Bij jou donkerblauw??? Serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
Ik werkte ook bij een bank. Gewoon een donkerblauw pakEn nee ik werkte niet bij de postbank hehe.
En jij geen foto meer...quote:
Dan heb jij nog veel te lerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oooh jawel. Ik denk nog 1 van de meest diepgaandere redenen.
Denken voordat je post Rival.
Gaat wel, ik ben ziekjes thuis - was al wel vrij gelukkigquote:
Oké, maar waarom vermeldde je het dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef KudFokker het volgende:
Nee, die bruine schoenen draag ik meestal onder me lichte Tommy Hilfiger jeans met iets van een pull-ver erboven
quote:Hmm ik heb zelf een zwart pak (..) draag daar zwarte of bruine leren schoenen bij.
Goed geleerd?quote:
Bedacht ik me ook daarna, maar overhemd, spijkerbroek en dat soort schoenen zijn wel het toppunt. Samen met pakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, welke kleding is wel ècht origineel... pakken zijn net zo inspiratieloos.
Het is zo jammer dat niet alles is zoals jij het ziet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oooh jawel. Ik denk nog 1 van de meest diepgaandere redenen.
Denken voordat je post Rival.
Join the club. Kopje thee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gaat wel, ik ben ziekjes thuis - was al wel vrij gelukkig
Ik heb, natuurlijk, nog niets gedaanquote:
Nee ik weet precies waarom ik hou van leedvermaak. Leedvermaak hoeft ook niet een negatief iets te zijn.quote:
Uiteraard. Tijd zat zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb, natuurlijk, nog niets gedaan
anders heb je een broek en een shirt aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook daarna, maar overhemd, spijkerbroek en dat soort schoenen zijn wel het toppunt. Samen met pakken.
Het wil nog steeds niet lukken..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef dawg het volgende:
Noukie, heb je nu al een datum?Kun je meteen wel bij die pic erbij zetten.
Anders denken jullie dat ik maar 1 paar nette schoenen hebquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, maar waarom vermeldde je het dan?
[..]
Ook die zijn uit de mode. Net nadat ik eindelijk de perfecte stropdas bij twee van mijn overhemden had gevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
en ik hou niet van een stropdas op een overhemd van dezelfde kleur
Maandag 18.00 tentamen Medische Psychologiequote:
Ik een donkerblauw, grijs, zwart en lichtbeigekleurig pak. Die laatste is mijn tropenpakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jou donkerblauw??? Serieus?Auto.
Het vijgeblad is intussen wel retro.quote:
Zeg schiet eens op. Met beide dingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wil nog steeds niet lukken..![]()
Datum? Ga ik over nadenken
Sociale Psychologie heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maandag 18.00 tentamen Medische Psychologie
Donderdag 17.00 Sociale Psychologie
Vrijdag 20 maart 8.45 Hersenen en Gedrag.
"Tijd zat"
Ik draag momenteel een sweater met capuchon, vage jeans en sneakers.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef dawg het volgende:
Bedacht ik me ook daarna, maar overhemd, spijkerbroek en dat soort schoenen zijn wel het toppunt. Samen met pakken.
Een korte broek met colbertje en een thermo hemd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
anders heb je een broek en een shirt aan
of een broek en een trui
of een trui en een vest en een broek
of een broek een shirt en een vest
of....
wat is nou echt origineel?
Ga eens bedenken wat leedvermaak met je doet. Je kan het bv fijn vinden dat andere mensen het slechter hebben. Dat is niet zo'n mooie eigenschap. Maar je kan het ook gebruiken om het leven te relativeren. En dat is dan wel weer een mooi gebruik van leedvermaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat niet alles is zoals jij het ziet!![]()
alles wat je constateerd en concludeerd is jouw mening, en zijn geen feiten.
arme jongenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook die zijn uit de mode. Net nadat ik eindelijk de perfecte stropdas bij twee van mijn overhemden had gevonden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik draag momenteel een sweater met capuchon, vage jeans en sneakers.
Wowquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maandag 18.00 tentamen Medische Psychologie
Donderdag 17.00 Sociale Psychologie
Vrijdag 20 maart 8.45 Hersenen en Gedrag.
"Tijd zat"
Ik!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
arme jongen
het word vast weer eens in
alles komt vanzelf weer in
Mc hammer broeken ook
maar ja wie heeft die nou ooit gedragen!
Ik droeg house broeken op de basisschoolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
arme jongen
het word vast weer eens in
alles komt vanzelf weer in
Mc hammer broeken ook
maar ja wie heeft die nou ooit gedragen!
Ongeduldig?quote:
Spencer? Gilet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Hoe heet zo'n hemd model van een vest eigenlijk ?
Dus een vest zonder mouwen?
Die draag ik ook wel vaak met een leuk shirt eronder
giletquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Gilet met een shirt eronder? Volgens mij moet dat niet kunnenquote:
Spencer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
ik gooi het op jouw mening omdat jij het zo ziet, omdat jij het zo uit een boekje hebt. en dat boekje hoorde bij je opleiding en is dus blijkbaar heilig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga eens bedenken wat leedvermaak met je doet. Je kan het bv fijn vinden dat andere mensen het slechter hebben. Dat is niet zo'n mooie eigenschap. Maar je kan het ook gebruiken om het leven te relativeren. En dat is dan wel weer een mooi gebruik van leedvermaak.
Ik weet dat je niet graag dieper over het waarom nadenkt, maar dat betekent niet dat er geen antwoord op die vraag is.
ConstateerT. ConcludeerT.
Je kan het altijd wel gooien op blabla jouw mening, maar dan kan er nooit gediscussieerd worden in dit leven.
Naar de foto hèquote:
Dat heet gewoon homoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Neequote:
Een Superdude! Of mooiboy!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gillet
je manier van praten en kleden passen niet echt bij een kerel met een vaste baan
behalve een in de mac misschien
sorry was niet zo lief van me maar het valt me telkens zo op
heb je ook een zo'n glitteroorbel ding?
Blijkbaar is het nodig om over alles slap te ouwehoeren om enigsinds slim over te komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik gooi het op jouw mening omdat jij het zo ziet, omdat jij het zo uit een boekje hebt. en dat boekje hoorde bij je opleiding en is dus blijkbaar heilig.
wat dat betreft lijk je weleens op een moslim die niks anders gelooft dan de koran
dat iemand anders dingen anders opvat of ziet, kan er bij jou niet in. dat is jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |