Mn linker ringvinger een zilveren met beetje alla lord of de rings tekens. Dat is mn lieveling omdat ik die gevonden heb en als een soort talisman zie. Aan mn rechter duim ook zilver met wat chinese tekens.quote:
Niets van aantrekken joh. Soms is het hier beetje gemeen, maar we zijn allemaal vet lelijk dus boeiuhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Dankzij jullie voel ik me helemaal onzeker...
Vroeger ik ook. Al mijn sieraden zijn nu van mijn moeder hehe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Horloge, ringen, armband en afentoe ketting.
Zonder ring voel ik me naakt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
Afentoe een ketting met een klein tabletje waar op staat: Rockers get the girls![]()
Ja weet je. Ik dacht eerst van ik laat hm in mn broek. Maja dan slobbert die zo uit mn broekspijp over de grond.quote:
zodat je na elk blauwtje weer beseft dat je rocker moet worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
Afentoe een ketting met een klein tabletje waar op staat: Rockers get the girls![]()
Mooi dingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroeger ik ook. Al mijn sieraden zijn nu van mijn moeder hehe.
Nu alleen [ afbeelding ]
Hoort ook bij de leeftijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Dat kettinkje herinnert hem er natuurlijk aan hoe nep hij isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je na elk blauwtje weer beseft dat je rocker moet worden?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet je. Ik dacht eerst van ik laat hm in mn broek. Maja dan slobbert die zo uit mn broekspijp over de grond.
Dus gooide ik hm om mn nek. Maja zie hm maar eens stijf te krijgen als ie in je nek hangt.
quote:
dat zijn jouw woorden, ik probeer gewoon grappig te zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kettinkje herinnert hem er natuurlijk aan hoe nep hij is
Ik heb een hele rijke fantasie, dus als ik rocker wil zijn dan doe ik alsof ik rocker benquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je na elk blauwtje weer beseft dat je rocker moet worden?
Ik droeg alleen maar goud. In Zuid Amerika lopen er maar zeer weinig mannen met zilver rondquote:
Ik bedoelde het sarcastisch hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]niet doen hoor - het kan natuurlijk altijd dat mensen je stijltje niet leuk vinden. Doet verder niks af aan jou als persoon
dan ga je eens kijken bij de juwelierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik draag echt nooit ringen of kettingen ofzo
Weet echt niet wat ik mooi zou vinden ook...
dat heb ik weer als ik mijn colt 45 in de broeksrand stopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik voel me op 1 of andere manier heel veilig met sieraden om.
Ik denk dat ik er niks mee heb, en dus ook niet echt behoefte aan heb eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je eens kijken bij de juwelier
of moeten ripley en lush je vertellen wat mooi is?
Totdat je de trekken per ongeluk overhaalt, dan voel je je iets minder mansquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik weer als ik mijn colt 45 in de broeksrand stop![]()
Geinig, ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
Liever geen oorbellen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van veel sieraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |