Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.quote:
Ow SORRY HOORquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer dan. Het is dan ook een insiders joke dus niet zo vreemd dat jullie het niet leuk vinden.
quote:
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet van NoelGallagher zeggen dat hij tragisch genoeg een ban heeft.
Heeft ie teveel in de ONZ SC lopen rellen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
Stupide opmerkingen in ONZ SC.quote:
Oeh kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij ook een ban, want je mag geen boodschappen doorgeven van gebande personen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ONZ vergelijken met Joden uit WO2!
Hmm hij heeft gelijk denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De joden hadden tenminste nog gevoel voor humor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk zijn posthistoryquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
McFearless, goatse, 48 uur.
wtf? Waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |