Popcorn Hour A100. Ook al was die maar 20 euro goedkoper t.o.v. 18 augustus 2008. Maar de A110 is mij te duur en de A100 vind je nog amper.quote:
Die 18 uur komt wel voornamelijk door twee kinderdraagtassen en een playstationspel, hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef Ericr het volgende:
Nog een lange hunt geweest, 18 uur hunt en dan nog 1 Ibood van de dag die redelijk snel was uitverkocht. Topdag voor de eigenaren van Ibood.
wat is de ibood van nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens mij zit iedereen nog druk te F5'en...
uitverkocht.quote:
wat kon je eigenlijk met dat ding :p?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Popcorn Hour A100. Ook al was die maar 20 euro goedkoper t.o.v. 18 augustus 2008. Maar de A110 is mij te duur en de A100 vind je nog amper.
Volgens mij is het een externe harde schijf met videoafspeelmogelijkheden en aansluitingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kon je eigenlijk met dat ding :p?
tv aansluiten op een kastje en daar alles op aansluiten?
http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=3224quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij is het een externe harde schijf met videoafspeelmogelijkheden en aansluitingen.
Media streamen via netwerk of een externe HD. Voordeel is dat dit kastje bijna alle mediaformaten slikt en ook de HD-formaten. Bijna alle mediaplayers die zo veelzijdig zijn komen op een prijs uit boven de 200 euro. Alleen de Western Digital TV-speler is goedkoper maar wat minder veelzijdig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kon je eigenlijk met dat ding :p?
tv aansluiten op een kastje en daar alles op aansluiten?
quote:18u gewacht voor niets, ik ga slapen...
Guilty as charged. heb ook 18u telkens de website van iBood gecheckt en niets kunnen kopen.quote:
90% van de aanbiedingen zijn matig. Maar er zitten altijd 1 of 2 briljante aanbiedingen bij waar je dan net op zit te wachten. Bij mij was dat de PS3 en de Popcorn Hour. De gelegenheid om deze producten goedkoop te kunnen kopen is reden genoeg om uren te zitten refreshen. Maar dan moet het wel goed geregeld zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:34 schreef Zapper het volgende:
Zó briljant zijn die aanbiedingen nou toch ook weer niet?
Je weet dat de hunt al voor bij isquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
Wel interessant dat ibood, maar even een tvp voor als er leuke dingen voorbij komen.
En onedayfly en mediaoffer dan, om maar een paar voorbeelden te noemen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb aan de GC mods voorgesteld om dit topic te behouden, dus als er animo is zal dit topic blijven zodat iedereen elke dag over de ibood kan discussieren
Geen probleem toch? In de OP van Dealextreme topic staan ook meerdere soort gelijke winkels.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
En onedayfly en mediaoffer dan, om maar een paar voorbeelden te noemen?
dat zou je natuurlijk met de GC mods moeten bespreken, er liepen al een aantal van dit soort topics als ik t goed begrepen had... o.a. dat dealerextremequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
En onedayfly en mediaoffer dan, om maar een paar voorbeelden te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |