quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Weet ik veel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik een hamster krijg van mn ouders..
Kloons mogen hoor, ik heb er niks op tegenquote:
Ja, die zitten buiten. Hamsters niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel.Jullie hebben toch ook konijnen gehad?
hmm ben je zelf soms een kloonquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kloons mogen hoor, ik heb er niks op tegen
Zit wat in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die zitten buiten. Hamsters niet.
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zekerquote:
Ja, wat is er?quote:
Kutnaam, noem hem Remlof of Josef Fritzl !quote:
Ja, maarja om nou zo af te spreken zou een beetje raar zijnquote:
Of aan Bobby's ondertitel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zeker? Nee bedankt.
Hamtaro is vet, puur omdat hamsters zo'n dubbelleven erin hebbenquote:
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.quote:
Ow SORRY HOORquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.
quote:
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet van NoelGallagher zeggen dat hij tragisch genoeg een ban heeft.
Heeft ie teveel in de ONZ SC lopen rellen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
Stupide opmerkingen in ONZ SC.quote:
Oeh kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ONZ vergelijken met Joden uit WO2!
Hmm hij heeft gelijk denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk zijn posthistoryquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
McFearless, goatse, 48 uur.
wtf? Waarom
wehe PWNquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ruik pure haat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zeker? Nee bedankt.
Dit mag toch wel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.
Jij weerquote:
Geweldige noten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Heel KLB SC leeg voor het weekend, ik blijf noten!
Even een grap:quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
En als ik lach breekt het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
SNEL, JONGENS! POST JULLIE BESTE MOP!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Heuj. Kreeg ik er nou ook eentje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even een grap:
Het is grijs en het zit in de boomIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw, mn gezicht breekt af
!
Ik heb niks verkeerds gedaan, ik gedraag me voorbeeldig op die chlamydiavagina van 3 dagen terug naquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Ga vooral je gangquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Boven jequote:
Wat is een neger met een glazen oog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest lachenauw, mn gezicht breekt af
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
da's pas fijn!quote:
-edit-quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds gedaan, ik gedraag me voorbeeldig op die chlamydiavagina van 3 dagen terug na
Dan weet ik ook niet waarom hij er 1 posttequote:
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdquote:
Ik had hem veel ergerquote:
Maar dan duurt het dadelijk nog wel even voordat we bij #1000 zijn. Kan Ananas tenminste rustig aan z'n stukje werken.quote:
Ik snapte 't al nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdGing nog perongeluk ook die smiley sloeg nergens op. Van daar.
Inderdaad, Hitler had de scheiding aan de andere kantquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal zo'n tekening maar maken in groep 1
Dat heb ik ook vaak, maar nu bij quickquote heb ik daar amper last vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdGing nog perongeluk ook die smiley sloeg nergens op. Van daar.
Er zit een soort klein korreltje in je neus, ga hem eens snuiten viezerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekendequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal zo'n tekening maar maken in groep 1
Een zon in het Hindoeïsme tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekende
Het is dan ook érg mooi, vier van die haakjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekende
Ik weet welke je bedoelt maar die ga ik maar niet posten denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had hem veel ergerVol met schimmel of wat was het, het leek op shoarma omdat swarmahoer mod werd
Sanna.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
D'r zit volgens mij wel een hele mooie vrouw achter dat masker.
Ik vond het artistiekquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dan ook érg mooi, vier van die haakjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een zon in het Hindoeïsme toch
succes met je banquote:
Mwoah, die vier topics zijn er morgen wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan duurt het dadelijk nog wel even voordat we bij #1000 zijn. Kan Ananas tenminste rustig aan z'n stukje werken.
kut je hebt een pm?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dunno maar de Hindoes gebruikten het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alle geloven gebruik(t)en hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dunno maar de Hindoes gebruikten het wel.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alle geloven gebruik(t)en het
quote:De swastika is niet wijdverbreid gebruikt in de Abrahamitische religies (de monotheïstische godsdiensten die Abraham als aartsvader kennen, te weten het jodendom, het christendom en de islam), omdat de Semitische volkeren een heel andere geschiedenis hebben gekend qua religie, cultuur en taalontwikkeling (gesproken zowel als geschreven taal) dan de volkeren van de Indo-Europese groep.
quote:
quote:Het symbool komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |