quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
hou er dan een glas onderquote:
Wil je een proefpakket Tena Lady?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
pfff der loopt al een straaltje pis langs me benen
Moet je eens in een pet fles doen, meurt je hele kamer naar riool.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een proefpakket Tena Lady?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Doe mijne ook even, wil jequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Zo, even m'n pm-inbox leeg gemaakt, duurde best lang.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe mijne ook even, wil je![]()
Zo vernakt, je moet eerst uit je inbox verwijderen en dan nog een keer uit je prullenbak
je kunt het ook eerst allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Zo, even m'n pm-inbox leeg gemaakt, duurde best lang.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.En dat staat er ook nog wat bij verzonden berichten.
Oh en ik heb die van roze-meisje ook gedaan, was ook 99% ofzo.
Oepsquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, leuk. die kankertt, nu denkt iedereen dat ik een sloeberige junk ben
Ja en daarna bij verwijderde berichten nog een keerquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
Kun je die PM-box ook in een keer legen of moet dat per pagina, want dan ben ik nog wel even bezig
Dat moet echt per paginaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
Kun je die PM-box ook in een keer legen of moet dat per pagina, want dan ben ik nog wel even bezig
Per pagina ofc.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en daarna bij verwijderde berichten nog een keer
Waarom vraag je dat als MOD, dat hoor je toch te weten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
ziet je gezichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, leuk. die kankertt, nu denkt iedereen dat ik een sloeberige junk ben
Als ik stoned ben, begrijp ik ineens al je posts.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
ziet je gezicht
er nu moe en afgeleefd uit?
of valt het wel mee
dan dus ook je opmerking
Ja, want als mod kun je alleen per PM communicerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat als MOD, dat hoor je toch te weten?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
roze-meisjeDaar heb k nog heel wat wilde verhalen mee gehad.
Je bent gewoon een prutsmod.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want als mod kun je alleen per PM communiceren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je bent toch crew?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want als mod kun je alleen per PM communiceren
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent gewoon een prutsmod.Maar een kwaliteitsuser, dat is ook wat waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Natuurlijk niet, als jij als vakkenvuller ergens werkt, weet je dan ook hoe de kassa werkt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch crew?
Dan weet je dat soort dingen toch wel ?
1 bericht verborgen van gebruiker MiVer. Klik om weer te geven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik stoned ben, begrijp ik ineens al je posts.
Je hebt t over mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar een kwaliteitsuser, dat is ook wat waard.
Je vraagt nu toch iets over je eigen PM-box?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als jij als vakkenvuller ergens werkt, weet je dan ook hoe de kassa werkt?
Uhh... jah ? Wie weet dat nou niet, zo moeilijk zijn die dingen nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als jij als vakkenvuller ergens werkt, weet je dan ook hoe de kassa werkt?
Ja als user, niet als mod zijndequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt nu toch iets over je eigen PM-box?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Wat kun je met Faspunten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Fascination het volgende:
Valt me van je tegen Adelante, -10 Faspunten voor jou.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ga jij nog steeds filosofie doen, want mevrouw Brugmans en meneer Tinnevelt kunnen wel wat verjonging gebruiken in dat groepjequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Fascination het volgende:
Valt me van je tegen Adelante, -10 Faspunten voor jou.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Houdj je bek, ken je plek!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar een kwaliteitsuser, dat is ook wat waard.
Zei een kwaliteitsusert eens!
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
jezus man, loop toch niet te zeiken over niks. Op internet nota bene. Doe gewoon lekker relaxed en chill. damn.![]()
De enige die loopt te zeiken is KOP, met zn Tena Lady XXLquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus man, loop toch niet te zeiken over niks. Op internet nota bene. Doe gewoon lekker relaxed en chill. damn.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Klopt, maar niet foutief volgens de geldende stijlregels.quote:"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
ZEkerzquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus man, loop toch niet te zeiken over niks. Op internet nota bene. Doe gewoon lekker relaxed en chill. damn.
Ik zou zeggen: Fas- fan shopquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige die loopt te zeiken is KOP, met zn Tena Lady XXL
Jatoch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus man, loop toch niet te zeiken over niks. Op internet nota bene. Doe gewoon lekker relaxed en chill. damn.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
hahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik stoned ben, begrijp ik ineens al je posts.
dit kadaver hangt er nu zo bij
hahaha, michel groetje
![]()
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha, michel groetje
![]()
[ afbeelding ]
WÁt ENG
Weheh, lekker chill tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha, michel groetje
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben jij dat ? Godver ik wist niet dat jij zo oud was manquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha, michel groetje
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Ik snap ineens de poststructuur van MiVer."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
eens maar zo dusquote:
het verval met groen spul
hahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Uh je weet toch dat er een of ander groen wezen achter je staat eh ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha, michel groetje
![]()
[ afbeelding ]
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
ja jank maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ben jij dat ? Godver ik wist niet dat jij zo oud was man![]()
hahahahMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
kun je voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uh je weet toch dat er een of ander groen wezen achter je staat eh ?
ben ook vega
dus groen achter, op het bord, en smoken
hahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Neej heb geen zakdoekjes...quote:
Maar ben je stoned op die foto ?
.
heb je niet gelezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej heb geen zakdoekjes...
Maar ben je stoned op die foto ?
wat hiervoor is geschreven
julllie
jij en je...dinges
hahahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
REtorische vraag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
Zou MiVer een geestelijk handicap hebben?
jij blijft liever anoniem op fokquote:
schaamte?Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Nee johquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij blijft liever anoniem op fok
schaamte?
voor je afstudeer zeker ofquote:
ga je boek over jezelf
daarmee ons
schrijven?
grMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
jij hebt ook je verslavingenquote:
anders zat je hier nietMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hebt ook je verslavingen
anders zat je hier niet
Aston Villa 3 punten laten liggenquote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Baasquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aston Villa 3 punten laten liggen
Fiorentina is jou club?quote:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Nah, meer vanwege Mutu, maar vind het wel een mooie club ja.quote:Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Juventus > Fiorentinaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, meer vanwege Mutu, maar vind het wel een mooie club ja.
![]()
Nedved
Miver is weer goed op dreef
.
oogjes door het zeilquote:
geven het beste beeld
vaak, hahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Maniakale lachjes op het eind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
oogjes door het zeil
geven het beste beeld
vaak, hahaha
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Juventus, nah..
Arsenal is welja.
![]()
Alleen jammer dat het een pauper jaar is. Het is maar hopen op de CL
enige zelf in genomenheidquote:
sorry, hahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Hoi waar kom jij vandaanquote:![]()
.
Idd, laatste jaren toch vaak net niet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat het een pauper jaar is. Het is maar hopen op de CL
Uit de waterkraan, waterkr... oh niet?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
![]()
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de waterkraan, waterkr... oh niet?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
mwah, slaapjes bouwen, ajuus![]()
morgen weer vroeg op om.. uhh.. vrij te hebben >_>Drive few cars and far more unicorns.
.
Slaapsequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
morgen weer vroeg op om.. uhh.. vrij te hebben >_>
Morgen weer stage
Oh nee geen oude verhalen, alles behalve dat aaaaahhhhhhh !!!!!!! * Acinonyx wegrent doet *quote:Drive few cars and far more unicorns.
.
Volgend jaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, laatste jaren toch vaak net niet..
Arshavin - Fabregas - Rosicky - Walcott
----- v. Persie - Eduardo ---
FapfapfapfapOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Op een regenachtige, doch benauwde en beknellende dag zat mijn vader binnen met mijn moeder. Knipogend keek mijn moeder met haar broeierige pruillipjes naar mijn vader. Hij...quote:![]()
Ik moet wel naar school, bedankt voor het herinnerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
morgen weer vroeg op om.. uhh.. vrij te hebben >_>
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat doe ik liever, op die wannabe zusjes van je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Volgend jaar
Fapfapfapfap
Naar school gaan is voor talentlozenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet wel naar school, bedankt voor het herinneren
Go on..quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Op een regenachtige, doch benauwde en beknellende dag zat mijn vader binnen met mijn moeder. Knipogend keek mijn moeder met haar broeierige pruillipjes naar mijn vader. Hij...
Liet een scheet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Op een regenachtige, doch benauwde en beknellende dag zat mijn vader binnen met mijn moeder. Knipogend keek mijn moeder met haar broeierige pruillipjes naar mijn vader. Hij...0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja die 2e is echt zo vies cute in het echtquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat doe ik liever, op die wannabe zusjes van je.
TJA...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Naar school gaan is voor talentlozen
Wat doe je eraan he?
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krul mijn haar.
AJAX AMSTERDAM!![]()
Post van de dag.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Kanker, kom binnenkort even naar Heerenveen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die 2e is echt zo vies cute in het echt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Mijn ogen wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Wat is het deze maand?
Post je foto-maand?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Niet nodig manquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, kom binnenkort even naar Heerenveen.
Ze woont in Groningen
Dus dichterbij dan je denkt
Ja, bij jou niets meer. Redden wat er te redden valt.quote:
Woar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet nodig manZe woont in Groningen
Dus dichterbij dan je denkt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn ogen wat doe je?Zorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zorry.Ik ben altijd eerlijk en oprecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik weet niet meer precies waarquote:Maar ze zit op de Hanze
dus moet je daar gaan campen
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, bij jou niets meer. Redden wat er te redden valt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
[..]"Roflcopter. Dit ben ik niet."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
[..]Toch niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mênnus lekkere handbalvrouwen gezien op het werk
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind![]()
Zaten laatst tegenover umcg (adl 2) Liep toch een damn fucking mooie chinese oid buitenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waarMaar ze zit op de Hanze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Welk teamquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Mênnus lekkere handbalvrouwen gezien op het werk?
I never workout![]()
Ik ben wel zelf Asianquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zaten laatst tegenover umcg (adl 2) Liep toch een damn fucking mooie chinese buiten
, maar behalve Indo's vind ik de rest niet echt mooi. Al is er af en toe wel een uitzondering
Ik ken iemand die daar stage loopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
umcgBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Bij jou in de klas toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waarMaar ze zit op de Hanze
Engquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar stage loopt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zaten laatst tegenover umcg (adl 2) Liep toch een damn fucking mooie chinese oid buiten
Ik zag laatst ook een super mooi brunette lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wij elkaar beetje aankijken tijdens het langslopen. Loop ik tegen een bushalte paaltje op
handbalacademiequote:
dat kloptquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Een lachje op haar snoetje op dat foto zou haar guitiger maken.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Van die Asians die zo lief kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben wel zelf Asian, maar behalve Indo's vind ik de rest niet echt mooi. Al is er af en toe wel een uitzondering
![]()
Verder ben ik meer van de blondjes(niet felblond btw).
Maarja, t is natuurlijk niet alleen maar haar
Ik heb er ook niet zo veel mee, maar dat was echt een mooi meisje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben wel zelf Asian, maar behalve Indo's vind ik de rest niet echt mooi. Al is er af en toe wel een uitzondering
Die gast naast mij zat al helemaal te kwijlen
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een super mooi brunette lopenDus wij elkaar beetje aankijken tijdens het langslopen. Loop ik tegen een bushalte paaltje op
![]()
De wereld is klein.quote:
Ofzo.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nooquote:Vorig jaar zat ik op de Hanze en van toen ken ik haar
Had ik vandaag ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een super mooi brunette lopenDus wij elkaar beetje aankijken tijdens het langslopen. Loop ik tegen een bushalte paaltje op
ALleen dan vol tegen zon klein kutpaatje
I never workout![]()
Hmm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van die Asians die zo lief kijken![]()
Verder ben ik meer van de blondjes(niet felblond btw).
Maarja, t is natuurlijk niet alleen maar haar
Brunette wint het bij mij wel van blond. En daarna zwart en GINGER
Pwnedquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Had ik vandaag ookALleen dan vol tegen zon klein kutpaatje
Zit jij ook al in Groningenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NooVorig jaar zat ik op de Hanze en van toen ken ik haar
![]()
I never workout![]()
Oh, moet je der rooster even fixen, ik ga daar natuurlijk niet 24/7 staan campen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NooVorig jaar zat ik op de Hanze en van toen ken ik haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Zit je daar achter het raamquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zo veel mee, maar dat was echt een mooi meisje.Die gast naast mij zat al helemaal te kwijlen
niets kunnend doen.
Nouja, k zie ook vaak zat een mooie brunette lopen, ik kijk meer naar t gezicht eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm.Brunette wint het bij mij wel van blond. En daarna zwart en GINGER
Ogen en wenkbrauwen
En dan weer van die aanvallen over 50 schijven maar niet scoren!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Volgend jaar
Fapfapfapfap![]()
![]()
Het leven van een baas zit soms ook niet meequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Had ik vandaag ookALleen dan vol tegen zon klein kutpaatje
Ja beter zat zij achter het raam.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zit je daar achter het raamniets kunnend doen.
Morgen workshop rappen
Ja, omdat ik daar te lief kijk voor mijn doen.quote:
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ja, maar nu op de Uniquote:Woon jij in Grunna?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh, moet je der rooster even fixen, ik ga daar natuurlijk niet 24/7 staan campen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen Hanze inlog code meer maar een vriend van mij studeert nu op dezeflde afdeling ( en geilt ook op haar) dus ik vraag wel even
Maar, misschien moet ananas, hier maar komen wonen. Allemaal van die chineesjes enzo
Ogen vooralquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, k zie ook vaak zat een mooie brunette lopen, ik kijk meer naar t gezicht eigenlijk
Ogen en wenkbrauwen
Bruine grote ogen
En een unibrow kan ook lekker afknappend werken ja
DE halve school geilt op haarquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja, maar nu op de UniWoon jij in Grunna?
[..]Ik heb geen Hanze inlog code meer maar een vriend van mij studeert nu op dezeflde afdeling ( en geilt ook op haar) dus ik vraag wel even
Doe es ja.
We zijn het gewend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dan weer van die aanvallen over 50 schijven maar niet scoren!
Mooi spelen en dan weer verliezen.
Unibrow is baaaaaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ogen vooralBruine grote ogen
Wat is volgens jou niet lief dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daar te lief kijk voor mijn doen.
Yessssssssssssssssssquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja, maar nu op de UniWoon jij in Grunna?
[..]Ik heb geen Hanze inlog code meer maar een vriend van mij studeert nu op dezeflde afdeling ( en geilt ook op haar) dus ik vraag wel even
I never workout![]()
Nee maar echt van die strak geëpileerde wenkbrauwen.. Fucking geilquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ogen vooralBruine grote ogen
Voor je doen? Hoe kijk je normaal gesproken? Als een verstoten liefdeskind die zijn leven en de wereld haat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daar te lief kijk voor mijn doen.
![]()
Ja ik heb alleen slecht nieuwsquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
DE halve school geilt op haarDoe es ja.
Ze heeft tegenwoordig een Indo vriend
Maar dat weerhoud mij er niet van informatie te zoeken.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
Nee maar echt van die strak geëpileerde wenkbrauwen.. Fucking geil![]()
![]()
Hanze/RUG?quote:
AL-LES KAN KAPOT !quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen slecht nieuwsZe heeft tegenwoordig een Indo vriend
Maar dat weerhoud mij er niet van informatie te zoeken.
En nog zoveel posts te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En de dag is nog zo maagdelijk jong.
Na jouw post lange tijd geleden: "ik heb me toch een strakke broek aan" kon mijn dag niet meer stuk.
Ik post net in je fobo, en ineens ben je er weer.quote:In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Als ze maar niet teveel opvallenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee maar echt van die strak geëpileerde wenkbrauwen.. Fucking geil
Ze moeten 1 zijn met haar ogen
Casanova dat je er rond post!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik post net in je fobo, en ineens ben je er weer.I never workout![]()
Fijn, heb nu precies hetzelfde, denk ik..quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nog zoveel posts te gaan.
Na jouw post lange tijd geleden: "ik heb me toch een strakke broek aan" kon mijn dag niet meer stuk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
AL-LES KAN KAPOT !We kunnen altijd hopen hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, die kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nog zoveel posts te gaan.
Man wat zat die broek strak!
0 topics op naam. 14.gif![]()
Hey, maar wat studeer jij dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel opvallenZe moeten 1 zijn met haar ogen
Ja die meid heb een indo vriend, maar dan niet eens jou. Je doet iets foutquote:
Hmm beter doen ze de volgende meet in Groningenquote:
Nee, maar op die foto kijk ik overdreven lief.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef Sena het volgende:
[..]
Voor je doen? Hoe kijk je normaal gesproken? Als een verstoten liefdeskind die zijn leven en de wereld haat?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Indo meetquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm beter doen ze de volgende meet in Groningen
camboy 19 zegt:
Heej, ik zag je op jippie staan. Ben je ook geil?
camboy 19 zegt:
Hallo, ben je er wel
zegt:
Ik schrok me serieus dood
zegt:
Toen camboy 19 begon te praten
zegt:
Like, wtf
zegt:
Maar hoi Joey ik ben vet geil jaI never workout![]()
Bedrijfskunde. Maar ik ga stoppen denk ik en dan Psychologie of Geschiedenis doen.quote:![]()
You?Vertel mij watquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja die meid heb een indo vriend, maar dan niet eens jou. Je doet iets fout
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel opvallenZe moeten 1 zijn met haar ogen
Zulke
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
camboy 19 zegt:
camboy 19 zegt:
Hallo, ben je er wel
zegt:
zegt:
zegt:
Like, wtf
zegt:
Maar hoi Joey ik ben vet geil ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
camboy 19 zegt:
camboy 19 zegt:
Hallo, ben je er wel
zegt:
zegt:
zegt:
Like, wtf
zegt:
Maar hoi Joey ik ben vet geil ja
Geschiedenis in Utrechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. Maar ik ga stoppen denk ik en dan Psychologie of Geschiedenis doen.![]()
You?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Farmaciequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. Maar ik ga stoppen denk ik en dan Psychologie of Geschiedenis doen.![]()
You?
[..]
Vertel mij wat![]()
Ik was die ochtend vet chagrijnig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, die kan ik me nog herinneren.Man wat zat die broek strak!
En toen ging ik even op fok kijken, en dan komt er zo'n reactie voorbij
Ben bezig men, jwtz.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
BP, regel eens een fatsoenlijke Metallica-ava.0 topics op naam. 14.gif![]()
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.quote:
Ik zou het je niet aanraden.![]()
Haha, hoezo vrolijkt dat je hele dag op dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was die ochtend vet chagrijnig...
En toen ging ik even op fok kijken, en dan komt er zo'n reactie voorbijIk ben vrij emotieloos over dingen op het web.
Fok afkickverschijnselenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.
Ik zou het je niet aanraden.
I never workout![]()
Ja die zijn wel naiszj icm haar ogenquote:
Ik was al bang dat je je Fok!carriere ging beeindigen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Oh, noh ik heb tegenwoordig een nieuwe wekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.
Nee, normaalgesproken laat het me koud.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, hoezo vrolijkt dat je hele dag op dan?Ik ben vrij emotieloos over dingen op het web.
Maar sommige dingen zijn gewoon lachwekkend.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Welnee, als je overdreven lief zou kijken, zou ik bij het zien van die foto kawaii gezegd hebben. Wat niet is gebeurd. Foto is meer dan normaal en zeer zeker niet overdreven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar op die foto kijk ik overdreven lief.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
FarmacieWel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werken julie ook samen met mensen van geneeskunde?
Misschien is dat ook een optie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je je Fok!carriere ging beeindigen.
Pull an Hendrix/Elvis.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh, noh ik heb tegenwoordig een nieuwe wekker.Vorige maand waren ze hier begonnen met bouwwerkzaamheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hijen enzo.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
En wat voor'n nachtmerrie was het?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Wat ook geil is, een mooie kaaklijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die zijn wel naiszj icm haar ogen
Nee joh, is allemaal overdreven, echt supertof, in ratten snijden enzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel moeilijkWerken julie ook samen met mensen van geneeskunde?
Nee, (nog) niet.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ja, maar ik woon in zo'n fucking huurflat, daar mag je niet eens zomaar verbouwen, die lui beginnen gewoon te boren in de kamer naast mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige maand waren ze hier begonnen met bouwwerkzaamheden.
Hijen enzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon in zo'n fucking huurflat, daar mag je niet eens zomaar verbouwen, die lui beginnen gewoon te boren in de kamer naast mij
![]()
Zorg dat ze eruit worden gezet.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Is een van de weinige nederlanders, dadelijk weer zo'n poepchinees.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zorg dat ze eruit worden gezet.
Dat is echt nasty manquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal overdreven, echt supertof, in ratten snijden enzo.
Nee, (nog) niet.
![]()
Op deze foto ging t dan ook om haar ogen/wenkbrauwen. Want een lelijke mond heeft ze niet hoorquote:
Altijd beter dan een drolmarokkaan of een diarree turk om maar op je poepgarpje door te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is een van de weinige nederlanders, dadelijk weer zo'n poepchinees.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik denk niet dat je dat volhoudt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien is dat ook een optie.
Pull an Hendrix/Elvis.Omg, it's Kempi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef Emimich het volgende:
Wow, dat ava-opslagsysteem op FOK is vrij baas.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze waren 15 minuten voordat wij ze kregen vergast, ze waren dus nog gewoon warm van zichzelf. Je mocht geen handschoenen gebruiken en je moest tegelijkertijd tekeningen maken. Bij de mannetjes moesten we zo de ballen open snijden enzoquote:Een zo'n rat had een inwendige bloeding, vies bloedbad
En die ingewonden stonken als de tering
Daar niet nee, alleen wat veel siliconen in haar lippen. Tenminste zo lijkt het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op deze foto ging t dan ook om haar ogen/wenkbrauwen. Want een lelijke mond heeft ze niet hoor
[ afbeelding ]![]()
De laatste keer was over gers, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik droomde nog over Jordeeeh geloof ik![]()
"quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"
Nachtmerrie zeker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lieferderer over mij dacht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat volhoudt.![]()
Ik ga mijn kribbe warmhouden.
Dag.
Geen handschoenenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze waren 15 minuten voordat wij ze kregen vergast, ze waren dus nog gewoon warm van zichzelf. Je mocht geen handschoenen gebruiken en je moest tegelijkertijd tekeningen maken. Bij de mannetjes moesten we zo de ballen open snijden enzoEen zo'n rat had een inwendige bloeding, vies bloedbad
![]()
Ballen opensnijdenMên dat is echt smerig. Ik vind het al vies om een kikker ofzo aan te raken.
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzoquote:dus toen wilde ik het proberen goed te maken door een auto te parkeren (
) en toen reed ik tegen een slagboom aan die kapot ging, en daarna reed ik bijna een klein jongetje aan
..
Toen waren er allemaal boze mensen die zeiden: 'Is dit nou een pretpark![]()
?'
En daarna kwam er een boze donkere man in een supermarkt outfit die zei: Ga jij hiervoor betalen?
![]()
![]()
Heerlijk, zulke dromen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzodus toen wilde ik het proberen goed te maken door een auto te parkeren (
) en toen reed ik tegen een slagboom aan die kapot ging, en daarna reed ik bijna een klein jongetje aan
..
?'
En daarna kwam er een boze donkere man in een supermarkt outfit die zei: Ga jij hiervoor betalen?
Way below Remlofs standardquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar niet nee, alleen wat veel siliconen in haar lippen. Tenminste zo lijkt het.![]()
![]()
I never workout![]()
Ik zeg toch niet dat ik je weg wil hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lieferderer over mij dacht.![]()
Ik ga mijn kribbe warmhouden.
Dag.[ afbeelding ]On the contrary.
Welterusten.
Mja beetje erg vol. Maar daar hou ik sowieso niet van. Vind t alleen geen lelijke mond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar niet nee, alleen wat veel siliconen in haar lippen. Tenminste zo lijkt het.
K hou zeg maar niet van dat volle overal. Vrouwen met van die enorme jetsersOf zo'n enorme reet
Doe mij maar gewoon bescheiden
Ja, dat was nie echt toll nee. Maar ik in de pauze met zo'n gast gingen we iets uit zo'n automaat kopen, van chocola was het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen handschoenen![]()
Ballen opensnijdenMên dat is echt smerig. Ik vind het al vies om een kikker ofzo aan te raken.
Hadden we zo'n stuk chocola bij iemand in zijn rattenhart gedrukt.
Ja das onze humor
Coherent verhaal,quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzodus toen wilde ik het proberen goed te maken door een auto te parkeren (
..
?'
.
![]()
Ik weet het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer was over gers, toch?half fok is geloof ik al voorbijgekomen.
![]()
Was ik die neger of dat jongetjequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
..
?'
Wtf, dromen over FOK?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niethalf fok is geloof ik al voorbijgekomen.
![]()
Dromen en psychologie - Guided Interview Approachquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
diepe shit enzofire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
ONZ SC #4 hettopicvoorgezelligeslowchatvoorgezelligemensenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
Doe even link?
Wie scoort de lapo?![]()
![]()
Hmm ja van die kutgrappen waar je zelf harder om lacht dan mensen erbij. Heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, dat was nie echt toll nee. Maar ik in de pauze met zo'n gast gingen we iets uit zo'n automaat kopen, van chocola was het.
Hadden we zo'n stuk chocola bij iemand in zijn rattenhart gedrukt.
Ja das onze humor
Wel bazenhumor
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja beetje erg vol. Maar daar hou ik sowieso niet van. Vind t alleen geen lelijke mond.
K hou zeg maar niet van dat volle overal. Vrouwen met van die enorme jetsersOf zo'n enorme reet
Doe mij maar gewoon bescheiden
Je hebt me al genaaid, met als gevolg note +1. Valt weinig meer aan te doen, gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die?
Ooh en kun je even reageren op mn PM svp!
![]()
Je snakt gewoon naar mijn blackzilla.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn zelden echt samenhangend!
[..]
De neger, duh!
Als je ze nou kon omtoveren naar lucide dromen, kon je je plezier niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet ik mijn dromen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, maar dat was ook bij een dikke duitser, dan mag datquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm ja van die kutgrappen waar je zelf harder om lacht dan mensen erbij. HeerlijkWel bazenhumor
EEn practicum, moesten we in een kalfshart snijden. Kregen we zo'n hart met longen, slokdarm en luchtpijp er nog aan. Zonder handschoenen, ga maar even snijden
Ik droomde laatst dat ik in de OP stond
Ik moest lachen, omdat het zo ontzettend niet subtiele opmerking was.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik had ooit een lucide droom en toen ging ik een konijntje 'toveren'quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Sena het volgende:
[..]
Als je ze nou kon omtoveren naar lucide dromen, kon je je plezier niet op...
![]()
Uh.. mij is dat eigenlijk nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, alsof dat zo raar is.![]()
Herkenbaar btwquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd rennen, maar dan voelt het alsof ik door hele dikke modder ofzo ren.
Laatst had ik btw wel dat ik flink door kon rennen
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in de OP stond
Ik droom nooit over Fok! wonderbaarlijk genoeg.
Ik vond je opmerking grappig.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik wel eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
Ik droom nooit over Fok! wonderbaarlijk genoeg.
I never workout![]()
Ja, als je stoned bent gaat alles wat langzamer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik had bij jou eerder verwacht dat het seksuele uitspattingen zouden zijn, maar konijnen... Konijnen! Toe maar hoor, boefje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had ooit een lucide droom en toen ging ik een konijntje 'toveren'..
![]()
Ja inderdaad, ik kan nooit fatsoenlijk rennen in m'n drooms.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar btw
Ik wil ook altijd rennen, maar dan voelt het alsof ik door hele dikke modder ofzo ren.
Laatst had ik btw wel dat ik flink door kon rennen
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: