Mja, 't is idd niet alsof hij bij PSV veel aan spelen toe komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef Fortitudo het volgende:
gvd wat een malloot
waarom
WHYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()

quote:Van Gaal: 'Ik hoorde geschreeuw: Het was Romero'

Dat denk ik ook. Net als dat ik van der Sar ook niet zo imponerend vind dit jaar, het komt gewoon omdat het team zelf zo dominant is, de verdediging zo goed is dat ie niet zoveel hoeft te doen...Ik zie niet in waarom Didulica het zou gaan verzieken...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Joey
http://voetbal.nos.nl/vid(...)ew-met-joey-didulica
Nieuw NOS interview met Joey. Ik geloof niet dat ie het erg vindt dat Romero zo dom is geweest.Ik heb er wel vertrouwen in.
Heb al eerder gezegd dat de prima doelcijfers van AZ te schrijven zijn aan het defensieve blok op het middenveld, en de verdediging (voordat iedereen geblesseerd raakte en Luijxkcz erin kwam) en natuurlijk een gedeelte Romero. Maar hij is niet zo belangrijk als iedereen denkt, en ook (nog) niet zo goed.
Wat mij betreft gaan we op dezelfde voet door.

De laatste 2 maanden ja, maar je kunt niet ontkennen dat in de laatste maanden van 2008 Romero regelmatig de beslissende factor is geweest, toen was AZ nog niet zo dominant als in 2009 tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:46 schreef Norrage het volgende:
het komt gewoon omdat het team zelf zo dominant is, de verdediging zo goed is dat ie niet zoveel hoeft te doen

Dat ontken ik wel. Ed de Goey, Edwin van der Sar en Gomes hebben wel vaker punten voor hun club gepakt. Romero heb ik dat denk ik maar 1 of 2x zien doen dit seizoen. Voor de rest hoefde hij alleen maar flutballetjes uit de lucht te plukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
De laatste 2 maanden ja, maar je kunt niet ontkennen dat in de laatste maanden van 2008 Romero regelmatig de beslissende factor is geweest, toen was AZ nog niet zo dominant als in 2009 tot nu toe.

Hij is 21 jaar. Niet onprofessioneel, maar onbezonnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een trieste keeper die Romero. Echt onprofessioneel. Ik zie twente nog kampioen worden als ze morgen van psv winnen

Ik ben blij dat ze iets hebben beslisten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waals temperament bezorgt Pocognoli nachtje cel
06.03.2009
Zijn Waalse temperament heeft AZ-speler Sébastien Pocognoli lelijk opgebroken. De verdediger reed donderdagavond na de bekerwedstrijd AZ-NAC nietsvermoedend naar huis, toen hij tot stoppen werd gemaand door een politieagent.
De diender vond in de auto van Pocognoli enkele flesjes speciaalbier en een mes. Laatstgenoemde object verklaarde de Belg bij zich te hebben om de weg mee af te snijden. "Dat is nou Waals temperament", stelde trainer Louis van Gaal vrijdag op het wekelijkse persuurtje.
De ordehandhavers reageerden minder laconiek op het voorval en beslisten dat Pocognoli een nachtje in de cel mocht doorbrengen.
(vrtg)

http://www.azfanpage.nl/ is de bron trouwens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waals temperament bezorgt Pocognoli nachtje cel

Koopje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef xFriendx het volgende:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=7835&page=2
Arsenal zou Dembele dus blijkbaar willen kopen voor 5,5 miljoen

Uhm, nee. Minimaal het dubbele.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:30 schreef Rots het volgende:
Verwacht je veel meer te vangen voor Dembele dan? 7/8 miljoen max hoor.

Heel leuk allemaal, maar dat was vooral uit zijn Ajax periode. De gast is compleet uit vorm.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Joey
http://voetbal.nos.nl/vid(...)ew-met-joey-didulica
Nieuw NOS interview met Joey. Ik geloof niet dat ie het erg vindt dat Romero zo dom is geweest.Ik heb er wel vertrouwen in.
Heb al eerder gezegd dat de prima doelcijfers van AZ te schrijven zijn aan het defensieve blok op het middenveld, en de verdediging (voordat iedereen geblesseerd raakte en Luijxkcz erin kwam) en natuurlijk een gedeelte Romero. Maar hij is niet zo belangrijk als iedereen denkt, en ook (nog) niet zo goed.
Wat mij betreft gaan we op dezelfde voet door.

*kuch* Luijckxquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Kriegel het volgende:
Versterkingen prima, maar niemand gaat wat mij betreft weg.

Hoe weet jij dat hij uit vorm is?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef iRobin het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar dat was vooral uit zijn Ajax periode. De gast is compleet uit vorm.

Als PSV wint en wij winnen ook, dan doen we alsnog zeer goede zakenquote:Op zondag 8 maart 2009 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heb er wel zin an, morgen. NEC-uit was vorig jaar een blamage, dus dit jaar tijd om dat recht te zetten. Hopen dat PSV tevens wint.

Dat meen je hopelijk niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
En Didulica heeft voor het eerst in zijn carrière de nul gehouden.

Lol, nu je het zegt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef wallofdolls het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Vandaag officieel de doelstelling top 5 halen behaald. AZ kan nog 24 punten verliezen en nr. 6 Grunn staat er nu 26 achter.

Dan gaan we er gewoon van uit dat we geen tegenslagen meer krijgenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef Fortitudo het volgende:
didulica deed zn werk vandaag goed
toch waren een paar spelers er niet met hun hoofd bij
ik denk dat AZ nog steeds tegenslagen moeilijk kan managen

Great.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef wallofdolls het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Vandaag officieel de doelstelling top 5 halen behaald. AZ kan nog 24 punten verliezen en nr. 6 Grunn staat er nu 26 achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |