Geen handschoenenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze waren 15 minuten voordat wij ze kregen vergast, ze waren dus nog gewoon warm van zichzelf. Je mocht geen handschoenen gebruiken en je moest tegelijkertijd tekeningen maken. Bij de mannetjes moesten we zo de ballen open snijden enzoEen zo'n rat had een inwendige bloeding, vies bloedbad
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzoquote:
Heerlijk, zulke dromen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzodus toen wilde ik het proberen goed te maken door een auto te parkeren (
) en toen reed ik tegen een slagboom aan die kapot ging, en daarna reed ik bijna een klein jongetje aan
..
Toen waren er allemaal boze mensen die zeiden: 'Is dit nou een pretpark![]()
?'
En daarna kwam er een boze donkere man in een supermarkt outfit die zei: Ga jij hiervoor betalen?
Way below Remlofs standardquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar niet nee, alleen wat veel siliconen in haar lippen. Tenminste zo lijkt het.
Ik zeg toch niet dat ik je weg wil hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lieferderer over mij dacht.![]()
Ik ga mijn kribbe warmhouden.
Dag.[ afbeelding ]
Mja beetje erg vol. Maar daar hou ik sowieso niet van. Vind t alleen geen lelijke mond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar niet nee, alleen wat veel siliconen in haar lippen. Tenminste zo lijkt het.
Ja, dat was nie echt toll nee. Maar ik in de pauze met zo'n gast gingen we iets uit zo'n automaat kopen, van chocola was het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen handschoenen![]()
Ballen opensnijdenMên dat is echt smerig. Ik vind het al vies om een kikker ofzo aan te raken.
Coherent verhaal,quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzodus toen wilde ik het proberen goed te maken door een auto te parkeren (
) en toen reed ik tegen een slagboom aan die kapot ging, en daarna reed ik bijna een klein jongetje aan
..
?'
En daarna kwam er een boze donkere man in een supermarkt outfit die zei: Ga jij hiervoor betalen?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer was over gers, toch?
Was ik die neger of dat jongetjequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
..
?'
Wtf, dromen over FOK?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niethalf fok is geloof ik al voorbijgekomen.
Dromen en psychologie - Guided Interview Approachquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het niethalf fok is geloof ik al voorbijgekomen.
ONZ SC #4 hettopicvoorgezelligeslowchatvoorgezelligemensenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
Doe even link?
Hmm ja van die kutgrappen waar je zelf harder om lacht dan mensen erbij. Heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, dat was nie echt toll nee. Maar ik in de pauze met zo'n gast gingen we iets uit zo'n automaat kopen, van chocola was het.
Hadden we zo'n stuk chocola bij iemand in zijn rattenhart gedrukt.
Ja das onze humor
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja beetje erg vol. Maar daar hou ik sowieso niet van. Vind t alleen geen lelijke mond.
K hou zeg maar niet van dat volle overal. Vrouwen met van die enorme jetsersOf zo'n enorme reet
Doe mij maar gewoon bescheiden
Je hebt me al genaaid, met als gevolg note +1. Valt weinig meer aan te doen, gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die?
Ooh en kun je even reageren op mn PM svp!
Je snakt gewoon naar mijn blackzilla.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn zelden echt samenhangend!
[..]
De neger, duh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |