ik denk het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
http://www.ibood.com/ie/en
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
Heb alleen geen idee of iBoods ook naar andere landen versturen.
Weinig over te vinden in de FAQ's.
foutjequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
neequote:* Ethnod
* User
# Posted: 05-03-2009, 11:15
lol must have only been one. gone like a light
dat gebeurd wel vaker, dan is de prijs er gewoon nog niet bijgezet. Je krijgt hem niet voor alleen de verzendkostenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
Het is de Ierse iBood
[ afbeelding ]
¤ 0,00 + (12,50)
ze verdienen wel goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, nog vijf van die Hitachi dingen. Beetje tempo graag!
waar is hier? ik zit volgens mij in hetzelfde land hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kwam hier ook net voorbij hoor, maar is alweer weg.
Dat kan... sowieso lijkt de levering alleen in ierland te kunnen, Ik kan geen ander land kiezen schijnbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat gebeurd wel vaker, dan is de prijs er gewoon nog niet bijgezet. Je krijgt hem niet voor alleen de verzendkosten
no clue maar het werkt welquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
Moeten de magazijnen leg ofzo, dat ze alle oude aanbiedingen herhalen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
Ja is sinds oud en nieuw, dan gooien ze alle aanbiedingen( die over zijn denk ik) er nog een keer uit tegen nog iets lagere prijzen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
hoeveel kost diequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:28 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
En dit zijn vaak te grote dingen om zomaar in de iBOOD-verrassingsbox te doen.
http://www.ibood.com/ie/enquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat gebeurd wel vaker, dan is de prijs er gewoon nog niet bijgezet. Je krijgt hem niet voor alleen de verzendkosten
Slim, zo betaal je niet onnodig voor opslag van die meuk, die vervolgens alleen maar in waarde daalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja is sinds oud en nieuw, dan gooien ze alle aanbiedingen( die over zijn denk ik) er nog een keer uit tegen nog iets lagere prijzen.
Verschilt per keer volgens mij, zou je even terug moeten bladeren.quote:
iBOOD heeft helemaal geen magazijnen, het is gewoon aanbieden van later te kopen goederen. Daarom zijn de levertijden ook altijd zo lang.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
das echt onzin want ik heb bijna altijd mijn spullen binnen 5 dagen. Soms met grote producten duurt het wat langer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
iBOOD heeft helemaal geen magazijnen, het is gewoon aanbieden van later te kopen goederen. Daarom zijn de levertijden ook altijd zo lang.
Geen magazijn maar de aanbieders hebben nog wel voorraad van de aangeboden artikelen. Zal voor die aanbieders niet interessant genoeg zijn om er een losse Ibood van te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
iBOOD heeft helemaal geen magazijnen, het is gewoon aanbieden van later te kopen goederen. Daarom zijn de levertijden ook altijd zo lang.
Zelfs 5 dagen is nog lang, wat er dus weer opwijst zelf geen voorraad te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
das echt onzin want ik heb bijna altijd mijn spullen binnen 5 dagen. Soms met grote producten duurt het wat langer.
levertijden kunnen ook lang zijn omdat het uit het centrale magazijn moet kome. Als ze niets in voorraad hebben, waarom dan deze aanbiedingen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |