Mja, 't is idd niet alsof hij bij PSV veel aan spelen toe komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef Fortitudo het volgende:
gvd wat een malloot
waarom
WHYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()

quote:Van Gaal: 'Ik hoorde geschreeuw: Het was Romero'

Dat denk ik ook. Net als dat ik van der Sar ook niet zo imponerend vind dit jaar, het komt gewoon omdat het team zelf zo dominant is, de verdediging zo goed is dat ie niet zoveel hoeft te doen...Ik zie niet in waarom Didulica het zou gaan verzieken...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Joey
http://voetbal.nos.nl/vid(...)ew-met-joey-didulica
Nieuw NOS interview met Joey. Ik geloof niet dat ie het erg vindt dat Romero zo dom is geweest.Ik heb er wel vertrouwen in.
Heb al eerder gezegd dat de prima doelcijfers van AZ te schrijven zijn aan het defensieve blok op het middenveld, en de verdediging (voordat iedereen geblesseerd raakte en Luijxkcz erin kwam) en natuurlijk een gedeelte Romero. Maar hij is niet zo belangrijk als iedereen denkt, en ook (nog) niet zo goed.
Wat mij betreft gaan we op dezelfde voet door.

De laatste 2 maanden ja, maar je kunt niet ontkennen dat in de laatste maanden van 2008 Romero regelmatig de beslissende factor is geweest, toen was AZ nog niet zo dominant als in 2009 tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:46 schreef Norrage het volgende:
het komt gewoon omdat het team zelf zo dominant is, de verdediging zo goed is dat ie niet zoveel hoeft te doen

Dat ontken ik wel. Ed de Goey, Edwin van der Sar en Gomes hebben wel vaker punten voor hun club gepakt. Romero heb ik dat denk ik maar 1 of 2x zien doen dit seizoen. Voor de rest hoefde hij alleen maar flutballetjes uit de lucht te plukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
De laatste 2 maanden ja, maar je kunt niet ontkennen dat in de laatste maanden van 2008 Romero regelmatig de beslissende factor is geweest, toen was AZ nog niet zo dominant als in 2009 tot nu toe.

Hij is 21 jaar. Niet onprofessioneel, maar onbezonnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een trieste keeper die Romero. Echt onprofessioneel. Ik zie twente nog kampioen worden als ze morgen van psv winnen

Ik ben blij dat ze iets hebben beslisten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waals temperament bezorgt Pocognoli nachtje cel
06.03.2009
Zijn Waalse temperament heeft AZ-speler Sébastien Pocognoli lelijk opgebroken. De verdediger reed donderdagavond na de bekerwedstrijd AZ-NAC nietsvermoedend naar huis, toen hij tot stoppen werd gemaand door een politieagent.
De diender vond in de auto van Pocognoli enkele flesjes speciaalbier en een mes. Laatstgenoemde object verklaarde de Belg bij zich te hebben om de weg mee af te snijden. "Dat is nou Waals temperament", stelde trainer Louis van Gaal vrijdag op het wekelijkse persuurtje.
De ordehandhavers reageerden minder laconiek op het voorval en beslisten dat Pocognoli een nachtje in de cel mocht doorbrengen.
(vrtg)

http://www.azfanpage.nl/ is de bron trouwens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waals temperament bezorgt Pocognoli nachtje cel

Koopje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef xFriendx het volgende:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=7835&page=2
Arsenal zou Dembele dus blijkbaar willen kopen voor 5,5 miljoen

Uhm, nee. Minimaal het dubbele.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:30 schreef Rots het volgende:
Verwacht je veel meer te vangen voor Dembele dan? 7/8 miljoen max hoor.

Heel leuk allemaal, maar dat was vooral uit zijn Ajax periode. De gast is compleet uit vorm.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Joey
http://voetbal.nos.nl/vid(...)ew-met-joey-didulica
Nieuw NOS interview met Joey. Ik geloof niet dat ie het erg vindt dat Romero zo dom is geweest.Ik heb er wel vertrouwen in.
Heb al eerder gezegd dat de prima doelcijfers van AZ te schrijven zijn aan het defensieve blok op het middenveld, en de verdediging (voordat iedereen geblesseerd raakte en Luijxkcz erin kwam) en natuurlijk een gedeelte Romero. Maar hij is niet zo belangrijk als iedereen denkt, en ook (nog) niet zo goed.
Wat mij betreft gaan we op dezelfde voet door.

*kuch* Luijckxquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Kriegel het volgende:
Versterkingen prima, maar niemand gaat wat mij betreft weg.

Hoe weet jij dat hij uit vorm is?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef iRobin het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar dat was vooral uit zijn Ajax periode. De gast is compleet uit vorm.

Als PSV wint en wij winnen ook, dan doen we alsnog zeer goede zakenquote:Op zondag 8 maart 2009 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heb er wel zin an, morgen. NEC-uit was vorig jaar een blamage, dus dit jaar tijd om dat recht te zetten. Hopen dat PSV tevens wint.

Dat meen je hopelijk niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
En Didulica heeft voor het eerst in zijn carrière de nul gehouden.

Lol, nu je het zegt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef wallofdolls het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Vandaag officieel de doelstelling top 5 halen behaald. AZ kan nog 24 punten verliezen en nr. 6 Grunn staat er nu 26 achter.

Dan gaan we er gewoon van uit dat we geen tegenslagen meer krijgenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef Fortitudo het volgende:
didulica deed zn werk vandaag goed
toch waren een paar spelers er niet met hun hoofd bij
ik denk dat AZ nog steeds tegenslagen moeilijk kan managen

Great.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef wallofdolls het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Vandaag officieel de doelstelling top 5 halen behaald. AZ kan nog 24 punten verliezen en nr. 6 Grunn staat er nu 26 achter.

dat was het eerste wat ik constateerde. Hij liep zo uit de rug van Milano weg.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, welterusten.
Overigens wel leuk om te zien dat Koenders die Jaliens moest dekken, dat weer op 2 meter deed waardoor Kew de 1-0 kon maken.

Die club heeft ook veel geld teruggekregen van de verkoop van spelers he.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef Kriegel het volgende:
*Gniffelt stiekem om een zekere andere club die 16 miljoen neerlegt voor één speler en er vooralsnog niks mee is opgeschoten*
![]()

Maarja wel een speler die het faalgedrag voor de goal van een zekere andere speler die voor een zeer hoog bedrag aangekocht is zodanig had kunnen compenseren dat ze nog mee hadden gedaan voor de titelquote:Op maandag 9 maart 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die club heeft ook veel geld teruggekregen van de verkoop van spelers he.

quote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Nu heb je het over Koevermans vorig jaar

Gijs kan dus gewoon 90 minuten spelen. Moisander en lens zitten op 75 minuten, en Poco op een uur. Wellicht leuk om ze allemaal binnenkort weer wat tijd in het eerste te geven.quote:Jong AZ verslaat NEC
9 maart 2009
ALKMAAR- Jong AZ heeft maandagavond het uitduel met Jong NEC gewonnen: 0-3. De AZ-treffers kwamen op naam van Gijs Luirink en Marko Vejinovic (twee). Sébastien Pocognoli, Niklas Moisander en Jeremain Lens deden wederom met succes wedstrijdritme op.
LATER MEER…
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN:
Jong NEC – Jong AZ 0-3 (0-1)
Opstelling Jong AZ: Jordy Deckers, James Holland, Gijs Luirink, Niklas Moisander (75. Mettin Copier), Sébastien Pocognoli (60. Ali Messaoud), Johann Berg Gudmondsson, Toni Kolehmainen, Kevin Brands, Jeroen Tesselaar, Marko Vejinovic, Jeremain Lens (75. Roland Alberg).
Scoreverloop: 43. Luirink 0-1, 75. Vejinovic 0-2, 79. Vejinovic (pen.) 0-3.

Die ene met die knie.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef Tomhoog het volgende:
Wie is Gijs Luirink?
Zou graag Lens de laatste 12 minuten mee zien doen!

Een vraag als deze zegt volgens mij wel genoeg over hoe lang Gijs eruit heeft gelegen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef Tomhoog het volgende:
Wie is Gijs Luirink?

Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Fortitudo het volgende:
ik zag 2 jaar geleden gijs luirink als een potentiele topverdediger voor oranje

Wij ook. Lekker bedrag voor gevangen toen, 23 wedstrijden in het eerste van Groningen en bijna 3 miljoen voor gekregen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Fortitudo het volgende:
ik zag 2 jaar geleden gijs luirink als een potentiele topverdediger voor oranje

quote:AZ stelt geduld Holman op de proef
Uitgerekend tegen zijn oude club hield Louis van Gaal hem twee keer drie kwartier naast zich op de bank. "Natuurlijk was ik teleurgesteld.
Ik wil altijd voetballen", zei Brett Holman gistermiddag voor de deur die toegang geeft tot de kleedkamer van NEC. Hij was er net even geweest om handen van oude bekenden te schudden.
"Ik vond het leuk om de jongens weer te zien", zei de wisselspeler van AZ, die vorig seizoen nog het de kleuren van NEC verdedigde. De begroeting met Mark Otten was extra hartelijk geweest. "Ik vond het echt verschrikkelijk toen ik hoorde dat hij weer die kruisband gescheurd had", zei Holman die ook bij Excelsior had samengespeeld met de Nijmeegse verdediger.
Vooraf had hij al geweten dat zijn oude ploeg een taaie zou worden voor AZ. De praktijk gaf hem gelijk. "Het werd echt een gevecht. Voor ons was het zaak in elk geval de nul te houden. Kansen krijg je altijd wel. Die moet je dan benutten. En dat deden we gelukkig een keer."
En hij aanschouwde het vanaf de bank. "El Hamdaoui is mijn concurrent. Wat kan ik zeggen? De ploeg blijft maar winnen en hij heeft er al twintig gemaakt. Ik zal het op de training moeten afdwingen. En tijdens invalbeurten. Er zit niets anders op."
quote:'Ajax, Feyenoord, PSV en AZ volgen Keisuke Honda'
Er is volop belangstelling voor Keisuke Honda van VVV-Venlo. Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, NAC Breda en FC Twente zouden de spelmaker van de ploeg uit de Jupiler League stuk voor stuk intensief volgen. Aldus meldt Johan Derksen maandagavond in het praatprogramma Voetbal International.
De opsomming van geïnteresseerde clubs is nog lang niet ten einde, want ook het buitenland heeft Honda ontdekt. Bayer Leverkusen, 1. FC Köln, Fulham en Bolton Wanderers zouden de Japanner eveneens maar wat graag inlijven.
Een aantal Japanse clubs zou hem willen terughalen naar zijn geboorteland, maar daar voelt Honda zelf niets voor. VVV-voorzitter Hai Berden wimpelt de interesse voorlopig af. 'Honda wil ons eerst kampioen maken en daarna, dat zal in april gebeuren, pas een besluit nemen over zijn toekomst.'
Het contract van Honda in Venlo loopt tot medio 2011. (KVN)

Denk dat er zeker een aantal beslissende factoren verkocht wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat we wel mogen stellen dat AZ dit weekend officieel kampioen is geworden door het gelijkspel van Twente. Het moet wel heel raar lopen om dit nog uit handen te geven. Ik hoop alleen voor jullie dat er deze zomer geen leegloop plaats zal vinden....

Officieus bedoel je? Er is nog altijd geen schaal aan AZ gegeven hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat we wel mogen stellen dat AZ dit weekend officieel kampioen is geworden door het gelijkspel van Twente. Het moet wel heel raar lopen om dit nog uit handen te geven. Ik hoop alleen voor jullie dat er deze zomer geen leegloop plaats zal vinden....

quote:AZ'er Lens heeft een missie
Jeremain Lens keerde maandagavond voor even terug naar de club waar hij afgelopen seizoen als huurling opbloeide, NEC. De aanvaller, die onder contract staat bij AZ, is op de weg terug van een voetblessure en werkt momenteel hard aan zijn rentree.
Met het beloftenelftal van de Alkmaarders werkte Lens maandag het competitieduel met Jong NEC af. Lens, die enkele maanden langs de kant stond met een voetbreuk, doet wedstrijdritme op bij het tweede elftal van AZ. De aanvaller hoopt in de slotfase van het seizoen zijn bijdrage te kunnen leveren aan een eventueel kampioenschap van de Alkmaarders.
"Dat ik nu niet bij de selectie zit, is logisch", zegt Lens (21) in gesprek met De Gelderlander. "Ze (AZ, red.) doen het hartstikke goed. Daar moet je reëel in zijn. Maar het seizoen telt nog acht wedstrijden. De laatste vijf hoop ik er toch bij te zijn. Zou ik toch iets meer het gevoel hebben dat het ook mijn kampioenschap is."
In de winterstop was er even sprake van een mogelijke terugkeer van Lens naar Nijmegen, waar hij een seizoen eerder samen met Brett Holman, die afgelopen zomer naar AZ vertrok, een gevaarlijk aanvalskoppel vormde. Ook de aanvaller zelf was op de hoogte van de geruchten dat NEC hem in de winterstop graag opnieuw wilde huren.
"Dat was met mijn blessure te vroeg. En misschien ook wel helemaal niet bespreekbaar", reageert de jongeling nuchter. "Ik heb een missie: slagen bij AZ. De club heeft mijn contract verlengd tot 2013. Ik heb ook niets te klagen."

Hehehe, zullen we ze alvast en masse bestellen?quote:Een eventuele huldiging zonder fakkels is geen huldiging. Daarom bieden wij je de mogelijkheid fakkels te bestellen voor deze eventuele huldiging. De fakkels gaan voor 10 euro per stuk over de toonbank. Ben jij van plan ook aanwezig te zijn bij dit voor AZ glorieuze moment? Meld je dan aan op de AZ Fanpage-hyve! Ruim 1.800 man sterk! (lees meer)

Als hij humor heeft roept hij het gewoonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:53 schreef Kriegel het volgende:
"Wij zijn de BE-STE! Wij zijn de BE-STE! Niet alleen van Alkmaar, maar ook van... Amsterdam!"
De ironie.

Tegen wie spelen wij eigenlijk komend weekend??!quote:FC Utrecht trainer op stage bij AZ
Voor Ton du Chatinier wacht deze week een bijzondere opdracht voor zijn trainerscursus. De trainer loopt donderdag met zijn medecursisten een dagje stage bij AZ, de komende tegenstander van FC Utrecht.
“We gaan de training bekijken en krijgen een presentatie”, weet Du Chatinier. “Ik zal in ieder geval goed opletten. Maar misschien mag ik er niet bij zijn omdat ze liever niet hebben dat ik drie dagen voor die wedstrijd in de keuken kom kijken.”
De trainer van FC Utrecht kreeg eerder deze week te horen dat hij het seizoen af mag maken. De licentiecommissie van de KNVB verleende FC Utrecht dispensatie om de interim-trainer aan te houden als eindverantwoordelijke. “Ik ben zeer blij met die positieve beslissing. Die onzekerheid is nu weg en dat is ook goed voor de club”, zegt Du Chatinier.

quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tegen wie spelen wij eigenlijk komend weekend??!

Ja, net doen alsof Luijckx gaat starten en dan toch stiekem Moisander daar neerzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef Gatalin het volgende:
Zou toch mooi zijn? Dat Van Gaal hem alle ins en outs laat zien en Utrecht alsnog dik klop krijgt.

Zou ook wel vrij arrogant zijn om Luijckx neer te zetten, dan ben je toch wel denigrerend bezig over je tegenstander, als je verwacht met Luijckx van ze te winnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net doen alsof Luijckx gaat starten en dan toch stiekem Moisander daar neerzetten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |