ik ook. Van Jan des Bouvrie nog wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef ILCILA het volgende:
Ik had toch echt even een fondue op mijn scherm
zelfdequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Karina het volgende:
De site is nu heel erg traag bij mij, refreshen duurt erg lang.
ik zie alleen die falloutquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:30 schreef cablegunmaster het volgende:
chaosop ibood 3 producten in 1x?
strijkijzer ( al uitverkocht)
programeerbare stekkerdoor ( al uitverkocht)
en fallout 3 ps3.
Die verzend dus ook naar NL.quote:De verzendkosten voor bestellingen tot 5 kilogram bedragen ¤ 4,95 voor zowel Nederland als België. Zodra het gewicht van je totale bestelling boven de 5 kilogram uitkomt, bedragen de verzendkosten ¤ 7,95
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij zijn er gewoon onwijs veel FallOuts...
quote:
?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef Karina het volgende:
Tot hoe lang duurt het eigenlijk, ik heb om half drie een koffiekransje
Neh, zolang er nog 'zwaailichten' te zien zijn, is de hunt nog actief...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Impry het volgende:
http://www.ibood.com/de/de/index.php
In Duitsland is er weer een nieuwe gekomen, die heeft heel lang ook best een tijd vastgehangen op een autoradio.
Denk dus dat het even soort van time-out is ofzo. Of het is sowieso klaar voor vandaag
Totdat je een andere betere aanbieding tegenkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef snorfiets het volgende:
hehe, heb ik toch mooi een ps3, een tv, een monitor, boormachine en een spel in de pocket voor weinig
x
Tjah zo kan je altijd denken danquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Totdat je een andere betere aanbieding tegenkomt
eigenlijk heb ik niks gekocht, ik kom pas net binnen in ibood en dit topic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Totdat je een andere betere aanbieding tegenkomt
Ja, het ligt even stil waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef NJ het volgende:
Nog steeds Fallout 3?
Denk het ook ja, er is nu weer een nieuwe en meteen op het kleinste streepje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Anoniemos het volgende:
Het lijkt alsof je nu niks meer kunt aflezen aan het balkje.
Dat dus...quote:Het wordt tijd om de kinderen weer mee op pad te nemen, want met de Nomad Kids Carrier Lightweight heb je als ouder geen enkele reden meer om de kinderen thuis te laten! Dit draagsysteem is speciaal ontworpen zodat kinderen gemakkelijk hun eigen spullen kunnen meenemen tijdens een lange wandeling door het bos of langs het strand. Door de compacte afmeting van 76 x 35 x 10cm past de rugzak perfect om de rug van je kind. Uiteraard wil je kind zijn of haar hele hebben en houden meenemen. Geen reden om de leuke spulletjes thuis te laten, want het kan nu allemaal opgeborgen worden in speciale opbergvakken. Deze zijn uitgerust met een uitstekende ritssluiting zodat waardevolle spulletjes niet zoek raken. Om het nog makkelijker te maken heeft de Nomad Kids Carrier Lightweight ook een aangehechte heupriem waardoor de carrier extra stevig op de rug zit en een verkeerde houding wordt voorkomen. De zacht fluwelen kussentjes zorgen voor extra draagcomfort en behoeden de kleintjes voor rugpijn. Dus heb je zin om een leuk en actief uitstapje te maken met de kinderen? Dan zal deze Nomad Kids Carrier Lightweight jou veel kopzorgen besparen!
Nog zo'n fucking kidscarrier... De vorige heeft er de hele nacht over gedaan om verkocht te worden.quote:
Ga nog maar een keer slapen dan :pquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nietweeer, dat was de reden dat ik gister ben gaan slapen
gisteravond gingen de aanbiedingen er anders echt met een bloedsnelheid doorheen. Daar was met goed fatsoen niet tegen te F5'en.quote:
niet eens zon gek ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Ga nog maar een keer slapen dan :p
TOen vond ik er ook niet veel soeps bijquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gisteravond gingen de aanbiedingen er anders echt met een bloedsnelheid doorheen. Daar was met goed fatsoen niet tegen te F5'en.
Totdat die andere Nomad kids carrier kwam, dus.
Dat het niet iets is waar je belang bij hebt, is wat anders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TOen vond ik er ook niet veel soeps bij
Ik wacht nog steeds op het product dat ik wil hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ericr het volgende:
Vind het wel een stunt dat ze dit product er in gooien, gelijk iedereen in mineurstemming. Alsof er nog iets fatsoenlijk voorbij gaat komen, volgens mij zijn zo'n beetje alle Iboods van de laatste maanden al voorbij gekomen.
wel vervelend dat de indicator al vanaf het begin bijna leeg was. Nu kan je niet schatten hoelang het gaat duren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:28 schreef Thieske het volgende:
Dit gaat weer uren duren ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |