Nee! Rugapparaat!quote:
Fysiotherapie?quote:Een vervelende rugpijn, daar kun je dagenlang last van hebben en om het te verhelpen ben je honderden euro’s kwijt aan dure behandelingen. Gelukkig heeft Medisana een handig massage systeem ontwikkeld om die vervelende rugpijn op ieder moment van de dag snel weg te kunnen nemen. Je hoeft alleen de ruggordel om te doen en de behandeling kan beginnen. Zodra het apparaat aan staat gaat de zogenaamde Transcutane Elektrische Neuro Stimulatie werken. Dit houdt in dat de zenuwen, via de zelfklevende electroden op je huid, worden gestimuleerd waardoor deze soepeler worden en de pijn verdwijnt. De duur van de behandeling bepaal je zelf met behulp van de timerfunctie en ook de intensiteit is eenvoudig in te stellen. Zeg maar gedag tegen rugpijn want met de Medisana 86352 TDB verdwijnen uw klachten als sneeuw voor de zon!
Over drie maanden ruim twee uur in de Hunt.quote:
Minstens het dubbele denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Over drie maanden ruim twee uur in de Hunt.
De 47 inch philips lcd die slechts een paar minuten online stond. Maar hij moet nog uit hun "magazijn" worden opgehaald. Ik weet niet waar de deze inkopen maar het lukt ze niet om deze binnen 7 werkdagen te leveren dat is me wel zeker.quote:
quote:Stel je voor, je vertrekt ’s ochtends vroeg naar je werk en wanneer je thuis komt is je vloer weer schoon! Dankzij de Euroflex Monster Intelligente Automatische stofzuiger is dit een fluitje van een cent. Met 1 druk op de knop begint deze hypermoderne gadget met schoonmaken en zodra de stofzuiger merkt dat zijn accu leeg dreigt te raken keert hij zelf terug naar het basis station om zichzelf weer op te laden. Bovendien ontwijkt hij objecten die in de weg staan zoals bloemenvazen, glazen of huisdieren en dankzij zijn platte design kan hij ook eenvoudig onder banken of stoelen zuigen. Kort om, je hoeft hem alleen maar aan te zetten en je kunt zelf wat leukers gaan doen. De stofzuiger is geschikt voor gladde ondergronden of laag tapijt en is daardoor de perfecte hulp in het huishouden voor drukke ouders, luie studenten, ouderen en mensen met een fysieke beperking. Al het vuil wordt opgevangen in het uitneembare reservoir dat je heel eenvoudig kunt legen en terugplaatsen, waardoor je niet keer op keer nieuwe stofzuigerzakken hoeft te kopen. En last, but not least kun je de Monster Intelligente ook gemakkelijk zelf bedienen met de meegeleverde afstandsbediening zodat je vanuit je luie stoel in een mum van tijd de kamer schoon kunt maken. Dus kun jij wel een hulpje in het huishouden gebruiken? Dan zal deze Euroflex Monster Intelligente Automatische stofzuiger je voortaan een hoop tijd en rugklachten gaan besparen!
quote:Bovendien ontwijkt hij objecten die in de weg staan zoals bloemenvazen, glazen of huisdieren
Nou dan koop je het nietquote:Op maandag 16 maart 2009 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
Die dingen werken helaas voor geen meter.
En we hebben twee hondjes die het niet gaan waarderen als er ineens te pas en te onpas een stofzuiger voorbij komt geraasd.
Als het een beetje slim apparaat is dan doet hij als je hem aanzet een paar stofzuig bewegingen, als je weg gaat pakt hij een pilsje en als je terug komt doet hij net of hij de gang aan het stofzuigen is.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef erikkll het volgende:
Ik heb het besteldGeweldig! Voor dat geld kan ik het in ieder geval proberen
als 't niet werkt zet ik 'm wel op marktplaats. En dan nog, het apparaat kan de hele dag lang rustig stofzuigen als ik niet thuis ben, dus als het dan NOG niet schoon is. Tja
Bedankt voor de tip! ik zal een bijpassend slot voor de koelkast kopenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als het een beetje slim apparaat is dan doet hij als je hem aanzet een paar stofzuig bewegingen, als je weg gaat pakt hij een pilsje en als je terug komt doet hij net of hij de gang aan het stofzuigen is.
Jij blij, het apparaat blij.
Maar dat zal wel niet voor die prijs
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als het een beetje slim apparaat is dan doet hij als je hem aanzet een paar stofzuig bewegingen, als je weg gaat pakt hij een pilsje en als je terug komt doet hij net of hij de gang aan het stofzuigen is.
Jij blij, het apparaat blij.
Maar dat zal wel niet voor die prijs
Dat komt eigenlijk omdat ze zelf geen voorraad hebben en afhankelijk zijn van waar ze het inkopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Donstyle het volgende:
Zie dat dat pas kan na dat je pakket verzonden is, dan doen ze er wel lang over om iets te verzenden :S
quote:# Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je bestelling zal gemiddeld tussen de 1 en 7 werkdagen na de betaling bij het door jou opgegeven afleveradres worden afgeleverd. Om te zorgen dat je bestellingen netjes worden afgeleverd werkt iBOOD sinds kort met een van de beste bezorgdiensten ter wereld, UPS. Hierdoor is het ook mogelijk om je bestelling te traceren zodat je precies kunt zien waar het pakketje zich bevindt vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat. Zodra je bestelling verstuurd is kun je de tracktrace code vinden op de 'Jouw iBOOD' pagina van de website.
Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Zorg daarom altijd dat er iemand aanwezig is op het afleveradres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |