quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Weet ik veel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik een hamster krijg van mn ouders..
Kloons mogen hoor, ik heb er niks op tegenquote:
Ja, die zitten buiten. Hamsters niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel.Jullie hebben toch ook konijnen gehad?
hmm ben je zelf soms een kloonquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kloons mogen hoor, ik heb er niks op tegen
Zit wat in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die zitten buiten. Hamsters niet.
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zekerquote:
Ja, wat is er?quote:
Kutnaam, noem hem Remlof of Josef Fritzl !quote:
Ja, maarja om nou zo af te spreken zou een beetje raar zijnquote:
Of aan Bobby's ondertitel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zeker? Nee bedankt.
Hamtaro is vet, puur omdat hamsters zo'n dubbelleven erin hebbenquote:
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.quote:
Ow SORRY HOORquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.
quote:
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet van NoelGallagher zeggen dat hij tragisch genoeg een ban heeft.
Heeft ie teveel in de ONZ SC lopen rellen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
Stupide opmerkingen in ONZ SC.quote:
Oeh kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ONZ vergelijken met Joden uit WO2!
Hmm hij heeft gelijk denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk zijn posthistoryquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
McFearless, goatse, 48 uur.
wtf? Waarom
wehe PWNquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ruik pure haat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zeker? Nee bedankt.
Dit mag toch wel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.
Jij weerquote:
Geweldige noten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Heel KLB SC leeg voor het weekend, ik blijf noten!
Even een grap:quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
En als ik lach breekt het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
SNEL, JONGENS! POST JULLIE BESTE MOP!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Heuj. Kreeg ik er nou ook eentje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even een grap:
Het is grijs en het zit in de boomIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw, mn gezicht breekt af
!
Ik heb niks verkeerds gedaan, ik gedraag me voorbeeldig op die chlamydiavagina van 3 dagen terug naquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Ga vooral je gangquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Boven jequote:
Wat is een neger met een glazen oog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest lachenauw, mn gezicht breekt af
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
da's pas fijn!quote:
-edit-quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds gedaan, ik gedraag me voorbeeldig op die chlamydiavagina van 3 dagen terug na
Dan weet ik ook niet waarom hij er 1 posttequote:
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdquote:
Ik had hem veel ergerquote:
Maar dan duurt het dadelijk nog wel even voordat we bij #1000 zijn. Kan Ananas tenminste rustig aan z'n stukje werken.quote:
Ik snapte 't al nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdGing nog perongeluk ook die smiley sloeg nergens op. Van daar.
Inderdaad, Hitler had de scheiding aan de andere kantquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal zo'n tekening maar maken in groep 1
Dat heb ik ook vaak, maar nu bij quickquote heb ik daar amper last vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdGing nog perongeluk ook die smiley sloeg nergens op. Van daar.
Er zit een soort klein korreltje in je neus, ga hem eens snuiten viezerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekendequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal zo'n tekening maar maken in groep 1
Een zon in het Hindoeïsme tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekende
Het is dan ook érg mooi, vier van die haakjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekende
Ik weet welke je bedoelt maar die ga ik maar niet posten denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had hem veel ergerVol met schimmel of wat was het, het leek op shoarma omdat swarmahoer mod werd
Sanna.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
D'r zit volgens mij wel een hele mooie vrouw achter dat masker.
Ik vond het artistiekquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dan ook érg mooi, vier van die haakjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een zon in het Hindoeïsme toch
succes met je banquote:
Mwoah, die vier topics zijn er morgen wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan duurt het dadelijk nog wel even voordat we bij #1000 zijn. Kan Ananas tenminste rustig aan z'n stukje werken.
kut je hebt een pm?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dunno maar de Hindoes gebruikten het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alle geloven gebruik(t)en hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dunno maar de Hindoes gebruikten het wel.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alle geloven gebruik(t)en het
quote:De swastika is niet wijdverbreid gebruikt in de Abrahamitische religies (de monotheïstische godsdiensten die Abraham als aartsvader kennen, te weten het jodendom, het christendom en de islam), omdat de Semitische volkeren een heel andere geschiedenis hebben gekend qua religie, cultuur en taalontwikkeling (gesproken zowel als geschreven taal) dan de volkeren van de Indo-Europese groep.
quote:
quote:Het symbool komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
Ik ben kaal. En mijn borsten zijn groter.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Boven je!
En zie het resultaat:
[..]
Wat is een neger met een glazen oog?MUWHAHAHA, ik heb het er lekker al af gewassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een misplaatste smiley!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben kaal. En mijn borsten zijn groter.
Dat interview met 'mquote:
Srryquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
9 min geleden ook alquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHA, ik heb het er lekker al af gewassen.
Hij mag blij zijn dat ie een beetje kan voetballen, anders had ie garnalenpeller geweestquote:
GEEN HAMSTER.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is dat in je avatar? Een cavia, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoeveel notes wil je nog vandaag? Post een gewoon mee voor een avond!quote:
Thanks for the infoquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOAX, WD heeft niet zulks kleine tetten !quote:
9 minuten geleden ook al ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
9 min geleden ook al? Je moest wel lachen, dat weet ik zeker
Op internet kan je alles zeggen.quote:
Ik word daar zo moe van die shirt sponsoren bij Volendam. En ik vind het ook schijt irritant dat bij sommige clubs die namen onderaan het shirt staan, of helemaal geen namen op het shirt staanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ie een beetje kan voetballen, anders had ie garnalenpeller geweest
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GEEN HAMSTER.Cavi, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je voelt je wel sterk als mod he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoeveel notes wil je nog vandaag? Post een gewoon mee voor een avond!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks kleins aan hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOAX, WD heeft niet zulks kleine tetten !
Ik heb cup AA en ik scheer me nergens, dat is zoooo onnatuurlijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op internet kan je alles zeggen.
Ik ga voor de 100quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoeveel notes wil je nog vandaag? Post een gewoon mee voor een avond!
kaal is mooi..quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, grotere zegt ze toch net.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOAX, WD heeft niet zulks kleine tetten !
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
Waar kan je zien hoeveel notes je hebt. Ik heb er volgens mij nog geen
Waarom die PIquote:
Jij hebt geen AA en je scheert je welquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb cup AA en ik scheer me nergens, dat is zoooo onnatuurlijk!
Nee, het zal mij worst wezen als een user er weer een week af ligt, maar het getuigt niet echt van redelijk gedrag. Doe 'ns normaal ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je voelt je wel sterk als mod he?![]()
Zou ik ook doen
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Zulks is toch ook al zo vaak door jou gepost?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij hebt geen AA en je scheert je wel
haphap
Ik doe toch niks?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, het zal mij worst wezen als een user er weer een week af ligt, maar het getuigt niet echt van redelijk gedrag. Doe 'ns normaal ofzo.
Zal ik deze quote bewaren...quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom die PI? Die is verradelijk
Graag. Doe maar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik deze quote bewaren...
Het was "in general", niet specifiek naar jouquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik doe toch niks?![]()
Aangebrand type
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.quote:
In ieder geval over de grootte van de borsten. Dat soort vitale info vergeet ik niet.quote:
Ooh, welke cup heb ik dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In ieder geval over de grootte van de borsten. Dat soort vitale info vergeet ik niet.
Zoals jij nu over haar denkt, zo dachten velen dus ook al die tijd over jou blijkbaar...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.
Maar niet in zo'n ontzettend aandachtsvragende combinatie als dezeduidelijk bt 2.0 inmiddels, the new and improved
Grapje, ik heb een 70's kapsel.quote:
Wat?quote:
Toch ben jij leukerquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.
Maar niet in zo'n ontzettend aandachtsvragende combinatie als dezeduidelijk bt 2.0 inmiddels, the new and improved
cup-a-soup.quote:
Op zo'n manier laat je nog maar weinig aan de fantasie over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Grapje, ik heb een 70's kapsel.
[..]
Wat?
pics van je 70's kapsel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Wat?
quote:
Voor kurk_droog dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was "ineral gen", niet specifiek naar jou
Ik vind WD een schatje hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals jij nu over haar denkt, zo dachten velen dus ook al die tijd over jou blijkbaar...
So who's to blame?
Ik ook, ik heb een kleine halve afroquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die was toch gestopt?quote:
HA HA HA HA HAquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind WD een schatje hoordus.
19 maart had het geen fantasie geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zo'n manier laat je nog maar weinig aan de fantasie over.
Ja, en straks heb ik een volgeling minderquote:
Inderdaad, shun the unbelievers!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Ja, en straks heb ik een volgeling minder
Waarom verdraai je zijn woorden? Letterlijk danquote:
Ik ben alleen maar makkelijker geworden man!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA
Ade, we begonnen zo goed toen jij hier begon. Was ook niet lastig want ik had toen een ban maar toch. Kunnen die oude tijden niet herleven?
Nee, maar nu weet ik het al. Dat is net zo lame als weten wat je voor kerst of je verjaardag krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
19 maart had het geen fantasie geweest.
Heey jij was toch overgestapt naar ONZquote:
quote:
Thanksquote:
Wat doe je raar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik niets te melden hebt, praat dan ook niet tegen me wil je.
Je weet nog niet alles.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik het al. Dat is net zo lame als weten wat je voor kerst of je verjaardag krijgt.
Pics?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn haar terwijl die toch heel bijzonder is
Ik geloof dat zijn ontvangst niet heel hartelijk was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heey jij was toch overgestapt naar ONZ
Bonkjes, sliertjes, jwt.quote:
Nee, da's waar.quote:
Wat doe ik raarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doe je raar?![]()
![]()
!!!
Jij noemt wd verkapt een aandachtshoer, ik zeg: "Hoe jij over haar denkt, zo dachten sommigen ook over jou blijkbaar" en dan noem je haar opeens een schatje. Mijn reactie was daarop: "". Dat postte ik, want dat had ik te melden. Dat jij het dan nog niet snapt en om opheldering vraagt, tsja...
pittige tomaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bestaat heul niet!
Ik zat te denken aan:
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart een en ander.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
Goede FA / ONZ-mod.
Joh je gaat toch zeker wel vooraf zeggen wat je wilt krijgen ? Anders krijg je zo'n bagger-kado waar je geen ene zak aan hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik het al. Dat is net zo lame als weten wat je voor kerst of je verjaardag krijgt.
ONZ'ers zijn maar stomme huilersquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof dat zijn ontvangst niet heel hartelijk was.
Ik meng me wel vaker in gesprekken. Dat jij daar nou zo moeilijk over doet, omdat het over wd gaat...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe ik raar? Dat vraag jij je serieus nog af?
Jij wil graag de internet white knight spelen en voor Sanna opkomen ofzo? Dat kan ze prima zelf lijkt me.
Bovendien heb ik totaal geen problemen met haar, wat ik dan ook maar even duidelijk maak, ik vond alleen die ene opmerking een beetje ''.
Ik snap totaal niet waar jij in dit verhaal naar voren komt en waarom je je er mee bemoeit?
Ja natuurlijk, maar ik vraag meerdere dingen en het is dan de verassing wat je krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joh je gaat toch zeker wel vooraf zeggen wat je wilt krijgen ? Anders krijg je zo'n bagger-kado waar je geen ene zak aan hebt![]()
Dan krijg je misschien een nieuwe beren-pijama in plaats van een nieuwe stereo-installatie ofzo
Ik heb ook een beetje een afro als ik volume-shampo gebruik, ik vervloek mijn krullenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn haar terwijl die toch heel bijzonder is
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom verdraai je zijn woorden? Letterlijk dan
Ik heb kroezig haarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje een afro als ik volume-shampo gebruik, ik vervloek mijn krullen
Waarom dan zo boos?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar makkelijker geworden man!
Verrassing!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vraag meerdere dingen en het is dan de verassing wat je krijgt.
Heel vroeger had ik er vlechtjes in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje een afro als ik volume-shampo gebruik, ik vervloek mijn krullen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik niets te melden hebt, praat dan ook niet tegen me wil je.
En wat suggereer je hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik meng me wel vaker in gesprekken. Dat jij daar nou zo moeilijk over doet, omdat het over wd gaat..
ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Of gaat het niet meer over schaamhaar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel vroeger had ik er vlechtjes in!
Dit is niet boos toch?quote:
Wat word je nou weer persoonlijk? Srsly, what's your problem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wat suggereer je hier? Ongetwijfeld dat ik jaloers ben of iets dergelijks, nou guess what, niet heel vrouwelijk Fok! zit te springen om je hoor
.. Als je een beetje op zou letten zou je wel merken dat ik niet de enige ben die behoorlijk moet lachen om je internet casanova gedrag!
Flikker eens op, dat is Aci's en mijn gesprek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Verrassing!
Kijk, Bt. Gesprek tussen Bobby en Acinonyx. Ik meng me in dit gesprek!
Gastquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ook
En telkens maar die keutels die erin blijven hangen
Wat verkracht jij je post weer eens met een verkeerde PI, driewerf bah!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
En wat suggereer je hier? Ongetwijfeld dat ik jaloers ben of iets dergelijks, nou guess what, niet heel vrouwelijk Fok! zit te springen om je hoor
.. Als je een beetje op zou letten zou je wel merken dat ik niet de enige ben die behoorlijk moet lachen om je internet casanova gedrag!
Krullen zijn toch juist leuk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik voel een ruzie aankomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker eens op, dat is Aci's en mijn gesprek.
NIet als schaamhaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krullen zijn toch juist leuk?
Je gaat hier niet echt in op mijn opmerking IQM, je wil toch een verklaring, hier heb je 'm. Accepteer het dan of ga er op in, maar ga niet als een rare reageren op iets totaal onbenulligs...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat word je nou weer persoonlijk? Srsly, what's your problem?
Wie heeft het daar nou weer over ?quote:
Haha jah maar je kan beter hints geven voor 1 of meerderen specifieke kadoos die je graag zou willen hebben, anders vraag je misschien om BT en WD en 4ebebebe en Fas... en dan krijg je eindelijk je kado en dan maak je het open en dan... Sassefras ! Springt Yvonne ineens uit die doosquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vraag meerdere dingen en het is dan de verassing wat je krijgt.
Ooh neequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat verkracht jij je post weer eens met een verkeerde PI, driewerf bah!
Wat heb jij tegen Yvonne..?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha jah maar je kan beter hints geven voor 1 of meerderen specifieke kadoos die je graag zou willen hebben, anders vraag je misschien om BT en WD en 4ebebebe en Fas... en dan krijg je eindelijk je kado en dan maak je het open en dan... Sassefras ! Springt Yvonne ineens uit die doos![]()
daarom ben ik niet zo dol op verassingen
Geen idee. Ik heb de melk wel horen klotsen maar ik weet niet waar de tepel hangt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nou weer over ?_!
Je wordt persoonlijk. Ik kan je opmerking van net ontkrachten door iets persoonlijks te posten van gisteravond. Maar dat doe ik niet. Dus beter scheld je me de huid vol buiten de SC om, want dit gaat hier nergens meer over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je gaat hier niet echt in op mijn opmerking IQM, je wil toch een verklaring, hier heb je 'm. Accepteer het dan of ga er op in, maar ga niet als een rare reageren op iets totaal onbenulligs...
Vandaar dat je zo dun bent?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de melk wel horen klotsen maar ik weet niet waar de tepel hangt.
daar maak je dan ook vlechtjes inquote:
Eigenlijk zou daar eens tegen opgetreden moeten worden, in plaats van dat alle vrijbuiters en verdedigers der schone kunsten van FOK worden verdreven!quote:
Ach kom op Yvonne is schatquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha jah maar je kan beter hints geven voor 1 of meerderen specifieke kadoos die je graag zou willen hebben, anders vraag je misschien om BT en WD en 4ebebebe en Fas... en dan krijg je eindelijk je kado en dan maak je het open en dan... Sassefras ! Springt Yvonne ineens uit die doos![]()
daarom ben ik niet zo dol op verassingen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef IQM het volgende:
Je wordt persoonlijk. Ik kan je opmerking van net ontkrachten door iets persoonlijks te posten van gisteravond. Maar dat doe ik niet. Dus beter scheld je me de huid vol buiten de SC om, want dit gaat hier nergens meer over.
En jat m'n teksten niet.
quote:
Heb laatst extensions erin laten zetten.quote:
Lik m'n zoute scrotum.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
[stookreactie] Op zich is het al bijzonder lullig om daar überhaupt naar te verwijzen in een thread als deze die door velen gelezen wordt [/stookreactie]
Een link zou wel op z'n plaats zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
[stookreactie] Op zich is het al bijzonder lullig om daar überhaupt naar te verwijzen in een thread als deze die door velen gelezen wordt [/stookreactie]
He bah.quote:
laat je het lang groeien of wordt het dan alleen boller ?quote:
Had je dreadlocks of van dat pippi vangkous-haar ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel vroeger had ik er vlechtjes in!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ook
En telkens maar die keutels die erin blijven hangen
Jah maar... ik had liever stijl haarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krullen zijn toch juist leuk?
Oeh ja bij nader inzien willen Sanna en ik je allebeiquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wordt persoonlijk. Ik kan je opmerking van net ontkrachten door iets persoonlijks te posten van gisteravond. Maar dat doe ik niet. Dus beter scheld je me de huid vol buiten de SC om, want dit gaat hier nergens meer over.
En jat m'n teksten niet.
Oh, niet?quote:
Ik heb steil haarquote:
Geen stijl vind ik dat.quote:
Funny thing is, ik doe niet eens m'n best. Ben op niks uit ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja bij nader inzien willen Sanna en ik je allebeidat heb je goed voor elkaar joh!
En zo ging er nog een Fok! dame aan ons vooraf, ja je doet zeker je best!
Laat ze maar lekker roddelen. Geloof vooral wat zij zeggen.quote:Wat wilde je posten hier? Dat ik onze gesprekken mis nadat we zijn gestopt met praten vorige week, dat mag iedereen best weten hooren dat ik het achterlijk vind dat je achter Sanna aan gaat
?
Ik ben niet de enige die zoiets opvaltde PM's die hier heen en weer gaan met als onderwerp hoe jij bezig bent bijvoorbeeld
en ik ben noch de schrijver noch de ontvanger daarvan.
Boller, heb nu een afro zeg maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
laat je het lang groeien of wordt het dan alleen boller ?![]()
quote:
Ik laat het lang groeien...quote:
Joh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Euhm jongens (IQM en BT) ik wil me nergens mee bemoeien maar misschien moeten jullie dit even via prive kanalen doen zodat niet de hele wereld mee kan lezen?
hey pam, je haar danstquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat het lang groeien...
This alleen een beetje lastig met windvlagen, buiten.
Spice up your life, heet datquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Euhm jongens (IQM en BT) ik wil me nergens mee bemoeien maar misschien moeten jullie dit even via prive kanalen doen zodat niet de hele wereld mee kan lezen? Mij maakt het niks uit verder...
Sensatiezoeker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spice up your life, heet dat![]()
Ik ga iig niet streaken, omdat mijn haar meer volume heeftquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spice up your life, heet dat![]()
Take it, prima, dat heb ik je gisteren ook al gezegd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Funny thing is, ik doe niet eens m'n best. Ben op niks uit ook.
[..]
Laat ze maar lekker roddelen. Geloof vooral wat zij zeggen.
Ik heb je gisteren duidelijk genoeg uitgelegd hoe het zit en dat er niks sneaky's achter zit. Take it or leave it. Wat ik gisteren PM'de, is de waarheid. Niets anders.
Ain't we all, ain't we all?quote:
Als ik conversaties moet voeren met alleen IQM zonder anderen eromheen denk ik dat ik onwel word, dus sorry, het moet wel zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Euhm jongens (IQM en BT) ik wil me nergens mee bemoeien maar misschien moeten jullie dit even via prive kanalen doen zodat niet de hele wereld mee kan lezen? Mij maakt het niks uit verder...
Vroeger had ik een spice girls-clubje.quote:
Ze is een beetje verlept...quote:
Mwah ze kan wel aardig zijn... maar jah ik snap wel wat je bedoelt jahquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op Yvonne is schatmaar ik snap wat je bedoeld maar je snapt hopelijk ook wel wat ik bedoel
mooiquote:
IQMquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nou weer over ?_!
Oew ruilen van haar ?quote:
Hou jij je mooie mondje nou maarquote:
Yo, ik kom zo vaak voor anderen op. Dus ook bij wd. Alleen jij gaat daar dan op in... why?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Take it, prima, dat heb ik je gisteren ook al gezegd.
Maar als jij 'wolvendagen' hier gaat verdedigen als ik één opmerking maak kun je van mij niet verwachten dat ik daar niets over zegkom op zeg, en dan nog gaan dreigen om er 'persoonlijke dingen' bij te halen ook.
Ik doe niet heldhaftig en stoer. Ik zeg alleen dat als je problemen met mij hebt, je dat maar lekker via andere kanalen doet. En ik dreigde met persoonlijke dingen, omdat jij zelf al persoonlijk werd.quote:Je kunt nu best heel heldhaftig en stoer gaan doen hier, maar als we het zo gaan spelen kan ik ook genoeg over jou vertellen hierdus grow up. Kop op, je kunt het best.
"Grow up. Kop op, je kunt het best."quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou jij je mooie mondje nou maarmet een beetje geluk ben jij wel de liefde van IQM's leven joh
en anders fokt hij gewoon nog even door!
Wehe heb je zo'n jackson5 afro ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Boller, heb nu een afro zeg maarPost wel een foto als foto's van school eenmaal op de site komen, want ik heb me een paar poses aangenomen
Ik vraag me eerder af waar jij mee bezig bentquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
"Grow up. Kop op, je kunt het best."
Waar ben je mee bezig, Bt. Echt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ze is een beetje verlept...![]()
Oew ruilen van haar ?
Maken ze zoveel herrie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef behangplakker het volgende:
Waarom voeren jullie juist nu een pittige discussie? Ik kijk The Simpsons
Kijk 's wat voor onderliggende emoties en frustraties schuil gaan in deze opmerking:quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar jij mee bezig bent!
Je bent raar bezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou jij je mooie mondje nou maarmet een beetje geluk ben jij wel de liefde van IQM's leven joh
Ik heb alles gisteren al uitgelegd in de PM's. Live with it.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar jij mee bezig bent!
Wat zijn die frustraties dan, vertel maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk 's wat voor onderliggende emoties en frustraties schuil gaan in deze opmerking:
[..]
Je bent raar bezig.
Nee, maar ik wil meedoen met die discussie, beetje stoken enzulksquote:
Hey ik wil me er heul niet mee bemoeien ofzo maar wat is nou het probleem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof ík ergens mee moet levenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb alles gisteren al uitgelegd in de PM's. Live with it.
Ja ho eens, jij begon met Spice Up Your Life en toen had ik het al meteen in m'n kop zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BobbyB, je wordt bedankt.
Ik luister nu naar de spice girls...
Who Do You Think You Are ?!?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BobbyB, je wordt bedankt.
Ik luister nu naar de spice girls...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ho eens, jij begon met Spice Up Your Life en toen had ik het al meteen in m'n kop zitten.
Daar ga ik niet op in. Dan wordt het persoonlijk en ik heb geen zin om dat in de SC te gooien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zijn die frustraties dan, vertel maar!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Too Muchquote:
Ik ben niet degene die gefrustreerd doet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof ík ergens mee moet leven
Wat is er mis met die reactiequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in. Dan wordt het persoonlijk en ik heb geen zin om dat in de SC te gooien.
En wat de frustraties zijn, dat weet jij zelf het beste, anders reageer je niet zó:
[..]
Niet meer nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die gefrustreerd doet.
damnquote:
Dit, neem ik aan:quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey ik wil me er heul niet mee bemoeien ofzo maar wat is nou het probleem?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
Wat wilde je posten hier? Dat ik onze gesprekken mis nadat we zijn gestopt met praten vorige week, dat mag iedereen best weten hooren dat ik het achterlijk vind dat je achter Sanna aan gaat
?
Ik ben niet de enige die zoiets opvaltde PM's die hier heen en weer gaan met als onderwerp hoe jij bezig bent bijvoorbeeld
en ik ben noch de schrijver noch de ontvanger daarvan.
BANquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
NG 181129 zegt:
wil je zeggen in het topic dat ik me kostelijk vermaak en de hele tijd op f5 druk, om maar niks te missen van die zielige discussie op INTERNET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |