Nee, geeft vaak foutmeldingen inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die site trekt het niet.
ironie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef B4llistic het volgende:
Wie koopt die gare parfum ff dan kunnen we door naar de volgende
Damn wat hebben we last van de kredietcrisis...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb zo'n auto refresh addon in firefox, elke 5 seconden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:05 schreef B4llistic het volgende:
Tot de aanbiedingen opzijn waarschijnlijk...
de sloffenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb toevallig gisternacht een aankoop gedaan
Zal wel e.e.a. voor de servers verlichtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:05 schreef TheFrankey het volgende:
ze hebben het forum uitgezet daar
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef Ronhui het volgende:
Loopt bij jullie die blauw balk ook terug ipv op?
Ja, vol blauw is 'nog op voorraad' en des te witter des te verder ze op zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef Ronhui het volgende:
Loopt bij jullie die blauw balk ook terug ipv op?
En hij was ook maar 50 euro, ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan. Ik was gewoon op kantoor op dat moment.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:13 schreef KoekjesTwister het volgende:
Minder! De Blik radio totaal gemist. Die wou ik zo graag hebben.
Zag m bij de parfum oplopen namelijk... nah.. zal wel aan mij liggen.. toe aan weekendquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat hoort zo dacht ik
das de voorraad die achteruit gaat
ja dan willen mensen de parfum niet klik je op ik wil er 1 en dna gaat hij weg. klik je er niet meer op. is hij weer blauwquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:15 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Zag m bij de parfum oplopen namelijk... nah.. zal wel aan mij liggen.. toe aan weekend
Ik ben benieuwd wie dit impulsief gaat kopen...quote:
hij is full hd! maar wel pokke duurquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dit impulsief gaat kopen...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef jack4ya het volgende:
OP de ensle site is ietys grats?? muv verzenddkosten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef jack4ya het volgende:
sorry... sticky fingers: Op de engelse Ibood bieden ze iets voor 0,00 aan
Nee, jij was me voor met de melding van de hartslagmeterquote:
niet veel reacties trouwensquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
http://www.ibood.com/ie/en
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
Heb alleen geen idee of iBoods ook naar andere landen versturen.
Weinig over te vinden in de FAQ's.
ik denk het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
foutjequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
neequote:* Ethnod
* User
# Posted: 05-03-2009, 11:15
lol must have only been one. gone like a light
dat gebeurd wel vaker, dan is de prijs er gewoon nog niet bijgezet. Je krijgt hem niet voor alleen de verzendkostenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
ze verdienen wel goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, nog vijf van die Hitachi dingen. Beetje tempo graag!
waar is hier? ik zit volgens mij in hetzelfde land hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kwam hier ook net voorbij hoor, maar is alweer weg.
Dat kan... sowieso lijkt de levering alleen in ierland te kunnen, Ik kan geen ander land kiezen schijnbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat gebeurd wel vaker, dan is de prijs er gewoon nog niet bijgezet. Je krijgt hem niet voor alleen de verzendkosten
no clue maar het werkt welquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
Moeten de magazijnen leg ofzo, dat ze alle oude aanbiedingen herhalen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
Ja is sinds oud en nieuw, dan gooien ze alle aanbiedingen( die over zijn denk ik) er nog een keer uit tegen nog iets lagere prijzen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
hoeveel kost diequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:28 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
En dit zijn vaak te grote dingen om zomaar in de iBOOD-verrassingsbox te doen.
http://www.ibood.com/ie/enquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat gebeurd wel vaker, dan is de prijs er gewoon nog niet bijgezet. Je krijgt hem niet voor alleen de verzendkosten
Slim, zo betaal je niet onnodig voor opslag van die meuk, die vervolgens alleen maar in waarde daalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja is sinds oud en nieuw, dan gooien ze alle aanbiedingen( die over zijn denk ik) er nog een keer uit tegen nog iets lagere prijzen.
Verschilt per keer volgens mij, zou je even terug moeten bladeren.quote:
iBOOD heeft helemaal geen magazijnen, het is gewoon aanbieden van later te kopen goederen. Daarom zijn de levertijden ook altijd zo lang.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
das echt onzin want ik heb bijna altijd mijn spullen binnen 5 dagen. Soms met grote producten duurt het wat langer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
iBOOD heeft helemaal geen magazijnen, het is gewoon aanbieden van later te kopen goederen. Daarom zijn de levertijden ook altijd zo lang.
Geen magazijn maar de aanbieders hebben nog wel voorraad van de aangeboden artikelen. Zal voor die aanbieders niet interessant genoeg zijn om er een losse Ibood van te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
iBOOD heeft helemaal geen magazijnen, het is gewoon aanbieden van later te kopen goederen. Daarom zijn de levertijden ook altijd zo lang.
Zelfs 5 dagen is nog lang, wat er dus weer opwijst zelf geen voorraad te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
das echt onzin want ik heb bijna altijd mijn spullen binnen 5 dagen. Soms met grote producten duurt het wat langer.
levertijden kunnen ook lang zijn omdat het uit het centrale magazijn moet kome. Als ze niets in voorraad hebben, waarom dan deze aanbiedingen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
zal dit de laatste wel zijn ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef Impry het volgende:
In Ierland en UK is de iBOOD Hunt voorbij.
Ik heb ooit een keer iemand aan de telefoon gehad van pricex en die vertelde dat ze gewoon partijen producten opkopen en daarom zo scherp daar kunnen aanbieden. Volgens mij werkt ibood hetzelfde...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zelfs 5 dagen is nog lang, wat er dus weer opwijst zelf geen voorraad te hebben.
Denk het wel dan. Vorige keer waren ze volgens mij ook rond het middaguur los.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal dit de laatste wel zijn ?
kut cameraquote:Wij hebben deze camera uit ons assortiment gehaald aangezien er veel fouten in de firmware zitten (of zaten). Veel klachten en veel defecten terug gekregen van klanten...
http://www.ibood.com/de/de/index.phpquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk het wel dan. Vorige keer waren ze volgens mij ook rond het middaguur los.
¤ 118,-quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
in polen
http://www.ibood.com/pl/pl
20 euro goedkoper dan hier! zelfs met verzendkosten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef Impry het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/227636/philips-220cw9fb.html
Niet extreem goedkoop zie ik.
Gewicht: 60g (inkl. Batterie)quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:03 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ibood.com/de/de/index.php
Nog steeds Hunt in Duitsland.
Camera is nu bijna verkocht zo te zien.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef -Paul- het volgende:
Ik durf niet te gaan douchen omdat ik bang ben dat er straks een superaanbieding komt
ik ook. Van Jan des Bouvrie nog wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef ILCILA het volgende:
Ik had toch echt even een fondue op mijn scherm
zelfdequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Karina het volgende:
De site is nu heel erg traag bij mij, refreshen duurt erg lang.
ik zie alleen die falloutquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:30 schreef cablegunmaster het volgende:
chaosop ibood 3 producten in 1x?
strijkijzer ( al uitverkocht)
programeerbare stekkerdoor ( al uitverkocht)
en fallout 3 ps3.
Die verzend dus ook naar NL.quote:De verzendkosten voor bestellingen tot 5 kilogram bedragen ¤ 4,95 voor zowel Nederland als België. Zodra het gewicht van je totale bestelling boven de 5 kilogram uitkomt, bedragen de verzendkosten ¤ 7,95
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij zijn er gewoon onwijs veel FallOuts...
quote:
?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef Karina het volgende:
Tot hoe lang duurt het eigenlijk, ik heb om half drie een koffiekransje
Neh, zolang er nog 'zwaailichten' te zien zijn, is de hunt nog actief...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Impry het volgende:
http://www.ibood.com/de/de/index.php
In Duitsland is er weer een nieuwe gekomen, die heeft heel lang ook best een tijd vastgehangen op een autoradio.
Denk dus dat het even soort van time-out is ofzo. Of het is sowieso klaar voor vandaag
Totdat je een andere betere aanbieding tegenkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef snorfiets het volgende:
hehe, heb ik toch mooi een ps3, een tv, een monitor, boormachine en een spel in de pocket voor weinig
x
Tjah zo kan je altijd denken danquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Totdat je een andere betere aanbieding tegenkomt
eigenlijk heb ik niks gekocht, ik kom pas net binnen in ibood en dit topic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Totdat je een andere betere aanbieding tegenkomt
Ja, het ligt even stil waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef NJ het volgende:
Nog steeds Fallout 3?
Denk het ook ja, er is nu weer een nieuwe en meteen op het kleinste streepje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Anoniemos het volgende:
Het lijkt alsof je nu niks meer kunt aflezen aan het balkje.
Dat dus...quote:Het wordt tijd om de kinderen weer mee op pad te nemen, want met de Nomad Kids Carrier Lightweight heb je als ouder geen enkele reden meer om de kinderen thuis te laten! Dit draagsysteem is speciaal ontworpen zodat kinderen gemakkelijk hun eigen spullen kunnen meenemen tijdens een lange wandeling door het bos of langs het strand. Door de compacte afmeting van 76 x 35 x 10cm past de rugzak perfect om de rug van je kind. Uiteraard wil je kind zijn of haar hele hebben en houden meenemen. Geen reden om de leuke spulletjes thuis te laten, want het kan nu allemaal opgeborgen worden in speciale opbergvakken. Deze zijn uitgerust met een uitstekende ritssluiting zodat waardevolle spulletjes niet zoek raken. Om het nog makkelijker te maken heeft de Nomad Kids Carrier Lightweight ook een aangehechte heupriem waardoor de carrier extra stevig op de rug zit en een verkeerde houding wordt voorkomen. De zacht fluwelen kussentjes zorgen voor extra draagcomfort en behoeden de kleintjes voor rugpijn. Dus heb je zin om een leuk en actief uitstapje te maken met de kinderen? Dan zal deze Nomad Kids Carrier Lightweight jou veel kopzorgen besparen!
Nog zo'n fucking kidscarrier... De vorige heeft er de hele nacht over gedaan om verkocht te worden.quote:
Ga nog maar een keer slapen dan :pquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nietweeer, dat was de reden dat ik gister ben gaan slapen
gisteravond gingen de aanbiedingen er anders echt met een bloedsnelheid doorheen. Daar was met goed fatsoen niet tegen te F5'en.quote:
niet eens zon gek ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Ga nog maar een keer slapen dan :p
TOen vond ik er ook niet veel soeps bijquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gisteravond gingen de aanbiedingen er anders echt met een bloedsnelheid doorheen. Daar was met goed fatsoen niet tegen te F5'en.
Totdat die andere Nomad kids carrier kwam, dus.
Dat het niet iets is waar je belang bij hebt, is wat anders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TOen vond ik er ook niet veel soeps bij
Ik wacht nog steeds op het product dat ik wil hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ericr het volgende:
Vind het wel een stunt dat ze dit product er in gooien, gelijk iedereen in mineurstemming. Alsof er nog iets fatsoenlijk voorbij gaat komen, volgens mij zijn zo'n beetje alle Iboods van de laatste maanden al voorbij gekomen.
wel vervelend dat de indicator al vanaf het begin bijna leeg was. Nu kan je niet schatten hoelang het gaat duren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:28 schreef Thieske het volgende:
Dit gaat weer uren duren ben ik bang.
Als dat waar is dan zijn we er bijna van af.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef enilnomrow het volgende:
De statusbalk is gedeactiveerd trouwens, las ik op het forum.
ah, fuck... dan kan het nog wel uren duren voordat die nomad rommel verkocht is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef enilnomrow het volgende:
De statusbalk is gedeactiveerd trouwens, las ik op het forum.
Ik heb het product waarop ik zit te wachten nog niet voorbij zien komen. En ik dacht niet dat die bij de reguliere aanbieding was uitverkocht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef Ericr het volgende:
Ze zullen wel door hun rommel heen zijn en die Nomad carrier hebben ze gewoon ruim op voorraad.
ah dat heb ik dan gemist sinds de laatse keer dat ik keek (rond een uur of 3)quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:55 schreef Anoniemos het volgende:
Ze hebben de teller afgesloten ofzo (al tijdje geleden). Doet het niet meer.
Paul
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Ericr het volgende:
Het gaat economisch zo slecht de meeste hunts binnen 5 minuten verkocht waren.
niets.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat heeft iedereen gekocht ?
Popcorn Hour A100. Ook al was die maar 20 euro goedkoper t.o.v. 18 augustus 2008. Maar de A110 is mij te duur en de A100 vind je nog amper.quote:
Die 18 uur komt wel voornamelijk door twee kinderdraagtassen en een playstationspel, hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef Ericr het volgende:
Nog een lange hunt geweest, 18 uur hunt en dan nog 1 Ibood van de dag die redelijk snel was uitverkocht. Topdag voor de eigenaren van Ibood.
wat is de ibood van nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens mij zit iedereen nog druk te F5'en...
uitverkocht.quote:
wat kon je eigenlijk met dat ding :p?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Popcorn Hour A100. Ook al was die maar 20 euro goedkoper t.o.v. 18 augustus 2008. Maar de A110 is mij te duur en de A100 vind je nog amper.
Volgens mij is het een externe harde schijf met videoafspeelmogelijkheden en aansluitingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kon je eigenlijk met dat ding :p?
tv aansluiten op een kastje en daar alles op aansluiten?
http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=3224quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij is het een externe harde schijf met videoafspeelmogelijkheden en aansluitingen.
Media streamen via netwerk of een externe HD. Voordeel is dat dit kastje bijna alle mediaformaten slikt en ook de HD-formaten. Bijna alle mediaplayers die zo veelzijdig zijn komen op een prijs uit boven de 200 euro. Alleen de Western Digital TV-speler is goedkoper maar wat minder veelzijdig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kon je eigenlijk met dat ding :p?
tv aansluiten op een kastje en daar alles op aansluiten?
quote:18u gewacht voor niets, ik ga slapen...
Guilty as charged. heb ook 18u telkens de website van iBood gecheckt en niets kunnen kopen.quote:
90% van de aanbiedingen zijn matig. Maar er zitten altijd 1 of 2 briljante aanbiedingen bij waar je dan net op zit te wachten. Bij mij was dat de PS3 en de Popcorn Hour. De gelegenheid om deze producten goedkoop te kunnen kopen is reden genoeg om uren te zitten refreshen. Maar dan moet het wel goed geregeld zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:34 schreef Zapper het volgende:
Zó briljant zijn die aanbiedingen nou toch ook weer niet?
Je weet dat de hunt al voor bij isquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
Wel interessant dat ibood, maar even een tvp voor als er leuke dingen voorbij komen.
En onedayfly en mediaoffer dan, om maar een paar voorbeelden te noemen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb aan de GC mods voorgesteld om dit topic te behouden, dus als er animo is zal dit topic blijven zodat iedereen elke dag over de ibood kan discussieren
Geen probleem toch? In de OP van Dealextreme topic staan ook meerdere soort gelijke winkels.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
En onedayfly en mediaoffer dan, om maar een paar voorbeelden te noemen?
dat zou je natuurlijk met de GC mods moeten bespreken, er liepen al een aantal van dit soort topics als ik t goed begrepen had... o.a. dat dealerextremequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
En onedayfly en mediaoffer dan, om maar een paar voorbeelden te noemen?
Nee! Rugapparaat!quote:
Fysiotherapie?quote:Een vervelende rugpijn, daar kun je dagenlang last van hebben en om het te verhelpen ben je honderden euro’s kwijt aan dure behandelingen. Gelukkig heeft Medisana een handig massage systeem ontwikkeld om die vervelende rugpijn op ieder moment van de dag snel weg te kunnen nemen. Je hoeft alleen de ruggordel om te doen en de behandeling kan beginnen. Zodra het apparaat aan staat gaat de zogenaamde Transcutane Elektrische Neuro Stimulatie werken. Dit houdt in dat de zenuwen, via de zelfklevende electroden op je huid, worden gestimuleerd waardoor deze soepeler worden en de pijn verdwijnt. De duur van de behandeling bepaal je zelf met behulp van de timerfunctie en ook de intensiteit is eenvoudig in te stellen. Zeg maar gedag tegen rugpijn want met de Medisana 86352 TDB verdwijnen uw klachten als sneeuw voor de zon!
Over drie maanden ruim twee uur in de Hunt.quote:
Minstens het dubbele denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Over drie maanden ruim twee uur in de Hunt.
De 47 inch philips lcd die slechts een paar minuten online stond. Maar hij moet nog uit hun "magazijn" worden opgehaald. Ik weet niet waar de deze inkopen maar het lukt ze niet om deze binnen 7 werkdagen te leveren dat is me wel zeker.quote:
quote:Stel je voor, je vertrekt ’s ochtends vroeg naar je werk en wanneer je thuis komt is je vloer weer schoon! Dankzij de Euroflex Monster Intelligente Automatische stofzuiger is dit een fluitje van een cent. Met 1 druk op de knop begint deze hypermoderne gadget met schoonmaken en zodra de stofzuiger merkt dat zijn accu leeg dreigt te raken keert hij zelf terug naar het basis station om zichzelf weer op te laden. Bovendien ontwijkt hij objecten die in de weg staan zoals bloemenvazen, glazen of huisdieren en dankzij zijn platte design kan hij ook eenvoudig onder banken of stoelen zuigen. Kort om, je hoeft hem alleen maar aan te zetten en je kunt zelf wat leukers gaan doen. De stofzuiger is geschikt voor gladde ondergronden of laag tapijt en is daardoor de perfecte hulp in het huishouden voor drukke ouders, luie studenten, ouderen en mensen met een fysieke beperking. Al het vuil wordt opgevangen in het uitneembare reservoir dat je heel eenvoudig kunt legen en terugplaatsen, waardoor je niet keer op keer nieuwe stofzuigerzakken hoeft te kopen. En last, but not least kun je de Monster Intelligente ook gemakkelijk zelf bedienen met de meegeleverde afstandsbediening zodat je vanuit je luie stoel in een mum van tijd de kamer schoon kunt maken. Dus kun jij wel een hulpje in het huishouden gebruiken? Dan zal deze Euroflex Monster Intelligente Automatische stofzuiger je voortaan een hoop tijd en rugklachten gaan besparen!
quote:Bovendien ontwijkt hij objecten die in de weg staan zoals bloemenvazen, glazen of huisdieren
Nou dan koop je het nietquote:Op maandag 16 maart 2009 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
Die dingen werken helaas voor geen meter.
En we hebben twee hondjes die het niet gaan waarderen als er ineens te pas en te onpas een stofzuiger voorbij komt geraasd.
Als het een beetje slim apparaat is dan doet hij als je hem aanzet een paar stofzuig bewegingen, als je weg gaat pakt hij een pilsje en als je terug komt doet hij net of hij de gang aan het stofzuigen is.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef erikkll het volgende:
Ik heb het besteldGeweldig! Voor dat geld kan ik het in ieder geval proberen
als 't niet werkt zet ik 'm wel op marktplaats. En dan nog, het apparaat kan de hele dag lang rustig stofzuigen als ik niet thuis ben, dus als het dan NOG niet schoon is. Tja
Bedankt voor de tip! ik zal een bijpassend slot voor de koelkast kopenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als het een beetje slim apparaat is dan doet hij als je hem aanzet een paar stofzuig bewegingen, als je weg gaat pakt hij een pilsje en als je terug komt doet hij net of hij de gang aan het stofzuigen is.
Jij blij, het apparaat blij.
Maar dat zal wel niet voor die prijs
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als het een beetje slim apparaat is dan doet hij als je hem aanzet een paar stofzuig bewegingen, als je weg gaat pakt hij een pilsje en als je terug komt doet hij net of hij de gang aan het stofzuigen is.
Jij blij, het apparaat blij.
Maar dat zal wel niet voor die prijs
Dat komt eigenlijk omdat ze zelf geen voorraad hebben en afhankelijk zijn van waar ze het inkopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Donstyle het volgende:
Zie dat dat pas kan na dat je pakket verzonden is, dan doen ze er wel lang over om iets te verzenden :S
quote:# Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je bestelling zal gemiddeld tussen de 1 en 7 werkdagen na de betaling bij het door jou opgegeven afleveradres worden afgeleverd. Om te zorgen dat je bestellingen netjes worden afgeleverd werkt iBOOD sinds kort met een van de beste bezorgdiensten ter wereld, UPS. Hierdoor is het ook mogelijk om je bestelling te traceren zodat je precies kunt zien waar het pakketje zich bevindt vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat. Zodra je bestelling verstuurd is kun je de tracktrace code vinden op de 'Jouw iBOOD' pagina van de website.
Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Zorg daarom altijd dat er iemand aanwezig is op het afleveradres.
Ik heb 'm net besteld.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
De ene keer wel, de andere keer niet.
Ibood van vandaag wil ik graag hebben, helaas geen geld
Teveel mensen kennen die website waardoor je al die gastjes hebt die iBood producten op Marktplaats gaan aanbieden voor een hogere prijs.quote:
Oh te populair dus..... ik dacht al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Teveel mensen kennen die website waardoor je al die gastjes hebt die iBood producten op Marktplaats gaan aanbieden voor een hogere prijs.
Kheb de 13de een camera daar besteld.. kan hem morgen verwachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef Donstyle het volgende:
Als ze nou ook nog een keer op tijd leveren, zou leuk zijn.
Had 18 maart wat besteld, kreeg vandaag mailtje dat ik hem uiterlijk vrijdag binnen heb.
kan je gebruiken als download servertje enzo. (voor thuis gebruik)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
snap het meervoud van dit apparaat niet.![]()
staan wel al deze leuke functies op alleen gebruik je dan een externe hdd?![]()
of zit het erin? want dat staat er niet in.![]()
Kan je ook gewoon aansluiten op je tvquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
kan je gebruiken als download servertje enzo. (voor thuis gebruik)
en kan je gelijk ook op je pc aansluiten en films etc. afspelen.
Dat vind ik altijd zo debiel he, dat mensen gaan zeiken als er een keer iets langs komt dat niet computer en/of elektronica gerelateerd isquote:
Als je een Vista Media Extender hebt besteld en je vervolgens een Full HD camcorder geleverd krijgt, zou ik niet klagen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Rekkie het volgende:
Huh? Ik krijg een mail van iBood met een 'Linksys Windows Vista Media Center Extender DMA2100' en als ik vervolgens op iBood kijk dan staat er een 'JVC GZ-HD5EX Full HD Camcorder met 60 GB intern geheugen'
quote:Beste iBood'ers,
Door de oplettenheid van onze gebruikers hebben wij gezien dat de iBOOD prijs van vandaag niet de scherpste is.
iBOOD staat elke dag voor de beste prijs in Europa. Vandaag bleek dat dus niet het geval te zijn. Onze excuses dus voor de verwarring!
We hebben besloten de dagaanbieding van Linksys te vervangen door een FULL HD JVC camcorder die nu op de website te zien en te bestellen is. Voor de iBood’ers die de Linksys gekocht hebben en dachten dat ze de beste prijs te pakken hadden verlagen we de prijs van ¤ 69.95 naar ¤ 49.95. Om het prijsverschil te compenseren krijgen de iBood’ers een kortingscoupon van ¤ 20 toegestuurd per e-mail.
IBood’ers, samen met jullie staan we in voor de dagelijkse beste aanbieding in Europa.
Bedankt voor jullie hulp vandaag om dit mogelijk te maken!
Team iBood
Ja, maar wel ratterig dat je een coupon krijgt van 20 euro, ipv gewoon 20 terug op je rekening of paypal of wat dan ook.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
De camera is dus de nieuwe Ibood, de niet zo nuttige Linksys is komen te vervallen.
Dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:58 schreef June. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo debiel he, dat mensen gaan zeiken als er een keer iets langs komt dat niet computer en/of elektronica gerelateerd isMorgen krijg je vast wel weer oordopjes, externe hardeschijven of andere computermeuk..
Ik denk dat als je ze een mailtje stuurt en vraagt of ze het geld kunnen terugstorten, ze niet te belabberd zijn om dat te doen. De coupon is omdat ze niet persoonlijk met iedereen die besteld heeft in contact kunnen treden.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:36 schreef Donstyle het volgende:
[..]
Ja, maar wel ratterig dat je een coupon krijgt van 20 euro, ipv gewoon 20 terug op je rekening of paypal of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |