Leuk heh, dat in hokjes plaatsen ?quote:
ja erg leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuk heh, dat in hokjes plaatsen ?
Dat heet gewoon eigen stijl, dragen wat je mooi vindt
Ik ben totaal geen meeloper, en doe altijd wat ik zelf leuk / mooi vind.
Nee, was ook niet zo bedoeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is slechts buitenkant, daar verander ik wel eens wat aan ja. Maar dat heeft toch niks met de man an sich te maken?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuk heh, dat in hokjes plaatsen ?
Dat heet gewoon eigen stijl, dragen wat je mooi vindt
Ik ben totaal geen meeloper, en doe altijd wat ik zelf leuk / mooi vind.
Wat kan dan weer wel? Of liever helemaal niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat soort oorbellen echt zo ontzettend ordinair
Liever geen oorbellen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van veel sieradenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat kan dan weer wel? Of liever helemaal niet?
roep dan niet dat je je eigen stijl draagtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Omdat ik draag wat een ander draagt bent ik een meeloper ?
Ik kan moeilijk een eigen kledingfabriek openen en me eigen spullen gaan fabriceren.
Ik verdien heláás ook niet genoeg om zulke dure exclusieve kleding te kopen die niemand rond mijn leegtijd draagt.
We leven in een grote consumptie maatschappij...
Het gaat niet om wat je aan hebt, maar wat je uitstraalt met die kleding. En dat is gewoon een standaard superdude-uitstraling. Niks mis mee hoor, maar dat is dus niet een eigen stijl.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan moeilijk een eigen kledingfabriek openen en me eigen spullen gaan fabriceren.
Ik verdien heláás ook niet genoeg om zulke dure exclusieve kleding te kopen die niemand rond mijn leegtijd draagt.
Ik draag ook vaak genoeg een net overhemd, een leuk t-shirt of een pull-over en dan weer een sloppy hoody ofzo...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]Sorry, maar je ziet er juist niet bepaald uit als iemand met een eigen stijl. Maar je hebt wel een sympathieke uitstraling verder hoor
Ik ken zat mensen die veel meer een eigen stijl hebben (voor zover ik dat beoordelen op 1 foto en je posts) en die ook gewoon in de winkel kopen hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Jawel, maar je moet wel eerst sexy neger wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je aan hebt, maar wat je uitstraalt met die kleding. En dat is gewoon een standaard superdude-uitstraling. Niks mis mee hoor, maar dat is dus niet een eigen stijl.
Ik draag ook vaak genoeg iets anders, iets formelers...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je aan hebt, maar wat je uitstraalt met die kleding. En dat is gewoon een standaard superdude-uitstraling. Niks mis mee hoor, maar dat is dus niet een eigen stijl.
Ik ben er vanaf gestapt sinds mijn vakantie. Ik ben sowieso van veel gedoe afgestapt de laatste jaren. Geen ring meer etc ik heb alleen nog een kettingkje van mijn oma om maar dat is alles. En mijn nieuwe trots: mijn nieuwe klokjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die veel meer een eigen stijl hebben (voor zover ik dat beoordelen op 1 foto en je posts) en die ook gewoon in de winkel kopen hoor.
Ik ben zelf voor mannen nogal fan van scandinavische merken, die zijn net iets onderscheidener en grafischer zeg maar.
Horloge, ringen, armband en afentoe ketting.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf gestapt sinds mijn vakantie. Ik ben sowieso van veel gedoe afgestapt de laatste jaren. Geen ring meer etc ik heb alleen nog een kettingkje van mijn oma om maar dat is alles. En mijn nieuwe trots: mijn nieuwe klokje
sorry ik had typisch superdude moeten zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik draag ook vaak genoeg iets anders, iets formelers...
Dat ik me hier zo defensief opstel, dat is pas '17'![]()
gehele uitstraling, maar deels in combi met kleding. Als een man van die oorbelletjes draagt en zo of juist heel kakkineus is, dan is de kans wel groter dat ie niet helemaal bij mij pastquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik draag ook vaak genoeg een net overhemd, een leuk t-shirt of een pull-over en dan weer een sloppy hoody ofzo...
Het is gewoon moeilijk uniek te zijn qua kleding....
En waar kijk jij eerder naar, iemands kleding of iemands totale uitstraling?
Liever lekker stalkenquote:
Wat voor ring?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Horloge, ringen, armband en afentoe ketting.
Zonder ring voel ik me naakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |