Ja natuurlijk, maar ik vraag meerdere dingen en het is dan de verassing wat je krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joh je gaat toch zeker wel vooraf zeggen wat je wilt krijgen ? Anders krijg je zo'n bagger-kado waar je geen ene zak aan hebt![]()
Dan krijg je misschien een nieuwe beren-pijama in plaats van een nieuwe stereo-installatie ofzo
Ik heb ook een beetje een afro als ik volume-shampo gebruik, ik vervloek mijn krullenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn haar terwijl die toch heel bijzonder is
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom verdraai je zijn woorden? Letterlijk dan
Ik heb kroezig haarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje een afro als ik volume-shampo gebruik, ik vervloek mijn krullen
Waarom dan zo boos?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar makkelijker geworden man!
Verrassing!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vraag meerdere dingen en het is dan de verassing wat je krijgt.
Heel vroeger had ik er vlechtjes in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje een afro als ik volume-shampo gebruik, ik vervloek mijn krullen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik niets te melden hebt, praat dan ook niet tegen me wil je.
En wat suggereer je hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik meng me wel vaker in gesprekken. Dat jij daar nou zo moeilijk over doet, omdat het over wd gaat..
ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Of gaat het niet meer over schaamhaar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel vroeger had ik er vlechtjes in!
Dit is niet boos toch?quote:
Wat word je nou weer persoonlijk? Srsly, what's your problem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wat suggereer je hier? Ongetwijfeld dat ik jaloers ben of iets dergelijks, nou guess what, niet heel vrouwelijk Fok! zit te springen om je hoor
.. Als je een beetje op zou letten zou je wel merken dat ik niet de enige ben die behoorlijk moet lachen om je internet casanova gedrag!
Flikker eens op, dat is Aci's en mijn gesprek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Verrassing!
Kijk, Bt. Gesprek tussen Bobby en Acinonyx. Ik meng me in dit gesprek!
Gastquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ook
En telkens maar die keutels die erin blijven hangen
Wat verkracht jij je post weer eens met een verkeerde PI, driewerf bah!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
En wat suggereer je hier? Ongetwijfeld dat ik jaloers ben of iets dergelijks, nou guess what, niet heel vrouwelijk Fok! zit te springen om je hoor
.. Als je een beetje op zou letten zou je wel merken dat ik niet de enige ben die behoorlijk moet lachen om je internet casanova gedrag!
Krullen zijn toch juist leuk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik voel een ruzie aankomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker eens op, dat is Aci's en mijn gesprek.
NIet als schaamhaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krullen zijn toch juist leuk?
Je gaat hier niet echt in op mijn opmerking IQM, je wil toch een verklaring, hier heb je 'm. Accepteer het dan of ga er op in, maar ga niet als een rare reageren op iets totaal onbenulligs...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat word je nou weer persoonlijk? Srsly, what's your problem?
Wie heeft het daar nou weer over ?quote:
Haha jah maar je kan beter hints geven voor 1 of meerderen specifieke kadoos die je graag zou willen hebben, anders vraag je misschien om BT en WD en 4ebebebe en Fas... en dan krijg je eindelijk je kado en dan maak je het open en dan... Sassefras ! Springt Yvonne ineens uit die doosquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vraag meerdere dingen en het is dan de verassing wat je krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |