Bij jou donkerblauw??? Serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
Ik werkte ook bij een bank. Gewoon een donkerblauw pakEn nee ik werkte niet bij de postbank hehe.
En jij geen foto meer...quote:
Dan heb jij nog veel te lerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oooh jawel. Ik denk nog 1 van de meest diepgaandere redenen.
Denken voordat je post Rival.
Gaat wel, ik ben ziekjes thuis - was al wel vrij gelukkigquote:
Oké, maar waarom vermeldde je het dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef KudFokker het volgende:
Nee, die bruine schoenen draag ik meestal onder me lichte Tommy Hilfiger jeans met iets van een pull-ver erboven
quote:Hmm ik heb zelf een zwart pak (..) draag daar zwarte of bruine leren schoenen bij.
Goed geleerd?quote:
Bedacht ik me ook daarna, maar overhemd, spijkerbroek en dat soort schoenen zijn wel het toppunt. Samen met pakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, welke kleding is wel ècht origineel... pakken zijn net zo inspiratieloos.
Het is zo jammer dat niet alles is zoals jij het ziet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oooh jawel. Ik denk nog 1 van de meest diepgaandere redenen.
Denken voordat je post Rival.
Join the club. Kopje thee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gaat wel, ik ben ziekjes thuis - was al wel vrij gelukkig
Ik heb, natuurlijk, nog niets gedaanquote:
Nee ik weet precies waarom ik hou van leedvermaak. Leedvermaak hoeft ook niet een negatief iets te zijn.quote:
Uiteraard. Tijd zat zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb, natuurlijk, nog niets gedaan
anders heb je een broek en een shirt aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook daarna, maar overhemd, spijkerbroek en dat soort schoenen zijn wel het toppunt. Samen met pakken.
Het wil nog steeds niet lukken..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef dawg het volgende:
Noukie, heb je nu al een datum?Kun je meteen wel bij die pic erbij zetten.
Anders denken jullie dat ik maar 1 paar nette schoenen hebquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, maar waarom vermeldde je het dan?
[..]
Ook die zijn uit de mode. Net nadat ik eindelijk de perfecte stropdas bij twee van mijn overhemden had gevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
en ik hou niet van een stropdas op een overhemd van dezelfde kleur
Maandag 18.00 tentamen Medische Psychologiequote:
Ik een donkerblauw, grijs, zwart en lichtbeigekleurig pak. Die laatste is mijn tropenpakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jou donkerblauw??? Serieus?Auto.
Het vijgeblad is intussen wel retro.quote:
Zeg schiet eens op. Met beide dingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wil nog steeds niet lukken..![]()
Datum? Ga ik over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |