quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zorry.Ik ben altijd eerlijk en oprecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik weet niet meer precies waarquote:
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, bij jou niets meer. Redden wat er te redden valt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]"Roflcopter. Dit ben ik niet."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Toch niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Zaten laatst tegenover umcg (adl 2) Liep toch een damn fucking mooie chinese oid buitenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waarMaar ze zit op de Hanze
dus moet je daar gaan campen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Welk teamquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Mênnus lekkere handbalvrouwen gezien op het werk
Ik ben wel zelf Asianquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zaten laatst tegenover umcg (adl 2) Liep toch een damn fucking mooie chinese buiten
Ik ken iemand die daar stage loopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
umcg
Bij jou in de klas toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waarMaar ze zit op de Hanze
dus moet je daar gaan campen
Engquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar stage loopt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zaten laatst tegenover umcg (adl 2) Liep toch een damn fucking mooie chinese oid buiten
Ik zag laatst ook een super mooi brunette lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wij elkaar beetje aankijken tijdens het langslopen. Loop ik tegen een bushalte paaltje op
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
handbalacademiequote:
dat kloptquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Een lachje op haar snoetje op dat foto zou haar guitiger maken.
Van die Asians die zo lief kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben wel zelf Asian, maar behalve Indo's vind ik de rest niet echt mooi. Al is er af en toe wel een uitzondering
Ik heb er ook niet zo veel mee, maar dat was echt een mooi meisje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben wel zelf Asian, maar behalve Indo's vind ik de rest niet echt mooi. Al is er af en toe wel een uitzondering
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een super mooi brunette lopenDus wij elkaar beetje aankijken tijdens het langslopen. Loop ik tegen een bushalte paaltje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |