste heb ik ingebakert maar na 2 maanden heb ik haar in de slaapzak gedaan voor het veilige gevoel want daar ging het bij mijn dames om.

hier gewoon een lakentje en dekentje van de h3ma.
werkte perfect niet te dik en niet dte dun. maar met 9 maanden ben ik een overtrek gaan doen over het dekentje omdat ze die dus telkens los haalden.

poppedein wat een super mooi kamertje

vicky wat mooi zo met de sterren erin verwerkt.
mama van 3 kids!
pi_67920212
Superleuk Poppedein! Mooie meubeltjes ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67920274
Oja vergeet ik helemaal het kamertje van Poppedein, mooi! Is dat onbehandeld hout?
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 11:50:53 #287
5428 crew  miss_sly
pi_67920323
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef Jore het volgende:
Trappelzakjes kunnen meteen al vanaf de geboorte, mits je de juiste maat hebt. Ik had zelf een trappelzakje van de Hema, maat 50-62, in badstof. Deze. Belangrijk is dat het gaten voor het hoofdje en de mouwtjes niet te groot zijn, zodat je baby zichzelf niet in de slaapzak kan wurmen zeg maar. Ik vond dit kleine slaapzakje echt heel handig, ook omdat we een wiegje hebben en een langer slaapzakje niet goed gepast had. En het staat heel schattig .

Ik herken dat 'het goed willen doen' heel sterk, misschien is dit (en dan vooral het vorige deel) een leuk topic om eens door te lezen/ om vragen in te stellen? Ik heb er veel aan gehad.
Supertip Jore
Heb pagina 1 van het eerste topic net gelezen en daar heb ik al veel aan! Laat staan als ik dadelijk alles gelezen heb
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:35:52 #288
100412 mefke79
komt goed!
pi_67922506
MIss Sly, jij bedankt voor je tip, voor mij is het nu wel duidelijk, ik koop een normaal dekentje en ga zelf hoesjes maken.

We hebben net ons stickerkonijn besteld, uiteindelijk toch in zilver. En de prijs opgevraagd voor plise-gordijnen. De witte zijn veel goedkoper dan de groene, dus waarschijnlijk worden het witte en dan verduisterend. En ik ga zo even de wieg bestellen. De babywinkel bij ons verderop heeft een kortingsactie van 20% dus dat scheelt wel lekker op een leander hangwieg. Het wordt allemaal steeds echter...leuk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67924399
Leuk Mefke ik ben benieuwd naar de wieg als ie staat. En je toffe konijn natuurlijk!

Lief vond het een goed plan om het ladekastje te verven en om te toveren dus dat gaan we doen. Heerlijk, heb er al helemaal zin in!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67924424
leuk Huups! Ben je nog geslaagd voor de doosjes?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67924585
Ja! haha ik mocht er maar 1 meenemen van lief en ergens heeft ie ook wel gelijk want het kamertje is al zo klein, als ik alle meuk zou kopen die ik wil... dus ik heb de grootste genomen.

Ze zijn zo tof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67935690
Oh Mefke wat leuk dat konijn! Ben benieuwd hoe het er straks uit zal zien!

Poppedein wat een prachtig kamertje En dat zwarte schaap
En zie ik daar onderin de kast het box c.q. speelkleed van de Hema? Die heb ik laatst ook aangeschaft Hemaspulletjes

Ah ik vind het zo heerlijk om in dit topic mee te lezen en kijken
#geen
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:11:31 #293
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67935973
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Ah ik vind het zo heerlijk om in dit topic mee te lezen en kijken
Ik oooooook en dan ben ik nog niet eens zwanger
pi_67936076
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik oooooook en dan ben ik nog niet eens zwanger
Happy!
#geen
  zondag 12 april 2009 @ 17:28:41 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_67953984
Poppedein, ik vind het super!!!!!!
pi_67955941
Wat een leuk kamertje, Poppedein! Het kan zo in een catalogus!

Dat van ons is nog erg basic (oftewel, alleen de meubeltjes staan nog maar...) En omdat ie zo smal is, lastig op de foto te krijgen.

Vanwege het formaat maar even achter een linkje.

http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02097.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02093.jpg

Grappig dat zo'n kamertje, zonder dat er ooit een kindje in gelegen heeft, al zoveel sereniteit kan uitstralen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 12-04-2009 18:47:57 ]
pi_67958411
Poppedein, wat een superleuk en mooi kamertje! Écht heel leuk.
Ik word er bijna jaloers van! bijna dan, want ik ben met ons eigen kamertje ook heel blij
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 12 april 2009 @ 20:25:26 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67958496
Gaaf Poppedein!

En Ssserpente, mooi begin hoor! Idd heel sereen!
  zondag 12 april 2009 @ 20:35:28 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67958789
Heel mooi Ssserpente! mn lief is verliefd op je kast en commode! Leuk met die mandjes erin zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67959342
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef mefke79 het volgende:
Huup, zo willen wij het ook ongeveer doen. We hebben nu verduisterende rolgordijnen van de ikea, maar eigenlijk willen we zonwerende plise gordijnen in het groen. We weten dat die dingen bestaan, dat je ze kunt krijgen met zonwerende laag, de vraag is alleen of ze er in groen zijn en of ze dan nog te betalen zijn. We moeten er namelijk 2 hebben, tis maar 1 raam, maar een deel kan open (kiepdraai ramen) en dan moet je op dat openende deel een los stukje zetten.
Beneden hebben we ze ook en vooral die bij de keuken (raam van onder tot boven, 2 meter breed) was echt enorm duur...maar zo mooi!
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar Decorette heeft een zonwerings-actie op dit moment. 25% op de huiscollectie. Ik geloof dat daar wel een verduisterende groene inzit. Anders is een duette (een dubbele plissé) vaak wel verduisterend. Met die actie is het natuurlijk wel de moeite waard om even te kijken nu...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')