quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Weet ik veel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik een hamster krijg van mn ouders..
Kloons mogen hoor, ik heb er niks op tegenquote:
Ja, die zitten buiten. Hamsters niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel.Jullie hebben toch ook konijnen gehad?
hmm ben je zelf soms een kloonquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kloons mogen hoor, ik heb er niks op tegen
Zit wat in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die zitten buiten. Hamsters niet.
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zekerquote:
Ja, wat is er?quote:
Kutnaam, noem hem Remlof of Josef Fritzl !quote:
Ja, maarja om nou zo af te spreken zou een beetje raar zijnquote:
Of aan Bobby's ondertitel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zodat ik elke keer als ik mn snoezige hamster zie ik aan wolvendagen en jouw stomme kloon mag denken zeker? Nee bedankt.
Hamtaro is vet, puur omdat hamsters zo'n dubbelleven erin hebbenquote:
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.quote:
Ow SORRY HOORquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.
quote:
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet van NoelGallagher zeggen dat hij tragisch genoeg een ban heeft.
Heeft ie teveel in de ONZ SC lopen rellen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
Stupide opmerkingen in ONZ SC.quote:
Oeh kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ONZ vergelijken met Joden uit WO2!
Hmm hij heeft gelijk denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk zijn posthistoryquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
McFearless, goatse, 48 uur.
wtf? Waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |