quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
FarmacieWel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werken julie ook samen met mensen van geneeskunde?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Misschien is dat ook een optie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je je Fok!carriere ging beeindigen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh, noh ik heb tegenwoordig een nieuwe wekker.Vorige maand waren ze hier begonnen met bouwwerkzaamheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hijen enzo.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En wat voor'n nachtmerrie was het?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.
Ik zou het je niet aanraden.
Wat ook geil is, een mooie kaaklijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die zijn wel naiszj icm haar ogen
Nee joh, is allemaal overdreven, echt supertof, in ratten snijden enzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel moeilijkWerken julie ook samen met mensen van geneeskunde?
Ja, maar ik woon in zo'n fucking huurflat, daar mag je niet eens zomaar verbouwen, die lui beginnen gewoon te boren in de kamer naast mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige maand waren ze hier begonnen met bouwwerkzaamheden.
Hijen enzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon in zo'n fucking huurflat, daar mag je niet eens zomaar verbouwen, die lui beginnen gewoon te boren in de kamer naast mij
Is een van de weinige nederlanders, dadelijk weer zo'n poepchinees.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zorg dat ze eruit worden gezet.
Dat is echt nasty manquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal overdreven, echt supertof, in ratten snijden enzo.
Nee, (nog) niet.
Op deze foto ging t dan ook om haar ogen/wenkbrauwen. Want een lelijke mond heeft ze niet hoorquote:
Altijd beter dan een drolmarokkaan of een diarree turk om maar op je poepgarpje door te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is een van de weinige nederlanders, dadelijk weer zo'n poepchinees.
Ik denk niet dat je dat volhoudt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien is dat ook een optie.
Pull an Hendrix/Elvis.
Omg, it's Kempi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef Emimich het volgende:
Wow, dat ava-opslagsysteem op FOK is vrij baas.
Ze waren 15 minuten voordat wij ze kregen vergast, ze waren dus nog gewoon warm van zichzelf. Je mocht geen handschoenen gebruiken en je moest tegelijkertijd tekeningen maken. Bij de mannetjes moesten we zo de ballen open snijden enzoquote:
Daar niet nee, alleen wat veel siliconen in haar lippen. Tenminste zo lijkt het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op deze foto ging t dan ook om haar ogen/wenkbrauwen. Want een lelijke mond heeft ze niet hoor
[ afbeelding ]
De laatste keer was over gers, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik droomde nog over Jordeeeh geloof ik![]()
"quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nachtmerrie zeker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lieferderer over mij dacht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |