Hmm ja van die kutgrappen waar je zelf harder om lacht dan mensen erbij. Heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, dat was nie echt toll nee. Maar ik in de pauze met zo'n gast gingen we iets uit zo'n automaat kopen, van chocola was het.
Hadden we zo'n stuk chocola bij iemand in zijn rattenhart gedrukt.
Ja das onze humor
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja beetje erg vol. Maar daar hou ik sowieso niet van. Vind t alleen geen lelijke mond.
K hou zeg maar niet van dat volle overal. Vrouwen met van die enorme jetsersOf zo'n enorme reet
Doe mij maar gewoon bescheiden
Je hebt me al genaaid, met als gevolg note +1. Valt weinig meer aan te doen, gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die?
Ooh en kun je even reageren op mn PM svp!
Je snakt gewoon naar mijn blackzilla.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn zelden echt samenhangend!
[..]
De neger, duh!
Als je ze nou kon omtoveren naar lucide dromen, kon je je plezier niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het niethalf fok is geloof ik al voorbijgekomen.
Ja, maar dat was ook bij een dikke duitser, dan mag datquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm ja van die kutgrappen waar je zelf harder om lacht dan mensen erbij. HeerlijkWel bazenhumor
Ik moest lachen, omdat het zo ontzettend niet subtiele opmerking was.quote:
Ik had ooit een lucide droom en toen ging ik een konijntje 'toveren'quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Sena het volgende:
[..]
Als je ze nou kon omtoveren naar lucide dromen, kon je je plezier niet op.
Uh.. mij is dat eigenlijk nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, alsof dat zo raar is.
Herkenbaar btwquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in de OP stond
Ik vond je opmerking grappig.quote:
Ik wel eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
Ik droom nooit over Fok! wonderbaarlijk genoeg.
Ja, als je stoned bent gaat alles wat langzamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik had bij jou eerder verwacht dat het seksuele uitspattingen zouden zijn, maar konijnen... Konijnen! Toe maar hoor, boefje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had ooit een lucide droom en toen ging ik een konijntje 'toveren'..
Ja inderdaad, ik kan nooit fatsoenlijk rennen in m'n drooms.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar btw
Ik wil ook altijd rennen, maar dan voelt het alsof ik door hele dikke modder ofzo ren.
Laatst had ik btw wel dat ik flink door kon rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |