Slim gedacht wel eigenlijk. Ik dacht ook even 'waarom dubbel'. Maar mss zweert de en bij sudo en de ander bij iets anders zeg maar. En mss zelfs op een gegeven moment al wel met maatjes luiers ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar meestal als het tijd wordt voor verschonen, in bad doen, naar bed doen, zal mijn man (of iemand anders) meehelpen. Zo hoeven ze niet op elkaar te wachten. Bovendien vond ik het makkelijk om naast hun eigen kledingkast een commode te hebben met hun eigen spulletjes/doekjes/luiers enz. Ze zijn dan wel een tweeling, maar wil niet zeggen dat wat voor de 1 werkt, dat voor de ander ook geldt.
Het is ook een deel toeval. Kamertje die aan haar kant staat is van mijn 1e zoontje, ik wilde geen speciale tweelingkamer kopen (gezien de financien) en toen vond ik heel toevallig op marktplaats een identiek kamertje als die van mijn zoontje. IK had de ruimte dus heb ze nu ieder gewoon hun eigen meubeltjes gegeven.
Dus zodoende eigenlijk (beetje lang verhaal geworden)
Ikke wel foto?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
Bar, als wij behang af gingen steken maakten we het altijd nat met water waar een beetje zeepsop in zit.![]()
De letters hangen op de muur!!
![]()
nhehe nee hoor tis geen Sterrequote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Tan het volgende:
@Vicky, door die ster heb ik wel een vermoeden
Maar leuk geworden zo!
Oh ok, dat dacht ik inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Tan het volgende:
@Vicky, door die ster heb ik wel een vermoeden
Maar leuk geworden zo!
Waarom moet je je plafond schuren???quote:
omdat op het plafond hout zit, parket ofzo denken we.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:35 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Waarom moet je je plafond schuren???
wij moeten ook nog 3/4 van je lijstje doen, bah... helemaal geen zin in. Ik wil veel liever hier al foto's posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen succes met het klussen en het vullen van de kamertjes.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
lettersquote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef miss_sly het volgende:
Dank je Vicky! Nu nog iets bedenken wat ik ga doen
de letters zijn binnen een week binnenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Haha, ja, dat zou zomaar kunnen
Ik denk nog even, meubeltjes moeten toch eerst staan voor ik iets ga doen verder, dus ik heb nog alle tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |