Als je ze nou kon omtoveren naar lucide dromen, kon je je plezier niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn zelden echt samenhangend!
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het niethalf fok is geloof ik al voorbijgekomen.
Ja, maar dat was ook bij een dikke duitser, dan mag datquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm ja van die kutgrappen waar je zelf harder om lacht dan mensen erbij. HeerlijkWel bazenhumor
Ik moest lachen, omdat het zo ontzettend niet subtiele opmerking was.quote:
Ik had ooit een lucide droom en toen ging ik een konijntje 'toveren'quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Sena het volgende:
[..]
Als je ze nou kon omtoveren naar lucide dromen, kon je je plezier niet op.
Uh.. mij is dat eigenlijk nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, alsof dat zo raar is.
Herkenbaar btwquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn zelden echt samenhangend!
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in de OP stond
Ik vond je opmerking grappig.quote:
Ik wel eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
Ik droom nooit over Fok! wonderbaarlijk genoeg.
Ja, als je stoned bent gaat alles wat langzamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik had bij jou eerder verwacht dat het seksuele uitspattingen zouden zijn, maar konijnen... Konijnen! Toe maar hoor, boefje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had ooit een lucide droom en toen ging ik een konijntje 'toveren'..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |