Ik weet het niet. Je naam is vrouwelijk, je Usericon is duidelijk vrouwelijk. Maar tochquote:
Die postte ik netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
http://94.100.115.40/4804(...)80442914_6_vK-h.jpeg
Zoiets dus
Ik links
Niet echt 'mooiboy' dacht ik zo
Popje, doe eens een wat minder net kapsel, weg met die oorbel (ALSJEBLIEFT!!!!) en weg dat giletje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
http://94.100.115.40/4804(...)80442914_6_vK-h.jpeg
Zoiets dus
Ik links
Niet echt 'mooiboy' dacht ik zo
Merkwaardig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je naam is vrouwelijk, je Usericon is duidelijk vrouwelijk. Maar toch![]()
Ik verwar je steeds met Thrar op 1 of andere manierRijmt wel weer trws.
Dan issie geen popje meer, Rip.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Popje, doe eens een wat minder net kapsel, weg met die oorbel (ALSJEBLIEFT!!!!) en weg dat giletje.
Ik know. Naja misschien moet ik gewoon eens in je klaargekomen zijn om die verwarring weg te halen.quote:
Ik las gilletjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Popje, doe eens een wat minder net kapsel, weg met die oorbel (ALSJEBLIEFT!!!!) en weg dat giletje.
quote:
Vrouwen, altijd proberen de man te veranderen. Wat is dat toch met jullie?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daarna een leuke trui of shirt shoppen en dan is er niks mis mee
quote:
Jammer dat het zo'n lange zin is, anders had hij prima gepast op zo'n boxer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik know. Naja misschien moet ik gewoon eens in je klaargekomen zijn om die verwarring weg te halen.
Dit is slechts buitenkant, daar verander ik wel eens wat aan ja. Maar dat heeft toch niks met de man an sich te maken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrouwen, altijd proberen de man te veranderen. Wat is dat toch met jullie?
Zie je dat meisjes dat helemaal niet willen horen Dawg!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Lush het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n lange zin is, anders had hij prima gepast op zo'n boxer...
Als je maar van mn gouden tand afblijftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is slechts buitenkant, daar verander ik wel eens wat aan ja. Maar dat heeft toch niks met de man an sich te maken?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie je dat meisjes dat helemaal niet willen horen Dawg!
Sorry Lush!
Heerlijk! Met munt? Goed idee voor vanavond!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm koude couscous salade als snackje
kei lekker
de kat vind het denk ik ook want ze zit kei hard te miauwen haha
Ja dat heb ik ook bij sommige vrouwen gehad jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrouwen, altijd proberen de man te veranderen. Wat is dat toch met jullie?
nee daar hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef Lush het volgende:
[..]
Heerlijk! Met munt? Goed idee voor vanavond!
JBquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ik kom ook weer heel even om de hoek kijken.![]()
zin in t weekend
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
zin in t weekend
wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
zin in t weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |