Inderdaad, Hitler had de scheiding aan de andere kantquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal zo'n tekening maar maken in groep 1
Dat heb ik ook vaak, maar nu bij quickquote heb ik daar amper last vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja heel vaak als ik een smiley aanklik wordt de tekst verwijderdGing nog perongeluk ook die smiley sloeg nergens op. Van daar.
Er zit een soort klein korreltje in je neus, ga hem eens snuiten viezerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
En als ik lach breekt het!
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekendequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal zo'n tekening maar maken in groep 1
Een zon in het Hindoeïsme tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekende
Het is dan ook érg mooi, vier van die haakjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toen ik heel klein was soms hakenkruisen. Maar gewoon omdat het mooi was en ik niet wist wat het betekende
Ik weet welke je bedoelt maar die ga ik maar niet posten denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had hem veel ergerVol met schimmel of wat was het, het leek op shoarma omdat swarmahoer mod werd
Sanna.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
D'r zit volgens mij wel een hele mooie vrouw achter dat masker.
Ik vond het artistiekquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dan ook érg mooi, vier van die haakjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een zon in het Hindoeïsme toch
succes met je banquote:
Mwoah, die vier topics zijn er morgen wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan duurt het dadelijk nog wel even voordat we bij #1000 zijn. Kan Ananas tenminste rustig aan z'n stukje werken.
kut je hebt een pm?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dunno maar de Hindoes gebruikten het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alle geloven gebruik(t)en hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dunno maar de Hindoes gebruikten het wel.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
En als ik lach breekt het!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alle geloven gebruik(t)en het
quote:De swastika is niet wijdverbreid gebruikt in de Abrahamitische religies (de monotheïstische godsdiensten die Abraham als aartsvader kennen, te weten het jodendom, het christendom en de islam), omdat de Semitische volkeren een heel andere geschiedenis hebben gekend qua religie, cultuur en taalontwikkeling (gesproken zowel als geschreven taal) dan de volkeren van de Indo-Europese groep.
quote:
quote:Het symbool komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |