quote:
Voorkeur voor een bepaalde dag?quote:
Welk boekje bedoel je en welke opleiding? Wat ik geleer heb van mn economie studie is dat je open moet staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik gooi het op jouw mening omdat jij het zo ziet, omdat jij het zo uit een boekje hebt. en dat boekje hoorde bij je opleiding en is dus blijkbaar heilig.
wat dat betreft lijk je weleens op een moslim die niks anders gelooft dan de koran
dat iemand anders dingen anders opvat of ziet, kan er bij jou niet in. dat is jammer.
hij is zooo cool hahaquote:
hmm heb wel 2 oorbellen ja, van die vierkante...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gilet
je manier van praten en kleden passen niet echt bij een kerel met een vaste baan
behalve een in de mac misschien
sorry was niet zo lief van me maar het valt me telkens zo op
heb je ook een zo'n glitteroorbel ding?
Dus je vindt hemquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welk boekje bedoel je en welke opleiding? Wat ik geleer heb van mn economie studie is dat je open moet staan.
Ik denk dat jij niet inziet hoeveel ik uit de mens probeer te halen. Dat jij niet dieper nadenkt betekent niet dat het niet bestaat. In feite lijk jij meer op die moslim met oogkleppen op.
Overigens zijn moslims
Enigsinds? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om over alles slap te ouwehoeren om enigsinds slim over te komen
Geen idee, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hmm heb wel 2 oorbellen ja, van die vierkante...
Maar ik ben pas 21 hoor...
Maar wat ik bedoelde is gewoon van stof, en is maar 1 kleur...
oho superdude allert iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoelde is gewoon van stof, en is maar 1 kleur...
Ik vind Rival heel gezellig.quote:
Haha, morgen kan ik nietquote:
Parkpop is gratis hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:48 schreef MNR het volgende:
Morgen kaarten voor PP halen
Dat is mijn laatste trend
Ik weet niet wat je bedoeld onder "hoeveel ik uit de mens probeer te halen" maar mensen lastig vallen en sarren valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welk boekje bedoel je en welke opleiding? Wat ik geleer heb van mn economie studie is dat je open moet staan.
Ik denk dat jij niet inziet hoeveel ik uit de mens probeer te halen. Dat jij niet dieper nadenkt betekent niet dat het niet bestaat. In feite lijk jij meer op die moslim met oogkleppen op.
Overigens zijn moslims
Ieuw! Ieuw! Ieuw!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
oeh misschien mischien ga ik ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:48 schreef MNR het volgende:
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:48 schreef MNR het volgende:
Poesje!quote:
H&M?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
Sorry, maar nu wil ik er een plaatje van hebben ook
* Rot aan het zoeken doet op wehkamp / otto & neckerman.nl *
Dit??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
Sorry, maar nu wil ik er een plaatje van hebben ook
* Rot aan het zoeken doet op wehkamp / otto & neckerman.nl *
quote:
Metal is niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik denk je gaat me wel meenemen naar een metal festival ofzo maar nu ga je naar dat slappe gedoe
die vind ik wel scahttig bij een jongen van 6 of zoquote:
Zolang je maar vrienden probeert te worden met Geer vind ik je een toffe peer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik zoek wel ff een foto van mij met dat ding aan...
Zal volgens jullie tenslotte toch wel op me superdude's staan
Jij Sinterklaas!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zolang je maar vrienden probeert te worden met Geer vind ik je een toffe peer.
En niet eens expresquote:
Je hebt ook metal zonder grunten. Godzijdank.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
Metal is niet echt mijn ding![]()
Dat crunchen, hahahaha!
Ik heb afgelopen woensdag een plaatje gezien van een jochie en die had een gebreide poncho aan (ja, ik kan het niet goed verwoorden, maar je moet me geloven als ik zeg het echt een mooi ding was). Ik smolt gewoon, ik wilde dat ding bijna maken voor mijn neefje. Al was het alleen maar zodat ik hem zelf kon houden voor m'n eigen ventje laterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vind ik wel scahttig bij een jongen van 6 of zo
met een leuk spijkerbroekje en stoere schoentjes
Hmm, toch eens eentje aanschaffen dan.quote:
Ik zie het alweer Lit, opvoeden die hapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt ook metal zonder grunten. Godzijdank.
Ik zeg: mooie zonnebrilquote:
Komt wellicht iets suïcidaal over, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, toch eens eentje aanschaffen dan.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg: mooie zonnebril
Ik denk trws steeds dat je een man bent.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Metal is niet echt mijn ding![]()
Dat crunchen, hahahaha!
Ik weet het niet. Je naam is vrouwelijk, je Usericon is duidelijk vrouwelijk. Maar tochquote:
Die postte ik netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
http://94.100.115.40/4804(...)80442914_6_vK-h.jpeg
Zoiets dus
Ik links
Niet echt 'mooiboy' dacht ik zo
Popje, doe eens een wat minder net kapsel, weg met die oorbel (ALSJEBLIEFT!!!!) en weg dat giletje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
http://94.100.115.40/4804(...)80442914_6_vK-h.jpeg
Zoiets dus
Ik links
Niet echt 'mooiboy' dacht ik zo
Merkwaardig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je naam is vrouwelijk, je Usericon is duidelijk vrouwelijk. Maar toch![]()
Ik verwar je steeds met Thrar op 1 of andere manierRijmt wel weer trws.
Dan issie geen popje meer, Rip.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Popje, doe eens een wat minder net kapsel, weg met die oorbel (ALSJEBLIEFT!!!!) en weg dat giletje.
Ik know. Naja misschien moet ik gewoon eens in je klaargekomen zijn om die verwarring weg te halen.quote:
Ik las gilletjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Popje, doe eens een wat minder net kapsel, weg met die oorbel (ALSJEBLIEFT!!!!) en weg dat giletje.
quote:
Vrouwen, altijd proberen de man te veranderen. Wat is dat toch met jullie?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daarna een leuke trui of shirt shoppen en dan is er niks mis mee
quote:
Jammer dat het zo'n lange zin is, anders had hij prima gepast op zo'n boxer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik know. Naja misschien moet ik gewoon eens in je klaargekomen zijn om die verwarring weg te halen.
Dit is slechts buitenkant, daar verander ik wel eens wat aan ja. Maar dat heeft toch niks met de man an sich te maken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrouwen, altijd proberen de man te veranderen. Wat is dat toch met jullie?
Zie je dat meisjes dat helemaal niet willen horen Dawg!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Lush het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n lange zin is, anders had hij prima gepast op zo'n boxer...
Als je maar van mn gouden tand afblijftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is slechts buitenkant, daar verander ik wel eens wat aan ja. Maar dat heeft toch niks met de man an sich te maken?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie je dat meisjes dat helemaal niet willen horen Dawg!
Sorry Lush!
Heerlijk! Met munt? Goed idee voor vanavond!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm koude couscous salade als snackje
kei lekker
de kat vind het denk ik ook want ze zit kei hard te miauwen haha
Ja dat heb ik ook bij sommige vrouwen gehad jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrouwen, altijd proberen de man te veranderen. Wat is dat toch met jullie?
nee daar hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef Lush het volgende:
[..]
Heerlijk! Met munt? Goed idee voor vanavond!
JBquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ik kom ook weer heel even om de hoek kijken.![]()
zin in t weekend
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
zin in t weekend
wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
zin in t weekend
Leuk heh, dat in hokjes plaatsen ?quote:
ja erg leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuk heh, dat in hokjes plaatsen ?
Dat heet gewoon eigen stijl, dragen wat je mooi vindt
Ik ben totaal geen meeloper, en doe altijd wat ik zelf leuk / mooi vind.
Nee, was ook niet zo bedoeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is slechts buitenkant, daar verander ik wel eens wat aan ja. Maar dat heeft toch niks met de man an sich te maken?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuk heh, dat in hokjes plaatsen ?
Dat heet gewoon eigen stijl, dragen wat je mooi vindt
Ik ben totaal geen meeloper, en doe altijd wat ik zelf leuk / mooi vind.
Wat kan dan weer wel? Of liever helemaal niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat soort oorbellen echt zo ontzettend ordinair
Liever geen oorbellen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van veel sieradenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat kan dan weer wel? Of liever helemaal niet?
roep dan niet dat je je eigen stijl draagtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Omdat ik draag wat een ander draagt bent ik een meeloper ?
Ik kan moeilijk een eigen kledingfabriek openen en me eigen spullen gaan fabriceren.
Ik verdien heláás ook niet genoeg om zulke dure exclusieve kleding te kopen die niemand rond mijn leegtijd draagt.
We leven in een grote consumptie maatschappij...
Het gaat niet om wat je aan hebt, maar wat je uitstraalt met die kleding. En dat is gewoon een standaard superdude-uitstraling. Niks mis mee hoor, maar dat is dus niet een eigen stijl.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan moeilijk een eigen kledingfabriek openen en me eigen spullen gaan fabriceren.
Ik verdien heláás ook niet genoeg om zulke dure exclusieve kleding te kopen die niemand rond mijn leegtijd draagt.
Ik draag ook vaak genoeg een net overhemd, een leuk t-shirt of een pull-over en dan weer een sloppy hoody ofzo...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]Sorry, maar je ziet er juist niet bepaald uit als iemand met een eigen stijl. Maar je hebt wel een sympathieke uitstraling verder hoor
Ik ken zat mensen die veel meer een eigen stijl hebben (voor zover ik dat beoordelen op 1 foto en je posts) en die ook gewoon in de winkel kopen hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Jawel, maar je moet wel eerst sexy neger wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je aan hebt, maar wat je uitstraalt met die kleding. En dat is gewoon een standaard superdude-uitstraling. Niks mis mee hoor, maar dat is dus niet een eigen stijl.
Ik draag ook vaak genoeg iets anders, iets formelers...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je aan hebt, maar wat je uitstraalt met die kleding. En dat is gewoon een standaard superdude-uitstraling. Niks mis mee hoor, maar dat is dus niet een eigen stijl.
Ik ben er vanaf gestapt sinds mijn vakantie. Ik ben sowieso van veel gedoe afgestapt de laatste jaren. Geen ring meer etc ik heb alleen nog een kettingkje van mijn oma om maar dat is alles. En mijn nieuwe trots: mijn nieuwe klokjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die veel meer een eigen stijl hebben (voor zover ik dat beoordelen op 1 foto en je posts) en die ook gewoon in de winkel kopen hoor.
Ik ben zelf voor mannen nogal fan van scandinavische merken, die zijn net iets onderscheidener en grafischer zeg maar.
Horloge, ringen, armband en afentoe ketting.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf gestapt sinds mijn vakantie. Ik ben sowieso van veel gedoe afgestapt de laatste jaren. Geen ring meer etc ik heb alleen nog een kettingkje van mijn oma om maar dat is alles. En mijn nieuwe trots: mijn nieuwe klokje
sorry ik had typisch superdude moeten zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik draag ook vaak genoeg iets anders, iets formelers...
Dat ik me hier zo defensief opstel, dat is pas '17'![]()
gehele uitstraling, maar deels in combi met kleding. Als een man van die oorbelletjes draagt en zo of juist heel kakkineus is, dan is de kans wel groter dat ie niet helemaal bij mij pastquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik draag ook vaak genoeg een net overhemd, een leuk t-shirt of een pull-over en dan weer een sloppy hoody ofzo...
Het is gewoon moeilijk uniek te zijn qua kleding....
En waar kijk jij eerder naar, iemands kleding of iemands totale uitstraling?
Liever lekker stalkenquote:
Wat voor ring?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Horloge, ringen, armband en afentoe ketting.
Zonder ring voel ik me naakt.
Mn linker ringvinger een zilveren met beetje alla lord of de rings tekens. Dat is mn lieveling omdat ik die gevonden heb en als een soort talisman zie. Aan mn rechter duim ook zilver met wat chinese tekens.quote:
Niets van aantrekken joh. Soms is het hier beetje gemeen, maar we zijn allemaal vet lelijk dus boeiuhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Dankzij jullie voel ik me helemaal onzeker...
Vroeger ik ook. Al mijn sieraden zijn nu van mijn moeder hehe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Horloge, ringen, armband en afentoe ketting.
Zonder ring voel ik me naakt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
Afentoe een ketting met een klein tabletje waar op staat: Rockers get the girls![]()
Ja weet je. Ik dacht eerst van ik laat hm in mn broek. Maja dan slobbert die zo uit mn broekspijp over de grond.quote:
zodat je na elk blauwtje weer beseft dat je rocker moet worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
Afentoe een ketting met een klein tabletje waar op staat: Rockers get the girls![]()
Mooi dingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroeger ik ook. Al mijn sieraden zijn nu van mijn moeder hehe.
Nu alleen [ afbeelding ]
Hoort ook bij de leeftijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Dat kettinkje herinnert hem er natuurlijk aan hoe nep hij isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je na elk blauwtje weer beseft dat je rocker moet worden?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet je. Ik dacht eerst van ik laat hm in mn broek. Maja dan slobbert die zo uit mn broekspijp over de grond.
Dus gooide ik hm om mn nek. Maja zie hm maar eens stijf te krijgen als ie in je nek hangt.
quote:
dat zijn jouw woorden, ik probeer gewoon grappig te zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kettinkje herinnert hem er natuurlijk aan hoe nep hij is
Ik heb een hele rijke fantasie, dus als ik rocker wil zijn dan doe ik alsof ik rocker benquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je na elk blauwtje weer beseft dat je rocker moet worden?
Ik droeg alleen maar goud. In Zuid Amerika lopen er maar zeer weinig mannen met zilver rondquote:
Ik bedoelde het sarcastisch hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]niet doen hoor - het kan natuurlijk altijd dat mensen je stijltje niet leuk vinden. Doet verder niks af aan jou als persoon
dan ga je eens kijken bij de juwelierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik draag echt nooit ringen of kettingen ofzo
Weet echt niet wat ik mooi zou vinden ook...
dat heb ik weer als ik mijn colt 45 in de broeksrand stopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik voel me op 1 of andere manier heel veilig met sieraden om.
Ik denk dat ik er niks mee heb, en dus ook niet echt behoefte aan heb eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je eens kijken bij de juwelier
of moeten ripley en lush je vertellen wat mooi is?
Totdat je de trekken per ongeluk overhaalt, dan voel je je iets minder mansquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik weer als ik mijn colt 45 in de broeksrand stop![]()
Geinig, ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
Liever geen oorbellen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van veel sieraden
Goud vind ik vaak te 'patserig' overkomen. Vind het alleen mooi bij (sommige) vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik droeg alleen maar goud. In Zuid Amerika lopen er maar zeer weinig mannen met zilver rondMaar nu is het allemaal naar mijn moeder toe.
Maar thanks, het is inderdaad een mooi ding, ben er erg blij mee
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
En mijn nieuwe trots: mijn nieuwe klokje
Natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef JoeyT het volgende:
Horloge maakt natuurlijk de man. Als zit in de mijne nu een mooie barst omdat ik hm had laten flikeren op de sportschool.
Dat probeert hij ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden, ik probeer gewoon grappig te zijn
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Als ik iemand zie, kijk ik ook echt NOOIT wat voor sieraden diegene draagt...
Jullie wel zeker?
3 keer gelezen maar denk dat ik hm nu snap ::. Ik draag hm gewoon met barst hoor. Zelfs op sollicitatiequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel wennen, maar toegegeven, je bent goed bruin geworden.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niks mee heb, en dus ook niet echt behoefte aan heb eigenlijk
Als ik iemand zie, kijk ik ook echt NOOIT wat voor sieraden diegene draagt...
Jullie wel zeker?
Ik ben lief vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:gister te leuke avond gehad met collega's
Straks met andere collega's bowlen en miss stad in
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben lief vandaag. Vraag maar aan de rest
.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben heel blij met mn slavenarmbandjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef Lush het volgende:
[..]
,
zegelring en gouden schakelarmband, mooi groot robust horloge en eventueel een grove zilveren armband
.
Oh?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben lief vandaag. Vraag maar aan de rest
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Straks met andere collega's bowlen
Dan kunnen we gewoon samen postenquote:
Als je niet zo boos op me was dan zou jij zelfs beseffen dat ik je best een goede gozer vind.quote:
Ik verzamel horlogesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goud vind ik vaak te 'patserig' overkomen. Vind het alleen mooi bij (sommige) vrouwen.
Zilver vind ik erg mannelijk, zeker als het niet helemaal shiny meer is.
Horloge maakt natuurlijk de man. Als zit in de mijne nu een mooie barst omdat ik hm had laten flikeren op de sportschool.
quote:
ik juist niet haha raak alles kwijtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil alleen maar heeeeeeel dure sieraden.
Omdat ik daar geen geld voor heb, draag ik dus gewoon niks
Ik ben helemaal niet boos op je, je bent gewoon een schijtirritante kut user.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je niet zo boos op me was dan zou jij zelfs beseffen dat ik je best een goede gozer vind.
Ik vind sieraden bij vrouwen erg mooi. Zeker als ze heel veel verschillende hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had een tijdje geleden altijd oorbellen in, maar het is gebleken dat dat niet altijd even praktisch is.
Net als make-up, ook niet altijd praktisch.
(Bovendien vergeet ik gewoon vaak iets om of in te doen)
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik verzamel horlogesHeb er nu 8 geloof ik.
Dank je denk ik...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos op je, je bent gewoon een schijtirritante kut user.
Ik heb er 2 - 1 van een ex die ik een tijd niet gedragen heb (ivmdat ie van die ex was) maar nu af en toe wel. En eentje van mijn baas gekregen die ik echt mooi vind, maar die zo zwaar is dat ir pijn doet aan mijn pols.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik denk dat hij jouw bloeddruk doch degelijk weet op te voerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos op je, je bent gewoon een schijtirritante kut user.
Wacht ik ga even zoeken welk idee ik nu krijgquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef rival het volgende:
ik draag altijd een ketting!
die is gemaakt van wit en geel goud. (per schakel wit of geel dus)
en dan iig altijd een horloge... soms zo een heeeeeeele grote (TW steel)
ik heb ook nog een armbandje van wit/geel goud die draag ik af en toe...
Dat was een grapje van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik juist niet haha raak alles kwijt
had wel wat dure dingen maar nu niet meer....
kwijt...
Ik ken ook iemand die ze als investering kooptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Denkt ie. Denken wel meer mensen hier, te weten hoe ik benquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij jouw bloeddruk doch degelijk weet op te voeren
Ik denk hetzelfde idee als ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wacht ik ga even zoeken welk idee ik nu krijg...
Pure nostalgiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef Lush het volgende:
[..]
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?
Ik draag bijna altijd een edelsteenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik draag soms een ketting, regelmatig oorbellen en altijd armbandje en ringen .. Ben ik nu gewend aan om mee te slapen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef rival het volgende:
ik draag altijd een ketting!
die is gemaakt van wit en geel goud. (per schakel wit of geel dus)
en dan iig altijd een horloge... soms zo een heeeeeeele grote (TW steel)
ik heb ook nog een armbandje van wit/geel goud die draag ik af en toe...
Ik heb een heleboel, alleen vergeet het dus altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind sieraden bij vrouwen erg mooi. Zeker als ze heel veel verschillende hebben.
Ik winkel zelf soms bij Pieces voor leuke dingetjes voor mezelf.
van mij nu ook haha lang leve de six en zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was een grapje van mij
Ik moet daar eens wat duidelijker in zijn, mijn duurste oorbellen waren geloof ik 4 euro ofzo
[..]
Ik ken ook iemand die ze als investering koopt
Geloof dat ie inmiddels iets van 20.000 euro aan horloges heeft liggen (HJij zei 50, maar ik geloof hem niet)
Gewoon niet zo vaak bek houwe zeggen dan denk ik het ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denkt ie. Denken wel meer mensen hier, te weten hoe ik ben
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wacht ik ga even zoeken welk idee ik nu krijg...
[..]
[ afbeelding ]
ik hoef er niet eens op te klikken en ik lig al dubbel!quote:
Ik ga niet Lit nadoen hoor. Kan mn eigen grappen wel verzinnen vinden op Youtube.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
grote neger met koekoeksklok op de arm gok ik
Ik doe nu net nooit iets met mijn haarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij nu ook haha lang leve de six en zo
het leukste vind ik dingen voor in mn haar
dat doe ik wel vaak
het leukste vind ik zo een scheiding links van het midden en dan pak ik rechts een pluk haar en zet die zo vast met een speldje
liefst iets cutes van de kinderafdeling of iets met glittersteentjes en zo haha
quote:
quote:
Insgelijks. Wij hebben andere sterke puntenquote:
Hij is leuk!quote:
I pitty the fool who puts on my jeweleryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef er niet eens op te klikken en ik lig al dubbel!
maar mijn armband is net een cm breed ofzo, geen dm zoals die joey aan chandler geeft![]()
Kinderafdeling rules! Koop daar ook altijd haarbandjes, sjaaltjes en andere frutsels.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij nu ook haha lang leve de six en zo
het leukste vind ik dingen voor in mn haar
dat doe ik wel vaak
het leukste vind ik zo een scheiding links van het midden en dan pak ik rechts een pluk haar en zet die zo vast met een speldje
liefst iets cutes van de kinderafdeling of iets met glittersteentjes en zo haha
Nee, alleen echte horloges. Seiko's, citizens, etcquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef Lush het volgende:
[..]
Je flikflak horloges van de basisschool meegerekend?
kun je invlechten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe nu net nooit iets met mijn haar
Wel bij de kindjes, frutten met hun haren is leuk
Fijn weekendquote:
Ikke wel! Bij mezelf en bij mijn nichtjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik wil t wel, maar t lukt niet
mij ook niet!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik wil t wel, maar t lukt niet
Jouw zoons zijn daar vast heel blij meequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makkie.![]()
Sorry JB.het is natuurlijk voor jou bedoeld.
Probeer het eens met handdoekdroog haar met een beetje mousse erin, dan wordt het wat stugger en dus gemakkelijkerquote:
Wat vind ik dat een kutserie hehquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
kijken jullie wel eens the hills?
dat meisje daar heeft soms zo'n leuke ingevlochten vlecht van alleen een pluk voor
echt te leuk
wil ik ook
ow goed idee!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:05 schreef Lush het volgende:
[..]
Probeer het eens met handdoekdroog haar met een beetje mousse erin, dan wordt het wat stugger en dus gemakkelijker.
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat vind ik dat een kutserie heh
Maar als ik het tegenkom tijdens het zappen blijf ik altijd kijken
Zoals weleens vaker heb ik bij jou wederom dat ik me al 5 minuten afvraag wat je bedoelt maar ik weet het nog nietquote:
Tss, bij mezelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw zoons zijn daar vast heel blij mee
En het lukt me dus niet
Ik voel me een slechte moeder nu
Ik maak wel ooit heel veel kleine vlechtjes, of allemaal staartjes ofzo
De gruwelijke typfout in je ondertitel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals weleens vaker heb ik bij jou wederom dat ik me al 5 minuten afvraag wat je bedoelt maar ik weet het nog niet
hoiiiquote:
Hehe, ik zie het nu pas en je bent de eerste in maanden die het opvaltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gruwelijke typfout in je ondertitel.
Aha en hoe staat het er IRL bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
hoiii![]()
Druk, druk, druk met werk. En ik kon hier geen chickies scoren
Allemaal fakequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!
en nog jonger dan ik!
ik vind ze zoooo stom
met leuke baan mooie huis en prachtig figuurtje en zo
Echt hè?! Hahaha, heel kansloos, maar ik kan er ook uren naar kijken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook maar die meisjes zijn fasinerend knap!
en nog jonger dan ik!
ik vind ze zoooo stom
met leuke baan mooie huis en prachtig figuurtje en zo
Ik zit ook te F5'en hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef MNR het volgende:
God.. zijn jullie ook allemaal zo gruwelijk moe?
Ik heb het punt bereikt dat ik graag naar huis wil en dadelijk alleen maar op F5 druk uit verveling
En ik vind het irritant: "Miracle" en "Face in the crowd" beginnen met dezelfde toon..
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
Maarre, moet jij niet hard aan het werk zijn en die scherpte daar toepassen?
hoezo fake?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Allemaal fake
Mooie huis van rijke pappie en het dieet van Dr. Anna Rectia !
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en potverdorie een kei leuk vlechtje in haar haar
Ai.. Cup a soupje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
God.. ik haal nu zelfs Robin Williams en Robbie Williams door elkaar
vind de een toch een stuk aantrekkelijker dan de anderequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Haha. Best wel he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind de een toch een stuk aantrekkelijker dan de andere
Die hangt hier op zowat elke deurquote:
Dat is wel heel erg idd, en niet alleen qua leeftijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
stil ik heb hongerquote:
Het was met het lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg idd, en niet alleen qua leeftijd.
Neem je toch iets? Trek is alleen maar een teken dat je lichaam zin heeft in energiequote:
God wat deprimerend zo net voor het weekend...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef MNR het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)gier-op-gewicht.html
Raar!
= edit =
48 of 85, ja dat is wel een verschil!
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke zwemshort voor een jongen, zodat meiden hem niet gaan uitlachen.
Deprimerend?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Lush het volgende:
[..]
God wat deprimerend zo net voor het weekend...
Volgende week The Cityquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo fake?
het huis is misschien wel van papa maar ze woont er wel heerlijk
en misschien is er vet weg gezogen maar ze is wel kei mooie slank met mooie kleertjes en zo
en potverdorie een kei leuk vlechtje in haar haar
beetje lang maar niet te langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke zwemshort voor een jongen, zodat meiden hem niet gaan uitlachen.
het is bijna etenstijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Neem je toch iets? Trek is alleen maar een teken dat je lichaam zin heeft in energie
was een geintjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha en hoe staat het er IRL bij?
Ik gok, omdat je weer hier bent, dat het daar ook niet gelukt is?
Ja of van zijn favo voetbal elftal, als je klein bent kan dat nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.
Hoe oud is je zoontje?
Ik weet al niet meer wie ik de leeftijden eens pm heb gestuurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die wat grotere Hawaii achtige altijd wel leuk.
Hoe oud is je zoontje?
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Over de knie is prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar niet die over de knie korte broeken zijn voor jongens
mij iigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wie ik de leeftijden eens pm heb gestuurd.![]()
Ze doen beiden mavo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef dawg het volgende:
Een strakke zwembroek met een tok erin. Als ie dan uitgelachen wordt en hij roept wat terug, dan hoeft ie in elk geval nergens bang voor te zijn.
Ja nu weet ik het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oke jou neem ik al helemaal niet serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef dawg het volgende:
Een strakke zwembroek met een tok erin. Als ie dan uitgelachen wordt en hij roept wat terug, dan hoeft ie in elk geval nergens bang voor te zijn.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Oke jou neem ik al helemaal niet serieus.
Een bikini bedoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, zolang het maar geen verwijfd ding is.
Vergeleken met speedos is dat beter, maar in de buurt van de knie voor een zwemboxer kan prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een uiterst beschaafde Ralph Lauren. Zwart. En nee, dat is niet zakelijk, Joequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
billabong en quicksilver hebben leuke surfer achtige zwembroeken toch?
Ik had het dan ook over een zwemshort en geen bikinibroekje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon, zolang het maar geen verwijfd ding is.
Wat is bij jou uiterst beschaafd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met speedos is dat beter, maar in de buurt van de knie voor een zwemboxer kan prima.
[..]
Ik heb een uiterst beschaafde Ralph Lauren. Zwart. En nee, dat is niet zakelijk, Joe.
Die is leuk. Woon alleen een een kippegat, nu nog zoiets zien te vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jammer van het ronde logo-ding op de rechter pijp
maar zoiets?
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld inderdaad, al zou ik hem wat rustiger willen hebben qua design.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jammer van het ronde logo-ding op de rechter pijp
maar zoiets?
[ afbeelding ]
Niet te strak, net iets boven de knie, en beetje sportief. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een zwemshort en geen bikinibroekje..
dies ook leuk jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:48 schreef Lush het volgende:
[ afbeelding ]
Ook best prima, simpel H&M-metje
Hun oma is jarig, weekendje centerparks weet ik veel. Zwemmen iig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
billabong was dat
misschien hebben ze dat ook via de wehkamp of zo?
wat gaan ze doen volgende week dan?
speciaal zwembad feestje of zo?
Succes!quote:
Ik heb lekker al weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef CyCly het volgende:
Yeah, bijna weekend! Ik tel de minuten! Dan kan het genieten beginnen!!
Komt Ado weer langs?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb lekker al weekend
Maar ik kan dan weer niet wachten tot morgen
Nog 10 minuutjes en ik ben heerlijk vrijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
ik heb echt zooooo'n saai weekend voor de boeg
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
Wat ga je doen dan, omdat je zelfs de minuten telt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef CyCly het volgende:
Yeah, bijna weekend! Ik tel de minuten! Dan kan het genieten beginnen!!
ik ben in een mok-buiquote:
Ooo gezellig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben in een mok-bui
alles is stom en ik heb nergens zin in haha
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben in een mok-bui
alles is stom en ik heb nergens zin in haha
hou eens op kwatsertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.
Durf je dat nog wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn, en ik kom nog wel langs vanavond.
He als het zo saai wordt ga ik gewoon lekker van mezelf genietenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
genieten waar van?
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.quote:
Eitjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.
Niet?quote:
auto denkt dat ik het type ben dat niet op komt dagenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik vrolijk Rhu wel op. Moet te doen zijn.
Fijn weekend!quote:
Dat zeg je altijd zelf schatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auto denkt dat ik het type ben dat niet op komt dagen
nietus! ik zeg altijd dat ik nooit iemand zou laten staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn weekend!
[..]
Dat zeg je altijd zelf schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |