Indo meetquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm beter doen ze de volgende meet in Groningen
Bedrijfskunde. Maar ik ga stoppen denk ik en dan Psychologie of Geschiedenis doen.quote:
Vertel mij watquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja die meid heb een indo vriend, maar dan niet eens jou. Je doet iets fout
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel opvallenZe moeten 1 zijn met haar ogen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
camboy 19 zegt:
Heej, ik zag je op jippie staan. Ben je ook geil?
camboy 19 zegt:
Hallo, ben je er wel
zegt:
Ik schrok me serieus dood
zegt:
Toen camboy 19 begon te praten
zegt:
Like, wtf
zegt:
Maar hoi Joey ik ben vet geil ja
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
camboy 19 zegt:
Heej, ik zag je op jippie staan. Ben je ook geil?
camboy 19 zegt:
Hallo, ben je er wel
zegt:
Ik schrok me serieus dood
zegt:
Toen camboy 19 begon te praten
zegt:
Like, wtf
zegt:
Maar hoi Joey ik ben vet geil ja
Geschiedenis in Utrechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. Maar ik ga stoppen denk ik en dan Psychologie of Geschiedenis doen.![]()
You?
Farmaciequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. Maar ik ga stoppen denk ik en dan Psychologie of Geschiedenis doen.![]()
You?
[..]
Vertel mij wat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik was die ochtend vet chagrijnig...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, die kan ik me nog herinneren.Man wat zat die broek strak!
Ben bezig men, jwtz.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
BP, regel eens een fatsoenlijke Metallica-ava.
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.quote:
Haha, hoezo vrolijkt dat je hele dag op dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was die ochtend vet chagrijnig...
En toen ging ik even op fok kijken, en dan komt er zo'n reactie voorbij
Fok afkickverschijnselenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.
Ik zou het je niet aanraden.
Ja die zijn wel naiszj icm haar ogenquote:
Ik was al bang dat je je Fok!carriere ging beeindigen.quote:
Oh, noh ik heb tegenwoordig een nieuwe wekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah. Ik was gaan slapen om 8 uur en toen werd ik net nogal gedesorienteerd wakker uit een nachtmerrie.
Ik zou het je niet aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nee, normaalgesproken laat het me koud.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, hoezo vrolijkt dat je hele dag op dan?Ik ben vrij emotieloos over dingen op het web.
Welnee, als je overdreven lief zou kijken, zou ik bij het zien van die foto kawaii gezegd hebben. Wat niet is gebeurd. Foto is meer dan normaal en zeer zeker niet overdreven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar op die foto kijk ik overdreven lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |