2,50 meter? Mijn god, lekkere stookkosten heb je dan in de winter met zo'n hoog plafond!quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
Alleen waarschijnlijk wel even wat inkorten want wij hebben een erg laag plafond in het kamertje en deze hemel is 2,50m
mja hij hing op die foto ook al op de grond te dweilen dus ik denk dat hun plafond ook wel gewoon normaal is. Ik ben zelf 1,68m en ik kan met gemaakt zonder mn arm echt te hoeven strekken ofzo het plafond aanraken bij ons. Max 2 meter denk ik?quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
2,50 meter? Mijn god, lekkere stookkosten heb je dan in de winter met zo'n hoog plafond!
Als het hemeltje klaar is nog een foto'tje plaatsen hoor, ben wel benieuwd. Volgens mij had ik tijdje terug je foto's van de kamer al gezien en het was echt heel leuk, precies mijn smaak.quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:
Een kabouterhuisje voor ons kaboutervrouwtje
Onze babykamer heeft ook hoge plafonds (net als de rest van het huis): ruim 3 meterquote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
2,50 meter? Mijn god, lekkere stookkosten heb je dan in de winter met zo'n hoog plafond!
wieg is van marktplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Poppejans het volgende:
Oeh, zo te zien een ouderwetse wieg, gaaaaf![]()
![]()
ben gek op oude spulletjes.
Dat groene lakentje vind ik ook heel erg leuk, dat maakt het erg fris
wij hebben geen afwijkende maat. het matras van Amber past in het ledikant. 60x120 is ie dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:12 schreef mefke79 het volgende:
Vicky die is lief!
Wat was er nou ook alweer met de ledikantjes van Ikea, ik kan me iets heugen van een afwijkende maat. Of is dat nu al aangepast? Wij willen graag een ikeabedje kopen, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |